Την ανανεωμένη C5 παρουσίασε εκτός των άλλων, η Citroen στο Παρίσι. Στιλιστικά το μόνο που έχει αλλάξει είναι τα νέα φωτιστικά σώματα ημέρας τεχνολογίας LED καθώς και τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα. Οι ουσιαστικές αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στους κινητήρες που εφοδιάζεται το C5 αφού όπως και στο Peugeot 508, έτσι και σε αυτό, τοποθετήθηκαν οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας e-HDi που διαθέτουν σύστημα start/stop.

Έτσι ο 1600αρης diesel κινητήρα αποδίδει 110 άλογα και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων EGS6 με paddles στο τιμόνι, και με τα χαμηλής τριβής ελαστικά έχει μέση κατανάλωση 4.6 λίτρων/100 χλμ και εκπομπές CO2 120 γρ/χλμ. Νέος είναι επίσης και ο 2.2 λίτρων turbo diesel απόδοσης 200 ίππων με 45 κιλά ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει μέση κατανάλωση 5.9 λίτρα/100 χλμ εκπομπές CO2 155 γρ/χλμ, και κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8.3 δευτερόλεπτα προτού αγγίξει τα 230 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική του ταχύτητα.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του έτους.



[Πηγή: Citroen | Live Photos via: autoblog.nl]

  • Γιωργος

    autoblogger μηπως ξερετε εαν υπαρχει καμια βελτιωση εκτος απο την αισθητικη και καμια βελτιωση στην ρυθμιση της αναρτησης στο συστημα διευθυνσης τα φρενα το κιβωτιο ταχυτητων;
    Eνταξει για τους κινητηρες βενζινης δεν εχω να ρωτησω ηδη στα profacelift μοντελα της C5 του τελευταιου ενα εναμιση χρονου οιπαλιοι κινητηρες εχουν αντικατασταθει οπως ο διλιτρος εχει αντικατασταθει με τον νεο δυνατοτερο και πιο οικονομικο κινητηρα PSA BMW 1600 κυβ τουρμπο

    • Το δελτίο τύπου δεν ανέφερε κάτι σχετικό !

  • Γιωργος

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