Έπειτα από πρόσφατες διαρροές φωτογραφιών που απαθανάτιζαν το νέο Renault Megane, ήρθε πλέον η ώρα για την γαλλική φίρμα να παρουσιάσει την νέα γενιά του δημοφιλούς της hatchback στο κοινό. Το νέο Renault Megane, θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στις χώρες της Ευρώπης από τον ερχόμενο Νοέμβριο και με τη νέα του εμφάνιση, αλλά και τα πλούσια χαρακτηριστικά του, αναμένεται να τα πάει αρκετά καλά….

Αναμφίβολα, ένα από τα πρώτα στοιχεία στην εξωτερική εμφάνιση που θα κοιτάξει κανείς είναι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και θα διαπιστώσει πως το εκκεντρικό κόψιμο του προηγούμενου μοντέλου – το οποίο μας πήρε λίγο διάστημα για να συνηθίσει το μάτι μας – έχει πλέον δώσει τη θέση του σε ένα καμπύλο σχέδιο με αρκετά μεγάλα φωτιστικά σώματα. Αλλαγές όμως υπάρχουν σε όλο το εξωτερικό, μιας και το νέο Megane υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault και την οποία συναντούμε και στα πιο πρόσφατα μοντέλα της.

Στο εσωτερικό τώρα οι Γάλλοι προικοδότησαν με αρκετά καλούδια τον εξοπλισμό του νέου Megane, και επίσης αναβάθμισαν την αισθητική, την ποιότητα αλλά και την άνεσή του. Η καμπίνα των επιβατών δείχνει αρκετά άνετη, χάρη στο συνολικό μήκος των 4,30m και το μεταξόνιο των 2,64m, ενώ μεγάλη έμφαση δόθηκε και στην ποιότητα των υλικών.

Η γκάμα των διαθέσιμων μηχανικών συνόλων απαρτίζεται από μια ευρεία συλλογή από dCi πετρελαιοκινητήρες και τέσσερις βενζινοκινητήρες. Οι τελευταίοι είναι ο 1,6-lt με 100 και 110 άλογα, ο δίλιτρος 16V με 140 άλογα, όπως επίσης και ο TCe 180. Κατά την άνοιξη του 2009 μάλιστα πρόκειται να έρθει και ένας νέος κινητήρας, ο TCe 130 των 1.397cc, ο οποίος κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Nissan και αποδίδει περί τα 130 hp. Η Renault μάλιστα καυχιέται πως ο νέος της κινητήρας έχει επιδόσεις ενός 1.800άρη (130 hp), ροπή ενός δίλιτρου (190 Nm) και εκπομπές ρύπων ενός 1.600άρη. Και με τις τιμές που συνοδεύουν τον κινητήρα μάλλον έχει δίκιο!

Με πωλήσεις να ξεπερνούν τα 8,5 εκ. από την ημέρα λανσαρίσματος του πρώτου μοντέλου (το 1995), το Megane III της Renault έρχεται να συνεχίσει την ένδοξη και επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Μείνετε συντονισμένοι στο sportdrive.gr για την αναλυτική παρουσίασή του στις προσεχείς ημέρες.

[via : autoblog.com, carscoop, worldcarfans.com ]