Επίσημο: Το εσωτερικό της νέας Porsche Macan

Σχετικά άρθρα

Η Porsche αποκάλυψε το εσωτερικό της νέας Macan που θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως ηλεκτρική. Σε αυτό υπάρχουν τρεις οθόνες όπως και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που προβάλλει τα δεδομένα περίπου 10 μέτρα μπροστά από τον οδηγό, κάτι που αντιστοιχεί σε μια οθόνη 87″, που σύμφωνα με την Porsche είναι ένα από τα μεγαλύτερα heads-up display που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,6 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη 10,9″, με μια αντίστοιχη οθόνη να βρίσκεται μπροστά από τον συνεπιβάτη, μέσω της οποίας αυτός μπορεί να ελέγξει το σύστημα πλοήγησης και τα πολυμέσα, ενώ μπορεί να προβάλει video ακόμη και όταν η Macan κινείται, με την Porsche να τοποθετεί σε αυτή ειδικό φίλτρο που αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Η Porsche αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το Android για λογισμικό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εξαιτίας των προβλημάτων και των καθυστερήσεων που αντιμετώπισε το VW Group με την ανάπτυξη του δικού του λογισμικού. Το λογισμικό εκκινεί αμέσως μόλις ανιχνεύσει ότι ο οδηγός πλησιάζει το αυτοκίνητο έτσι ώστε να είναι έτοιμο μέχρι τη στιγμή που θα βάλει μπροστά.

Είναι συμβατό με εφαρμογές τρίτων όπως το Spotify, το Amazon Music και το YouTube, με τους χρήστες να μπορούν να κάνουν λήψη εφαρμογών όπως σε smartphone. Το σύστημα υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, με τον οδηγό όταν χρησιμοποιεί τους Χάρτες της Google ή τους Χάρτες της Apple, να μπορεί να στείλει τον χάρτη στον πίνακα οργάνων της Macan.

H ηλεκτρική Macan βασίζεται στην PPE πλατφόρμα και η δυνατότερη έκδοση της φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, με την απόδοση τους να ανέρχεται στα 612 άλογα (450 kW) και στα 1.000 Nm ροπής. Η εν λόγω πλατφόρμα υποστηρίζει και μια έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα.

Δε γίνεται λόγος για το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά η γερμανική εταιρία αναφέρει ότι η κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες είναι 48% μπροστά και 52% πίσω.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με 12 πρισματικές κυψέλες και μεικτή χωρητικότητα 100 kWh, ενώ η ωφέλιμη είναι από 96 έως 98 kWh. Αυτή προσφέρει “σημαντικά” μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την Taycan, χωρίς ωστόσο η Porsche να ανακοινώνει τον ακριβή αριθμό.

Το σίγουρο είναι πως η αυτονομία της ηλεκτρικής Macan θα ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα, ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 Volt η φόρτιση της θα γίνεται με πάνω από 270 kW και από το 5% έως το 80% θα χρειάζεται 25 λεπτά. Για να αυξηθεί η ταχύτητα φόρτισης, η μπαταρία θα μπορεί να λειτουργεί καλύτερα με φορτιστές 400V χωρίζοντας το πακέτο 800V σε δύο μισά.

Η μπαταρία που εκτιμάται ότι έχει βάρος κοντά στα 600 κιλά, βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, με την Porsche να αναφέρει δεν θα προσφέρει μικρότερη μπαταρία, ενώ μεγαλύτερη δεν υποστηρίζεται από την PPE πλατφόρμα.

Κλείνοντας, η ηλεκτρική Macan θα διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό στο πίσω μέρος, που θα αυξάνει κατά 15% τη γωνία διεύθυνσης για να κάνει το όχημα πιο ευέλικτο. Για τον ίδιο λόγο, υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπου οι πίσω τροχοί θα παίρνουν κλίση έως και 5% σε ταχύτητες κάτω από 80 χλμ/ώρα.

Η νέα Macan θα παρουσιαστεί μέσα στο 2024 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...