Σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την απόδοση των ηλεκτρικών τους αυτοκινήτων, η Hyundai, η Kia και η Genesis παρουσίασαν μια νέα τεχνολογία, γνωστή ως Active Air Skirt. Αυτό το σύστημα εστιάζει στην ελαχιστοποίηση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά την οδήγηση υψηλής ταχύτητας, βελτιώνοντας την αυτονομία και τη σταθερότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το Active Air Skirt λειτουργεί σαν ποδιά αέρα, ελέγχοντας τη ροή του αέρα που εισέρχεται από το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις αναταράξεις που δημιουργούνται γύρω από τους τροχούς του αυτοκινήτου με βάση μεταβλητές ρυθμίσεις που αντιστοιχούν στην ταχύτητα του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση υψηλής ταχύτητας.
Τοποθετημένο μεταξύ του μπροστινού προφυλακτήρα και των μπροστινών τροχών, το σύστημα παραμένει κρυμμένο κατά την κανονική λειτουργία, αλλά εμφανίζεται σε ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 80 χλμ/ώρα την ώρα, όταν η αεροδυναμική αντίσταση ξεπερνά την αντίσταση κύλισης. Το σύστημα επιστρέφει στην αποθηκευμένη του θέση όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μικρότερη των 70 χλμ/ώρα.
Το Active Air Skirt καλύπτει επιλεκτικά μόνο το μπροστινό μέρος των ελαστικών αντί να κρύβει εντελώς ολόκληρο το μπροστινό μέρος. Αυτή η προσαρμοσμένη προσέγγιση, εξηγούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Νοτίου Κορέας, αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, ειδικά δεδομένου του επίπεδου δαπέδου της E-GMP πλατφόρμας. Επιπλέον, αυτή η μερική κάλυψη συμβάλλει στην αυξημένη κάθετη δύναμη, ενισχύοντας την πρόσφυση του αυτοκινήτου και τη σταθερότητα του στις υψηλές ταχύτητες.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το Active Air Skirt έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ακόμη και σε ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 200 χλμ/ώρα, χάρη στην εφαρμογή ελαστικού υλικού στο κάτω μέρος. Αυτό το υλικό όχι μόνο μειώνει τον κίνδυνο πρόκλησης ζημιάς από εξωτερικά αντικείμενα κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, αλλά εξασφαλίζει και την ανθεκτικότητα του συστήματος.
Οι εταιρίες έχουν ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές, αποκαλύπτοντας μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) κατά 0,008, που μεταφράζεται σε βελτίωση 2,8 τοις εκατό στην οπισθέλκουσα, κατά την εγκατάσταση του Active Air Skirt στο Genesis GV60. Αυτή η βελτίωση εκτιμάται ότι θα αποφέρει πρόσθετη αυτονομία 6 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.