Αφού η Porsche παρουσίασε τη νέα Cayenne κατά λάθος, ήρθε η ώρα να τη παρουσιάσει και επίσημα! Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο SUV είναι ελαφρύτερο κατά 181 κιλά με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί τόσο η μέση κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2. Συγκεκριμένα τα τρεια από τα πέντε διαθέσιμα κινητήρια σύνολα έχουν μέση κατανάλωση λιγότερη από 10 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 200 γρ/χλμ. Σε αυτό συμβάλει και το σύστημα start/stop που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.


Μηχανικά εφοδιάζεται με 5 κινητήρια σύνολα. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 3.6 λίτρων V6 απόδοσης 300 ίππων. Η έκδοση S εφοδιάζεται με τον 4.8 λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 400 ίππων ενώ η έκδοση Turbo διαθέτει τον ίδιο κινητήρα μόνο που έχουν τοποθετηθεί διπλά turbo με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα 500 άλογα. Ο V6 καταναλώνει 20% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση ενώ ο V8 είναι οικονομικότερος κατά 23%.

Η έκδοση S Hybrid διαθέτει έναν V6 3.0 λίτρων turbo κινητήρα απόδοσης 333 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 34 kW (47 ίππων) που συνολικά αποδίδουν 380 άλογα με 58 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 1.000 σ.α.λ. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει μόνος τους το θηριώδες SUV με τελική ταχύτητα 64 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση της ανέρχεται στα 8.2 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 193 γρ/100 χλμ. Η κίνηση από όλους τους κινητήρες μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Tiptronic S 8 σχέσεων. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από το πρώτο δεκαήμερο του Μαίου με αρχική τιμή πώλησης της €46.400 (χωρίς ΦΠΑ) ενώ μετά την έκθεση της Γενεύης θα κάνει το ντεμπούτο επί Αμερικανικού εδάφους στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Απόλαυσε τη στις φωτογραφίες που ακολουθούν!

Δελτίο Τύπου

[Πηγή: Porsche, Live Photos: AutoBlog.com]