Νέο 3-κύλινδρο turbo πετρελαιοκινητήρα ανακοίνωσε η Volkswagen κατά την διάρκεια του ετήσιου συμποσίου που γίνεται κάθε χρόνο στη Βιέννη. Ο κινητήρας είναι 1.2 λίτρων και διαθέτει την ίδια αρχιτεκτονική και το ίδιο σύστημα ψεκασμού “common-rail” με τους αντίστοιχους 1600cc και 2.000cc.

Ο κινητήρας είχε πρωτοπαρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης του 2009 στο Polo Bluemotion Concept και αποδίδει 75 άλογα με 18 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται μόλις στα 3.3 λίτρα/100 χλμ επιτρέποντας το να διανύσει 1.353 χλμ με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 87 γρ/χλμ. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί αρχικά στο Polo BlueMotion το οποίο θα αρχίσει τις πωλήσεις του μέσα στο έτος ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και σε αρκετά μοντέλα του ομίλου.

Volkswagen Polo Bluemotion 2011

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • johnnyxp64

    τωρα αυτο με τα 75 ψοφια αλλογα ποσο καλο θα ειναι αμα θες να ολοκληρωσεις μια προσπεραση?

    δεν ξερω…..τι επιταχυνση θα εχει, γιατι μην ξεχναμε ενας καλος οδηγος δεν πατα μονο φρενο για να προστατευτει, το γκαζι και η ροπη ειναι πολλες φορες μεγαλητερη ασφαλεια!

    (βλεπε προσπερασει, ζωα στο δρομο(συμπ αχρηστοι οδηγοι), στροφες με λαθος κληση, βουνα-αναβαση (οχι ραλι), και αλλου)

  • με 18κιλά και 75 άλογα πίστεψε με, μια χαρά θα προσπερνάει!!!!

    • johnnyxp64

      ξερουμε και το βαρος του αυτοκινητου? διοτι ι VW βγαζει βαρια αυτοκινητα αρα … αργα…με τετοια μοτερ… αμα ειναι στα 1.200 η λιγοτερο καλα θα ειναι.

    • Βάρος όχι, δεν αναφέρει το δελτίο τύπου. αλλά δεν νομίζω να διαφέρει πολύ σε σχέση με τα polo που κυκλοφορούν

      τεχνικά χαρακτηριστικά του Polo

      τεχνικά χαρακτηριστικά του Polo BlueMotion

    • johnnyxp64

      1550????? τα βρησκω πολλα για 75, αλλα παλι τι να πω αμ δεν το κανεις τεστ δεν μπορεις να ξερεις. παντος ειναι σιγοθρα ενα καλο βημα εμπρος γιτι τωρα οπως ειπαμε, η ποδηλατο ή νεκρά στην κατηφορα :P

  • funster

    Με 18 κιλα ροπη θα ειναι ενα καλο μικρο αυτοκινητο.. φωτια στον δρομο δεν θα βαζει αλλα θα κινειται οπως περιπου ενα ατμοσφαιρικο 1400αρι με 100 αλογα και πιθανως καλυτερα στις ρεπριζ.
    Και για τις προσπερασεις αυτο που σε ενδιαφερει ειναι οι ρεπριζ..
    Και ολα αυτα με ελαχιστη καταναλωση..

    Παντως καλο θα ηταν και οι Ευρωπαιοι σιγα σιγα να αρχισουν και αυτοι τις ερευνες για να δημιουργουν ναι μεν ασφαλη και ποιοτικα αλλα συναμμα ελαφρια αυτοκινητα..

  • funster

    ps: Tα turbodiesel “πειραζονται” αρκετα ευκολα.. ;-)

  • Εντάξει τι περισσότερο να ζητήσει κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο που καταναλώνει μόλις 3.3 λίτρα/100 χλμ!!!

    Σκοπός του κινητήρα-αυτοκινήτου είναι η μέγιστη αυτονομία και όχι οι επιδόσεις. εμένα μου αρέσει πάρα πολύ σαν αυτοκίνητο πόλης – και όχι μόνο

    • johnnyxp64

      αυτο που ζηταω απο ολα τα αυτοκινητα της χαζης WV ειναι να μην ξεκινανε απο τα 14.000 με δωρο μεσα μονο το τασακι, που δεν καπνιζω καν!

      θελω αεροσακος, ESP, cruse control, προβολακια, body kit οπως της εικονας, ζαντες καλες, κληματισμο, αυτοματα μπιχλιμπιδια καταρηστηρες καθρευτες θερμενομενους, και ενα σκασμο αλλα που το Ford fiesta sport στα δινει στα 16,000 kai ta wv στα 19.000 γιατι μια ζωη ΟΛΑ ειναι ΕΞΤΡΑ!!!!

      τι να το κανω που ειναι τοσο οικονομικο αμα ΔΕΝ Μπορω να το αποκτησω???

    • Σε αυτό δεν μπορώ να διαφωνήσω… Για να πάρεις ένα VW το οποίο θα έχει έναν αξιοπρεπή εξοπλισμό πρέπει να δώσεις τουλάχιστον 2.500€ παραπάνω από την αρχική τιμή του μοντέλου

    • giannis

      polo einai kalitero apo astra opel

  • GERVEN

    Δηλ. θελεις ενα polo σε τιμη fiesta!Και γιατι το fiesta να μην εχει την τιμη ενος hyundai?

  • giannis

    1200αρης TDI BlueMoti einai kalo

  • Όταν έψαχνα να πάρω αυτοκίνητο πριν πολλά χρόνια, είχα πάει να δω και το Polo. Μπήκα μέσα και ένιωθα ότι είχα μπει σε μισοτελειωμένο αμάξι. Άδεια η κονσόλα, εξοπλισμός που χωρούσε σε post it και τιμή τα 14.500. Το ABS (που τότε δεν ήταν στάνταρ) το χρεώναν 800 ευρώ. ESP ούτε λόγος στην έκδοση που κοιτούσα… Γι’αυτό κατέληξα με το Puntάκι μου και τόσα χρόνια μετά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δεν γούσταρα να πληρώνω κερατιάτικα το σήμα και ίσως καλύτερη μεταπωλητική αξία.
    Τώρα φαντάζομαι τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Κάτι οι κανονισμοί της Ε.Ε. που έκαναν κάποια πράγματα στάνταρ (βλ. ABS και ESP) κάτι ο ανταγωνισμός και ο εξοπλισμός είναι αξιοπρεπέστερος. Αλλά και πάλι…
    Υ.Γ. Οι επιδόσεις παιδιά μια χαρά θα είναι, μην τρελένεστε. Αυτοκίνητο πόλης είναι και όχι αγωνιστικό. Αν είσαι σωστός οδηγός μπορείς να προγραμματίσεις ασφαλή προσπέραση άνετα με 75 άλογα και 18 κιλά ροπή. Όλα είναι σχετικά.

  • giannis

    SAXO VTS 1400 EXO EDO KAI MIA DEKAETIA.ARKETA EYXARISTIMENOS;;TORA LEO NA PAO GIA POLAKI TDI;;TO EKANA TEST ..HTAN ARKETA KALO!!!!!