Η BYD φέρνει την Yangwang στην Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Από τη στιγμή που έκανε το ντεμπούτο της στην Ευρώπη, η BYD έχει λανσάρει έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το Atto 3 (C-SUV), το Han (σεντάν E-segment), το Tang (E-SUV), το Dolphin (C-hatchback), το Seal (σεντάν D-segment) και το Seal U (D-SUV).

Στην έκθεση της Γενεύης, που ανοίγει τις πύλες της στις 26 Φεβρουαρίου και το Autoblog.gr θα έχει για 10η συνεχή διοργάνωση παρουσία, η BYD θα παρουσιάσει το Seal U DM-i, που είναι η plug-in υβριδική έκδοση του SUV μοντέλου.

Το Seal U DM-i χρησιμοποιεί τεχνολογία Super DM (Dual Mode), με το μοντέλο είναι μια αποτελεσματική, πρακτική και οικολογική λύση για καθημερινές ανάγκες μετακίνησης και μακρινά ταξίδια. Το μοντέλου θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές χώρες όπου η υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης δεν έχει ακόμη ωριμάσει ή όπου οι πελάτες ζητούν ένα όχημα που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία.

Eπιπλέον, η BYD θα παρουσιάσει το ανανεωμένο 7θέσιο, τετρακίνητο και αμιγώς ηλεκτρικό Tang. Το ανανεωμένο οικογενειακό E-SUV θα προσφέρει αυτονομία έως 530 χιλιόμετρα (συνδυασμός WLTP) και ισχυρές επιδόσεις.

Εκτός των παραπάνω, όμως, η κινέζικη εταιρία θα λανσάρει στην Ευρώπη την υπο-μάρκα πολυτελείας της Yangwang, εκθέτοντας στο περίπτερο της το U8.

Αυτό είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV, το οποίο βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας, είναι τετρακίνητο, έχει μήκος 5.316 χλστ., πλάτος 2.050 χλστ. και ύψος 1.930 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 3,05 μέτρα.

Το U8 είναι ένα ηλεκτρικό όχημα με range-extender. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει έναν 2,0-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια ρεύματος για την μπαταρία, αλλά δεν είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς. Έτσι, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης τροφοδοτεί τη Blade μπαταρία (LFP), χωρητικότητας 49,05 kWh, και διαθέτει τεχνολογία Cell-to-Cassis (CTC), που σημαίνει ότι η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Η αυτονομία με πλήρη μπαταρία και το ρεζερβουάρ καυσίμου (75 λίτρων) ανακοινώνεται στα 1.000 χλμ.

Κίνηση παίρνει από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά τροχό που αποδίδουν μεταξύ 300 ίππων και 420 Nm ροπής. Η συνδυασμένη απόδοση τους ανέρχεται στα 880 kW (1.196 ίπποι) και 1.280 Nm ροπή, που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα.

Το U8 υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) έως 110 kW, καθιστώντας εφικτό το 30% έως 80% σε 18 λεπτά. Επιπλέον, μπορεί να τροφοδοτήσει ηλεκτρονικές συσκευές έως και 25 ώρες, με ικανότητα εκφόρτισης 6 kW από όχημα στο δίκτυο (VTL).

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, θα βρεις πολύ Nappa δέρμα και 6 τεράστιες οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων 23,6 ιντσών, μια κεντρική οθόνη ελέγχου 12,8 ιντσών και μια άλλη οθόνη για το infotainment 23,6 ιντσών.

Δύο ακόμη οθόνες υπάρχουν για τους πίσω επιβάτες τοποθετημένες στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων, ενώ η τελευταία βρίσκεται στην κονσόλα ανάμεσα στα πίσω καθίσματα. Υπάρχει επίσης ένα head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και 22 ηχεία της Dynaudio.

Η τιμή του στην Κίνα ξεκινά από τα 1.892.000 γουάν (261.250 ευρώ).

Δες ακόμα

Το YangWang U8 μπορεί να επιπλεύσει και να κινηθεί μέσα στο νερό

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...

Αυτό είναι το BYD Shark

Με την BYD να αποκαλύπτει το όνομα του pickup της, κυκλοφόρησαν φωτογραφίες του Shark κατά τη διάρκεια της επίσημης φωτογράφησης του στη Πόλη του...

Οι διαστάσεις και η ιπποδύναμη του pickup που ετοιμάζει η BYD

Την προηγούμενη εβδομάδα, η BYD δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου του πρώτου ηλεκτροκίνητου pickup που ετοιμάζει, το οποίο χαρακτηρίζει ως μεσαίου-πλήρους μεγέθους. Σήμερα, η...