H μείωση του τέλους ταξινόμησης στις αγορές καινούριων αυτοκινήτων καθώς και η έκρηξη προσφορών, εκτόξευσε το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού για την αγορά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούν αναζητήσεις στη μηχανή του Google χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά σχετικές με την αγορά του αυτοκινήτου. Λέξεις-κλειδιά που σημείωσαν μεγάλη αύξηση στις αναζητήσεις, όπως “τιμές αυτοκινήτων” και “αγορά αυτοκινήτου”, αντικατοπτρίζουν την τάση της αγοράς και συνάδουν με την αύξηση των πωλήσεων που σημειώθηκε στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Η αύξηση των αναζητήσεων άρχισε να γίνεται ορατή την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, οπότε και ανακοινώθηκε η μείωση του τέλους ταξινόμησης και από τη στιγμή εκείνη, με μια σύντομη και εύλογη ανάπαυλα κατά τη περίοδο του Πάσχα, οι αναζητήσεις έχουν μείνει σε υψηλότερα επίπεδα συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2009. Οι αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες του Google, τόσο από τα αστικά κέντρα όσο και από την περιφέρεια, περιλαμβάνουν και λέξεις-κλειδιά με τα ονόματα των κατασκευαστών. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που, παρά τις ελκυστικές προσφορές των αυτοκινητοβιομηχανιών και τη μείωση του τέλους ταξινόμησης, συνεχίζουν να εστιάζουν την προσοχή τους στην αναζήτηση της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
[Source: xBlog]