GM: Τα ηλεκτρικά κάτω των 40.000 δολαρίων δεν είναι κερδοφόρα

Σχετικά άρθρα

Αρκετές κυβερνήσεις έχουν δεσμευτεί να απαγορεύσουν την πώληση οχημάτων εσωτερικής καύσης κάποια στιγμή μέσα στη δεκαετία του 2030. Ωστόσο, αυτός ο στόχος εξαρτάται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που χρειάζεται να παράγουν προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε ο περισσότερος κόσμος να μπορεί να αγοράσει ένα τέτοιο.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Mary Barra, δήλωσε ότι πιστεύει πως τα φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα είναι τόσο κερδοφόρα όσο τα παραδοσιακά αυτοκίνητα μέχρι την επόμενη δεκαετία.

Σε ένα συνέδριο του Sanford Bernstein, η Barra δήλωσε ότι το κόστος μπαταριών είναι ακόμα πολύ υψηλό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν μπορούν αυτές να κατασκευάσουν κερδοφόρα αυτοκίνητα “μαζικής αγοράς” που πωλούνται από 30.000 έως 40.000 δολάρια.

Η Barra προέβλεψε ότι το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξισωθείκάποια στιγμή στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας… ή ίσως λίγο αργότερα“.

Η Barra ανέφερε επίσης ότι η General Motors κινήθηκε πολύ αργά ώστε να προσφέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κινεζική αγορά και ελπίζει να ανακτήσει μερίδιο αγοράς στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Chevrolet και της Cadillac που θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους 18 μήνες.

Τέλος, η Barra επανέλαβε την πρόβλεψη της πως η Cruise θα μπορούσε να παράγει 50 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε ετήσια έσοδα έως το 2030. Αυτός ο στόχος προϋποθέτει την ανάπτυξη της τεχνολογίας και των υπηρεσιών της Cruise σε Η.Π.Α, Ντουμπάι και Ιαπωνία, καθώς και η επέκταση στην παράδοση αγαθών και προσωπικών αυτόνομων οχημάτων. Σήμερα η GM χάνει 2 δισ. δολάρια ετησίως από την Cruise.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα