Χθες το βράδυ η Hyundai πραγματοποίησε το N Festival στη Σεούλ της Νότιας Κορέας για να γιορτάσει όλα τα αγωνιστικά της επιτεύγματα του 2023. Ωστόσο, εκτός αυτού έδωσε στη δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες και κάποιες πληροφορίες του αμιγώς ηλεκτρικού αγωνιστικού που ετοιμάζει.
Αυτό έχει ως βάση το Ioniq 5 N, με το πλήρες όνομα του αγωνιστικού να είναι Ioniq 5 eN1 Cup, και εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο θα πατήσει πίστα τον Μάιο του 2024, με τη Hyundai να αναφέρει ότι θα είναι το πρώτο ενιαίο πρωτάθλημα με αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά στην Κορέα.
Η εξέλιξη του αγωνιστικού δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, καθώς η ανάπτυξη του αναμένεται να τελειώσει τον Φεβρουάριο του 2024, γι’αυτό και η Hyundai δεν έδειξε κάποια αυτοκίνητο, παρά μόνο φωτογραφίες.
Το Ioniq 5 eN1 Cup διαθέτει ένα άκρως επιθετικό αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος με τεράστιες εισαγωγές αέρα, μεγάλο διαχύτη και πίσω αεροτομή. Πατά σε τροχούς 18 ιντσών “τυλιγμένους” με αγωνιστικά σλικ ελαστικά, διαστάσεων 280/680, που μέσα τους κρύβουν δαγκάνες έξι εμβόλων εμπρός και τεσσάρων εμβόλων πίσω.
Επιπλέον, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 70 χλστ., σε σχέση με το Ioniq 5 N, καθώς υπάρχει αγωνιστική ανάρτηση, ενώ διαθέτει σύστημα για γρήγορη ανύψωση του αυτοκινήτου, με air jack. Προφανώς υπάρχει πλήρες roll cage έξι σημείων, συμβατό με τη FIA, ενώ έχουν γίνει αναβαθμίσεις για την προστασία της μπαταρίας.
Συνεχίζοντας, η κορεάτικη εταιρία ανακοινώνει ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο κατά 250 κιλά. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το ακριβές νούμερο και οι πλήρεις λεπτομέρειες, καθώς το Ioniq 5 eN1 Cup εξακολουθεί να αναπτύσσεται, αλλά γνωρίζουμε ότι το πλαϊνό και το πίσω τζάμι έχει αντικατασταθεί από πολυκαρβονικό.
Επιπλέον, παρόλο που το Ioniq 5 N αποκαλύφθηκε τον περασμένο Ιούλιο, ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσο ζυγίζει. Ωστόσο, εκτιμάται ότι η ζυγαριά θα δείχνει περίπου 2.110 κιλά. Αυτό φαίνεται λογικό, δεδομένου ότι το απλό Ioniq 5 με τους δύο ηλεκτροκινητήρες ζυγίζει 2.062 κιλά στην έκδοση με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.
To Ioniq 5 eN1 Cup διαθέτει επίσης διακόπτες ασφαλείας σε περίπτωση που η μπαταρία ζεσταθεί πολύ. Κάθε ομάδα που θα αγωνιστεί με το Ioniq 5 eN1 Cup θα έχει τον δικό της ψεύτικο ήχο κίνησης, ενώ οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να προσομοιώνουν τις αλλαγές σχέσεων χρησιμοποιώντας τη λειτουργία N E-Shift, η οποία μιμείται τη συμπεριφορά ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.