Η αλήθεια είναι ότι η Google έχει καταφέρει να φτιάξει τη δική της “σχολή” τόσο στο internet όσο και στον επιχειρηματικό κόσμο εν γένει. Τι θα μπορούσε όμως η αυτοκινητοβιομηχανία να διδαχτεί από το μοντέλο λειτουργίας της Google; Πραγματικά, μπορεί να σκεφτεί κανείς τι θα μπορούσε να κάνει η Google αν ήταν κατασκευάστρια αυτοκινήτων; Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε σύντομα στους δρόμους να κυκλοφορεί κάποιο googlemobile (ή Gcar αν προτιμάτε) ο Jeff Jarvis αναφέρεται σε αυτό το θέμα, στο βιβλίο του “Would Google Do?“. Όσοι ενδιαφέρονται, αξίζει να αφιερώσουν λίγο χρόνο και να διαβάσουν το σχετικό κεφάλαιο στις σελίδες του businessweek.