Τον Οκτώβριο του 2022, η Porsche ανακοίνωσε ότι η νέα γενιά (992) της 911 GT3 RS κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα στην πίστα του Nurburgring Νordschleife σε 6 λεπτά και 49,328 δευτ. στη διαδρομή των 20,832 χλμ. (6:44.848 στην προηγούμενη τυπική διαδρομή των 20,600 χλμ.). Πίσω από το τιμόνι είχε βρεθεί τότε ο επίσημος οδηγός της γερμανικής εταιρίας Jorg Bergmeister, ο οποίος είναι πρώην οδηγός αγώνων και πρέσβης της Porsche.

Ωστόσο, ακόμη και χωρίς εργοστασιακό οδηγό, η νέα 911 GT3 RS είναι ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που έχουν πατήσει ποτέ στην Πράσινη Κόλαση, καθώς γερμανικό μέσο και ο οδηγός δοκιμών του Christian Gebhardt έγραψαν έναν εξίσου εντυπωσιακό χρόνο. Πιο συγκεκριμένα, το “όπλο” της Porsche σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 6 λεπτά και 54,99 δευτ., ήτοι μόλις 5,6 δευτ. πιο αργό από τον επίσημο οδηγό της εταιρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η 911 GT3 RS φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 R, διαστάσεων 275/35 εμπρός και 335/30 πίσω.

Να θυμίσω, μηχανικά η νέα 911 GT3 RS φορά τον ατμοσφαιρικό 4,0-λιτρο εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα απόδοσης 525 ίππων με 470 Nm ροπής που διαθέτει νέους εκκεντροφόρους, ενώ το όριο περιστροφής του είναι στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο αυτόματο PDK κιβώτιο ταχυτήτων, στέλνοντας τη κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η νέα Porsche 911 GT3 RS παράγει 409 κιλά κάθετης αεροδυναμικής δύναμης στα 200 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι η νέα 911 GT3 RS παράγει διπλάσια κάθετη δύναμη από τον προκάτοχό της 991.2 και τρεις φορές μεγαλύτερη από μια τρέχουσα 911 GT3, καθώς στα 285 χλμ/ώρα, η συνολική κάθετη δύναμη είναι 860 κιλά.