Lamborghini: Το μέλλον των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τα συνθετικά καύσιμα

Σχετικά άρθρα

Ο Πρόεδρος και CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, δήλωσε πως η εταιρία του δεν έχει αποφασίσει ακόμη για το πότε θα “σκοτώσει” τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα μοντέλα της και αν θα συνεχίσει να τους προσφέρει και στη δεκαετία του 2030.

Αιτία της απόφασης αυτής είναι τα συνθετικά καύσιμα, με τον Winkelmann να λέει πως η Lamborghini θα περιμένει μερικά χρόνια ακόμη για να δει εάν τα συνθετικά καύσιμα μπορούν να σώσουν ή όχι τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο Winkelmann πρόσθεσε πως υπάρχουν ορισμένες σημαντικές αβεβαιότητες, καθώς δεν είναι σαφές εάν οι ρυθμιστικές αρχές θα δεχτούν τα συνθετικά καύσιμα παγκοσμίως και εάν η παραγωγή τους μπορεί να αυξηθεί ώστε να καλύψει τη ζήτηση που αναμένεται να έχουν.

Θα ήταν ένα ευκολότερο άλμα για εμάς να διατηρήσουμε ζωντανό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και να τον κάνουμε να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα αντί να εγκαταστήσουμε ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρία.

Τα σπορ αυτοκίνητα με συνθετικό καύσιμο θα ήταν ένα ευκολότερο άλμα για εμάς, αλλά πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσουν οι νομοθέτες για αυτά και αν μπορούμε να επιτύχουμε παγκόσμια συμφωνία για τη βιωσιμότητά τους,

είπε ο Winkelmann, που πιστεύει πως θα έρθει μια στιγμή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα είναι προσανατολισμένα στις επιδόσεις θα είναι πιο ευέλικτα από τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εκμεταλλευόμενα τη βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα των μελλοντικών μπαταριών που θα είναι μικρότερες και ελαφρύτερες.

Αυτό που πρέπει να αποδείξουμε δεν είναι η απόδοση, αλλά τα δυναμικά χαρακτηριστικά και ο ενθουσιασμός. Στην πραγματικότητα, μπορούμε ήδη να δούμε την ώρα που η ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών θα επιτρέψει να φτιάχνουμε ακόμη πιο ευέλικτα ηλεκτρικά supercars από αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης που υπάρχουν σήμερα. Με αρκετή διαβεβαίωση από εμάς, μπορούμε να κάνουμε αυτά τα αυτοκίνητα ακόμα πιο συναρπαστικά για τους ιδιοκτήτες μας.

Η δεύτερη γενιά της Urus και η έκδοση παραγωγής του Lanzador Concept, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, με την Lamborghini να μην βιάζεται να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα σπορ αυτοκίνητά της.

Ο Winkelmann υποστήριξε ότι σε παγκόσμια κλίμακα, είναι πιο λογικό, σε όσον αφορά τη μείωση των εκπομπών, η αυτοκινητοβιομηχανία να κλιμακώσει την χρήση συνθετικών καυσίμων καθώς πιστεύει ότι θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν στους δρόμους της γης δισεκατομμύρια αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035.

Το 2035 θα υπάρχουν ακόμα δισεκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και αν θέλουμε να κάνουμε τη μεγαλύτερη διαφορά στις παγκόσμιες εκπομπές, ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε, θεωρητικά, είναι με τα συνθετικά καύσιμα. Αλλά δεν είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι βιώσιμο.

Τέλος, ο Winkelmann αποκάλυψε πως όταν έρθει η ώρα η Lamborghini να κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό supercar, κάτι που αναμένεται μετά το 2031, αυτό θα είναι “το καλύτερο της αγοράς”.

Η αλήθεια είναι ότι απλώς δεν γνωρίζουμε πόσο μεγάλο μέρος της υπάρχουσας πελατειακής βάσης των σπορ αυτοκινήτων μας μπορεί να εξετάσει σήμερα μια εναλλακτική λύση ενός αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλου. Δεν ρωτάμε ακόμα. Πρώτα, πρέπει να τα προετοιμάσουμε με τρόπο που να είναι αξιόπιστος.

Δεν θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα προσφέρουμε σπορ ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι. Σαφώς, θα υπάρξει μια στιγμή που τα αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα μπορεί να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ισχύς τους είναι ήδη τόσο εκπληκτική.

κατέληξε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ακραίο bodykit για την Lamborghini Revuelto από την Keyvany

Η Keyvany έχει ετοιμάσει ένα ακραίο bodykit για την Lamborghini Revuelto. Το ονομάζει Keytoro και αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, νέο καπό, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή,...