Στη πίστα Sonoma Raceway το περασμένο Σαββατοκύριακο διεξήχθη η εκδήλωση Velocity Invitational και εκεί το Ford GT Mk IV έκανε το ντεμπούτο του. Η πιο ακραία έκδοση του GT αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο αγωνιστικό του 1967 και μπορεί να κινηθεί μόνο εντός πίστας.
Το Ford GT Mk IV ακολουθεί την έκδοση GT LM και διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης με 500, 700 και 800 άλογα, με τη κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά πίσω άξονα. Διαθέτει διαφορετικό πλαίσιο από το GT παραγωγής, με μεγαλύτερο μεταξόνιο για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Το κύκνειο άσμα του supercar χρησιμοποιεί αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, την ανάρτηση Adaptive Spool Valve (ASV) της Multimatic και επανασχεδιασμένο αμάξωμα από ανθρακονήματα για καλύτερη αεροδυναμική, με τους μηχανικούς να είχαν περισσότερη ελευθερία κατά την ανάπτυξη του, μιας και δεν χρειάστηκε να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους.
Το Ford GT Mk IV φέρει νέους προβολείς, δεν διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες, έχει νέο bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή, εισαγωγή αέρα στην οροφή, μεγάλο splitter και μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα.
Ως ένα νεύμα στον πρόγονό του που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans του 1967, η παραγωγή του GT Mk IV θα περιοριστεί σε 67 μονάδες και όλα θα κατασκευαστούν στο χέρι στις εγκαταστάσεις της Multimatic στο Markham του Οντάριο.
Όσοι θέλουν να αποκτήσουν ένα από τα 67 GT Mk IV εκτός του ότι θα πρέπει να πληρώσουν 1,7 εκατ. δολάρια (προ φόρων), θα πρέπει να κάνουν αίτηση και να τους επιλέξει η Ford.