Volkswagen Golf blue-e-motion concept

H Volkswagen παρουσίασε το Golf blue-e-motion concept, ένα πλήρως ηλεκτρικό Golf το οποίο θα είναι έτοιμο για παραγωγή το 2013. Το Golf blue-e-motion concept εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 ίππων) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η ροπή του αγγίζει τα 27 κιλά ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 150 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11.2 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 140 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.545 κιλά, 205 περισσότερο από το Golf BlueMotion TDI με DSG.

Η Volkswagen θα κατασκευάσει το 2011 500 Golf blue-e-motion στα οποία θα γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης ώστε το 2013 να παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου. Η Volkswagen σκοπεύει να τοποθετήσει το σύστημα αυτό και στο Jetta (Jetta blue-e-motion) το οποίο θα παρουσιαστεί και αυτό το ίδιο έτος. Ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας είναι πιθανό να τοποθετηθεί και στο Up blue-e-motion city car (το ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου Up! concept που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο).

Η Γερμανική κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο να υπάρχουν στους δρόμους της 1.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2010 και η VW ευελπιστεί να κατέχει ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά τα αυτοκίνητα.

Το εργοστάσιο του Wolfsburg φαίνεται ότι θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων αφού μετά το Touareg Hybrid ανακοίνωσε τα Golf/Jetta blue-e-motion ενώ δεν είναι απίθανο να παρουσιάσει υβριδικές εκδόσεις του Golf και του Passat μέχρι το 2013.

Διέρρευσε η Porsche 911 997.2 GT2 RS

H πρώτη φωτογραφία της νέας Porsche 911 997.2 GT2 RS διέρρευσε στο internet κατά την διάρκεια εκδήλωσης που οργάνωσε η Porsche για τους dealers της στην Λειψία. Η νέα 911 GT2 RS είναι ένα καθαρόαιμο “αγωνιστικό” αυτοκίνητο δρόμου το οποίο μπορεί να κινηθεί πολύ καλά μέσα σε πίστα χάρη στο roll cage και στην ενεργή ανάρτηση που διαθέτει.

Μηχανικά τώρα, η 911 GT2 RS σύμφωνα με το teamspeed αποδίδει 620 άλογα ενώ θα ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την 997.1 GT2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 3.2 δευτερόλεπτα ενώ γυρίζει στο Nurburgring σε 7.22. Η επίσημη παρουσίαση της θα γίνει στις 14 Μαΐου με την παραγωγή της να περιορίζεται σε 300 μονάδες με την τιμή της στην Γερμανία να ξεκινά από τις €240.000.

Gumball 3000 2010. Όταν τα € δεν έχουν σημασία

Τι τραβάνε και αυτοί οι πλούσιοι του κόσμου, ώρες, ώρες τους καταλαβαίνω απόλυτα. Έτσι και φέτος θα πρέπει να πάρουν τα supercars του και να συμμετάσχουν στο Gumball 3000 2010. Ο θεσμός που ξεκίνησε το 1999 από τον Maximillion Cooper αποτελεί ένα “rally” στο οποίο οι πλούσιοι συμμετέχοντες παίρνουν τα supercars τους και κάνουν μια διαδρομή 3.000 μιλίων περίπου (4.828 χλμ) για την οποία κάθε χρόνο επιλέγεται διαφορετική διαδρομή. Φυσικά τα πρόστιμα και οι κατασχέσεις αυτοκινήτων πέφτουν βροχή από την αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα αλλά ποιος νοιάζεται; Είπαμε τα χρήματα για αυτούς τους ανθρώπους έχουν μια διαφορετική αξία. Το 2007 η εκδήλωση είχε διακοπεί λόγω ενός δυστυχήματος στο οποίο έχασαν την ζωή τους 2 άτομα.

Φέτος το Gumball 3000 ξεκίνησε από το Λονδίνο στις 1 Μαϊού (που φτάσαμε, να βγαίνουν στο δρόμο και οι πλούσιοι) και θα επισκεφτεί το Άμστερνταμ, την Κοπεγχάγη, τη Στοκχόλμη, το Μόντρεαλ και το Τορόντο προτού φτάσει στη Νέα Υόρκη την επόμενη εβδομάδα. Videos στη συνέχεια.

Η Volkswagen στην Formula 1

«Η Volkswagen στην Formula 1; Ναι, είναι ξεκάθαρο ότι εξετάζουμε την είσοδο μας στην Formula 1» Δεν είναι κάποιο πρωταπριλιάτικο αστείο αφού η δήλωση αυτή έγινε από τον Hans-Joachim Stuck, πρώην πιλότος και πλέον εκπρόσωπο της VW σε θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, στο περιοδικό Bild. Ο Γερμανός ξεκαθάρισε ότι εφόσον υπάρξουν ενιαίοι κινητήρες για όλες τις ομάδες στο μέλλον τότε η Volkswagen θα ήθελε να παράγει τους κινητήρες αυτούς ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμούν να εμπλακούν στο πρωτάθλημα με δική της ομάδα όπως κάνει η Mercedes-Benz.

“Περιμένουμε με αγωνία την απόφαση της FIA σχετικά με τον ενιαίο κινητήρα στην Formula 1. Αν υπάρξει ένας τέτοιος, τότε θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο να τον κατασκευάσουμε”, συμπλήρωσε ο Stuck.

