Ο CEO της Renault θέλει οι ευρωπαϊκές εταιρίες να συμμαχήσουν για να ανταγωνιστούν τα κινέζικα ηλεκτρικά

Σχετικά άρθρα

Ο CEO της Renault, Luca de Meo σε δηλώσεις του πρότεινε τη δημιουργία μια συνεργασίας τύπου Airbus, από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέροντας στην αγορά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί για να βρούμε μια λύση. Οι εταίροι μπορούν να μοιραστούν την επένδυση και να μειώσουν το κόστος της παραγωγής νέων αυτοκινήτων,

δήλωσε ο de Meo που έφερε ως παράδειγμα τη συνεργασία των Alfa Romeo Fiat, Lancia και Saab στην πλατφόρμα Type 4 τη δεκαετία του 1980.

Renault και VW βρίσκονται σε συζητήσεις ώστε να μοιραστούν την πλατφόρμα Ampr Small (προηγουμένως γνωστή ως CMF-BEV), πάνω στην οποία θα κατασκευαστούν τα Renault 5, 4 και Twingo. Αυτή την πλατφόρμα θέλει να χρησιμοποιήσει και η Volkswagen στο ηλεκτρικό μοντέλο που ετοιμάζει με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ. Ένας από τους στόχους των δύο εταιριών είναι να παράγουν ετησίως περίπου 200.000 με 250.000 αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Το αφεντικό της γαλλικής εταιρίας τόνισε πως η πρόκληση μιας τέτοιας συνεργασίας θα ήταν η δημιουργία μιας ευρωπαϊκής αλυσίδας που θα περιλαμβάνει μπαταρίες, κινητήρες και άλλα ηλεκτρονικά, όπως κάνουν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο στόχος είναι να προμηθευόμαστε τα πάντα από την Ευρώπη σε ανταγωνιστική τιμή.

Πρόσθεσε δε, πως η Renault έχει μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τα τέσσερα στα τρία έτη για το Renault 5, ενώ θα τον μειώσει ακόμη περισσότερο, στα δύο έτη για το νέο Twingo.

Η ταχύτητα είναι σημαντική ενάντια στους Κινέζους. Βρισκόμαστε σε έναν αβέβαιο κόσμο. Στο παρελθόν, με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης μπορούσες να προβλέψεις τι θα ερχόταν.

Επιπλέον, ο de Meo υποστήριξε ότι οι κανόνες της ΕΕ θα πρέπει να επιτρέπουν τα μικρά ιαπωνικά αυτοκίνητα, τα kei cars, να κινούνται στις αστικές περιοχές της Γηραιάς Ηπείρου, με τις αρχές να μειώσουν τον ΦΠΑ στα μικρά ηλεκτρικά με μικρές μπαταρίες ή να δώσουν σε αυτά δωρεάν στάθμευση και μια σειρά άλλων παροχών και κινήτρων για τη χρήση τους.

Τέλος ο de Meo, που είναι και πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) είπε πως ο κλάδος πρέπει να τα καταφέρει και έως το 2035 να προσφέρει μονάχα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η EE έχει αποφασίσει την απαγόρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Δεν αμφισβητούμε το 2035. Τώρα πρέπει να τα καταφέρουμε. Η απαγόρευση των αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα το 2035 είναι δυνητικά εφικτή, αλλά πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή οι κατάλληλες συνθήκες,

είπε ο de Meo. Η επιβράδυνση της αύξησης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αύξησε την πίεση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να μειώσει το κόστος και να αναπτύξει πιο προσιτά μοντέλα καθώς οι νέοι Κινέζοι αντίπαλοι έρχονται με μοντέλα χαμηλότερου κόστους.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υποστηρίξει επανειλημμένα ότι απαιτούνται περισσότερες κρατικές επιδοτήσεις και περισσότεροι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης για να τονωθεί η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Διάβασε ακόμη

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν νέα στρατηγική από την ΕΕ ώστε να γίνουν ξανά ανταγωνιστικές

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στις 2 Μαΐου τα αποκαλυπτήρια του Renault Symbioz

Από τις αρχές του έτους η Renault έχει γνωστοποιήσει ότι ετοιμάζει ένα μεσαίο crossover, το οποίο θα ονομαστεί Symbioz. Σήμερα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε...

Επίσημο: Renault Captur facelift

Την ανανεωμένη έκδοση του Captur παρουσίασε σήμερα η Renault, μιας και το μοντέλο μετά από 4,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά χρειαζόταν μια ανανέωση...

Τέλος εποχής για το Renault Zoe. Νέο Clio το 2026

H Renault σταμάτησε επίσημα την παραγωγή του Zoe στις 30 Μαρτίου 2024 (αν και στην πραγματικότητα σταμάτησε πολύ πριν από τα Χριστούγεννα), με περίπου...