Η Infiniti παρουσιάζει το νέο της λογότυπο, ενώ παράλληλα μας δείχνει και τη νέα φιλοσοφία που θα έχουν οι αντιπροσωπείες της. Το νέο λογότυπο έχει λιγότερο έντονο σχεδιασμό από το προηγούμενο, ενώ αλλαγμένη είναι και η γραμματοσειρά.
Η εταιρία έχει δημιουργήσει και ένα νέο άρωμα που ενώνει την μυρωδιά του ιαπωνικού κυπαρισσιού, του κέδρου και του γιούζου, ενώ έχει δημιουργήσει και έναν νέο ήχο που “δημιουργεί μια αίσθηση προσμονής συνδυάζοντας ισχυρά μουσικά στοιχεία με πιο ήρεμους ήχους για να προσφέρει μια αρμονική ισορροπία”. Ο ήχος αυτός θα χρησιμοποιηθεί για ανάγκες μάρκετινγκ, διαφήμισης και στις αντιπροσωπείες της.