Η ζήτηση για την M3 Touring είναι τόσο μεγάλη που η BMW προχώρησε στην αύξηση του ρυθμού παραγωγής της. Αυτό έκανε γνωστό ο επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, ο οποίος συ πλήρωσε πως η γερμανική εταιρία δεν περίμενε η πρακτική έκδοση της M3 να γνωρίζει τόσο μεγάλη απήχηση από το καταναλωτικό κοινό.
Η BMW M3 Touring συναρμολογείται στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο, με τον Frank van Meel να λέει πως της δεδομένης μεγάλης ζήτησης, υπάρχει η σκέψη να βγάλει στην αγορά και την CS έκδοση της M3 Touring.
Αυτή θα φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα απόδοσης 550 ίππων με 650 Nm ροπής. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου M Steptronic και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Το καπό, το μπροστινό splitter, η οροφή, οι εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των πλαϊνών καθρεπτών, ο διαχύτης και η αεροτομή θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, με το τελικό καζανάκι να είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, με τα bucket καθίσματα να είναι και αυτά κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Θα φέρει ενεργή M ανάρτηση, M ενεργό διαφορικό, νέα εξάτμιση, βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και θα έχει πολλά μέρη από την M4 CSL, όπως η μάσκα, το καπό, η κεντρική κονσόλα, οι εξατμίσεις, οι προβολείς και το τιμόνι. Οι ζάντες θα είναι σφυρήλατες 19″ μπροστά και 20″ πίσω, με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 διαστάσεων 275/35 και 285/30 αντίστοιχα.