F1 News. Μικρά νέα πριν το Ισπανικό GP

Πολλά γίνονται αυτό το καιρό στον μαγικό κόσμο της Formula 1 αλλά επειδή ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος δεν προλαβαίνω να αφιερώσω μεγάλο κομμάτι στο blog ώστε να σας μεταφέρω τα νέα. Ας δούμε όμως τα φλέγοντα θέματα που κυριάρχησαν αυτές τις 2 εβδομάδες…

Volkswagen: Νέος 1200αρης TDI BlueMotion

Νέο 3-κύλινδρο turbo πετρελαιοκινητήρα ανακοίνωσε η Volkswagen κατά την διάρκεια του ετήσιου συμποσίου που γίνεται κάθε χρόνο στη Βιέννη. Ο κινητήρας είναι 1.2 λίτρων και διαθέτει την ίδια αρχιτεκτονική και το ίδιο σύστημα ψεκασμού “common-rail” με τους αντίστοιχους 1600cc και 2.000cc.

Ο κινητήρας είχε πρωτοπαρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης του 2009 στο Polo Bluemotion Concept και αποδίδει 75 άλογα με 18 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται μόλις στα 3.3 λίτρα/100 χλμ επιτρέποντας το να διανύσει 1.353 χλμ με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 87 γρ/χλμ. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί αρχικά στο Polo BlueMotion το οποίο θα αρχίσει τις πωλήσεις του μέσα στο έτος ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και σε αρκετά μοντέλα του ομίλου.

Video: 10-χρονος οδηγεί μία Porsche 911 GT3 RS

Μετά τον 8-χρονο γιο του Rovanpera, ακόμη ένας μικρός νομίζει ότι το να οδηγείς μια Porsche 911 GT3 RS είναι ακριβώς το με το να παίζεις στο PlayStation αφού ο 10χρονος Γερμανός οδηγεί άριστα το πράσινο γερμανικό “όπλο” ανάμεσα από τους κώνους και την βρεγμένη άσφαλτο. Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν, είτε η Porsche έχει κάνει τόσο ευκολοδήγητη τη 911 GT3 RS ή ο μικρός είναι τελαντάρα. ‘Η μήπως και τα δύο;

Ηλεκτροκίνητο BMW Megacity το 2013

Στο είπα ότι πλέον θα κάνω θέματα μόνο για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η BMW λοιπόν ανακοίνωσε ότι το 2013 θα έχει έτοιμη της πρόταση της για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τις πρώτες δοκιμές να αρχίζουν μέσα στο έτος αφού 50 άνθρωποι στην Κίνα θα ξεκινήσουν εντατικές δοκιμές με ένα ηλεκτροκίνητο MINI Cooper ενώ αρκετοί ακόμη το 2011 θα δοκιμάζουν ένα πρωτότυπο που θα βασίζεται πάνω στο BMW ActiveE Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit τον περασμένο Δεκέμβριο. Και τα δύο μοντέλα θα διαθέτουν αρκετά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσει η BMW ώστε να κατασκευάσει το Megacity.

Πρωταρχικός ρόλος της BMW είναι να καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, ελαφρύτερο από τα υπάρχοντα αυτοκίνητα πόλης, παρά τις μπαταρίες που θα διαθέτει. Έτσι το πλήρως ηλεκτρικό Megacity της BMW θα διαθέτει αρκετά κομμάτια από carbon ενισχυμένο με ισχυρό πλαστικό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η αυτονομία του να ξεπερνά τα 160 χλμ.

Αν όλα πάνε καλά, το αυτοκίνητο αυτό ίσως είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας αυτοκίνητων της BMW ενώ μέχρι στιγμής το όλο εγχείρημα αναπτύσσεται κάτω από το project i με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της Λειψίας.

Η Ολλανδική αστυνομία κατέσχεσε από 20χρονο μία Bugatti Veyron

20χρονος Ολλανδός πιάστηκε από την αστυνομία να οδηγεί την Bugatti Veyron του πατέρα του με 160 χλμ/ώρα σε δρόμο που είχε όριο 80 χλμ/ώρα λίγο έξω από το Ρότερνταμ. Η είδηση είναι ότι η αστυνομία κατέσχεσε την Veyron ενώ πήρε και το δίπλωμα του νεαρού οδηγού. Το ποσό της κλήσης δεν αναφέρεται ενώ το πότε θα επιστραφεί η Bugatti αξίας €1.8 εκατομμυρίων στον κάτοχο της παραμένει άγνωστος. Αλήθεια, στην Ελλάδα μας αν συνέβαινε κάτι παρόμοιο τι λέτε να γινόταν;

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; 10% πάνω στα καύσιμα!

Η κυβέρνηση… ώπα, κάτσε, λάθος! Πάμε απο την αρχή! Το Δ.Ν.Τ (καλύτερα τώρα) αποφάσισε εκτός από τα υπόλοιπα σκληρά αναγκαία μέτρα, να αυξήσει επιπλέον κατά 10% τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα, (στα ποτά και τα τσιγάρα δε μας νοιάζει). Δικέ μου ετοιμάσου να πληρώσεις την 95αρα στο 1.70 και την 100αρα στο 1.85 (είμαι αισιόδοξος το ξέρω). Σε λίγο η μετακίνηση με το αυτοκίνητο θα θεωρείται είδος πολυτελείας και θα μας φορολογούν επιπλέον για την οδήγηση! Αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τη πράσινη ανάπτυξη και σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να δεχτώ ότι τέτοιες κινήσεις έχουν καθαρά ληστρικό φοροεισπρακτικό χαρακτήρα!

Γαιδουράκια κύριοι! Σας κάνουν; Ξεχάστε αυτά που ξέρατε! Δεν ξανακάνω θέμα με supercars, από εδώ και στο εξής μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα παρουσιάζω, άντε και κανα βελτιωμένο ποδήλατο!