Τον αντικαταστάτη του 408, παρουσίασε η Peugeot στο Παρίσι. Το 508 έχει βασιστεί πάνω στο πρωτότυπο 5 by Peugeot Concept που παρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο, και διαθέτει κομψή και διαχρονική εξωτερική σχεδίαση με την νέα γρίλια να γίνεται σήμα κατατεθέν την φίρμας ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας από αυτά που είχε ο προκάτοχος του.

Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το πάτωμα PSA Group 3 που φορά και το C5 της Citroen και σε σχέση με το 407 το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και αγγίζει πλέον τα 4.79 μέτρα μήκος, ενώ η stadion έκδοση τα 4.81 μ.

Από μηχανικής πλευράς το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με 8 κινητήρες με ιπποδύναμη από 112 έως 204 ίππων. Από τους 8 αυτούς κινητήρες, οι 5 είναι πετρελαίου με τον 1.600αρη 112 ίππων και τον 2.2 λίτρων 204 ίππων να είναι οι μόνοι που διαθέτουν την τεχνολογία e-HDi με σύστημα start/stop που προσφέρουν 15% μικρότερη κατανάλωση. Ο 1600αρης diesel χρειάζεται μόλις 4.2 λίτρα/100 χλμ και έχει εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ. Διαθέσιμοι είναι επίσης ακόμη ένας 1600αρης (όχι τεχνολογίας e-Hdi) καθώς και ένας 2.0 λίτρων σε 2 εκδόσεις με 140 και 163 άλογα.

Από πλευράς βενζινοκινητήρων υπάρχει ένας 1600αρης σε 3 εκδόσεις, ενώ το 2012 θα είναι διαθέσιμη και η υβριδική έκδοση HYbrid4 η οποία θα διαθέτει ένα turbo 1600αρη άμεσου ψεκασμού κινητήρα στο μπροστά μέρος και έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω που θα παράγουν συνολικά 200 άλογα με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς ενώ οι εκπομπές CO2 θα ανέρχονται μόλις στα 99 γρ/χλμ όταν θα δουλεύει και ο πετρελαιοκινητήρας και 0 (μηδέν) όταν λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2011, αρχικά από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγη: Peugeot | Live Photos via: autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)