Σας είχαμε δείξει πριν από μερικές βδομάδες την προσπάθεια της RENNtech να βελτιώσει την C63 AMG με το όνομα C74 Konzept. Τότε είχαμε μόνο εικόνες. Η RENNtech όμως αφού εγκατέστησε το νέο σύστημα εξαγωγής, κατασκευασμένο απο τιτάνιο απο την, γνωστή και καταξιωμένη πλέον στον χώρο, Akrapovic, αποφάσισε να μας δώσει μια μικρή γεύση απο το κτήνος των 600+ αλόγων. Όταν είδα το video, η πρώτη μου αντίδραση ήταν “Ω Θεέ!”. Δείτε το και εσείς και πείτε μου…

httpvh://www.youtube.com/watch?v=ZgaCZU0-oHY

[Πηγή RENNtech, photo Akrapovic]

  • Απίστευτος ήχος!!!

  • φοβερό!

  • johnnyxp64

    ego exo alli aporia ligo asteia gia merikous alla pos diaolo kaneis burnout? kai malista se prostiokinita?
    ti diolo exei prostino freno mono kai spiniarei tous piso troxous? :(
    i apla to plakonei xoris traction control aki esp kai apla spiniarei mexri na vrei greep?

    • Από το video φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο μπλοκάρει τους μπροστά τροχούς. Το πως, δεν ξέρω!

  • Mika

    Kala,ayth tha exei konta sta 10000 topothethimenh!!!!Hmarton!!!
    Mia tetoia exei balei leei o Georgiou sthn M3 tou…Thn exw akousei kiolas, ton exw petyxei sto dromo na kanei malakies…

    • Λογικό είναι Mika να κάνει τόσο. Πρώτα απ’όλα, όσο ακριβότερο το αμάξι τόσο ακριβότερα και τα προϊόντα που αντιστοιχούν σε αυτό! Και δεύτερον το υλικό (το τιτάνιο είναι πανάκριβο) αλλά και η ποιότητα της εταιρίας και το R&D για το προϊόν ανεβάζουν την τιμή. Η εξάτμιση δεν είναι απλά ένας σωλήνας για να βγαίνουν τα καυσαέρια, λογικά έχουν γίνει μελέτες.

    • Mika

      To kserw, apla tonizw to thema ths yperbolhs…
      Gia mia 599 GTO an yparxei tha exei p.x 30000 kai paei legontas…
      Polla ta lefta gia to amaksi,polla kai ta fragka gia tetoies belitwseis…

  • johnnyxp64

    kai auto to amaxi einai 99% automato sosta? pos kanei burn out se automato??? tha xazepso!

  • Επειδή στο Internet μπορείς να βρεις τα πάντα…
    http://www.wikihow.com/Do-a-Burnout
    Λεπτομέρειες δεν ξέρω και ούτε μπορώ να σας πω αν όντως έτσι γίνεται αλλά ορίστε! :D

  • Πανος

    Με τετοια δυναμη απλα πατας γκαζι στο πατωμα.Εδω εγω κανω με slk200

    autoblogger: Από το video φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο μπλοκάρει τους μπροστά τροχούς. Το πως, δεν ξέρω!  

    • και μένει έτσι, δεν νομίζω να κάνει τέτοιο burnout μόνο με την ιπποδύναμη, στο video φαίνεται ότι οι μπροστινοί τροχοί είναι κάπως μπλοκαρισμένοι

  • Billaros

    Ρε παιδιά τα πράγματα είναι άπλα. Ούτε χειρόφρενο μπροστά έχει ούτε τίποτα! Σε χειροκίνητο κρατάς το γκάζι σε ψηλές στροφές πατώντας παράλληλα ελάχιστα το φρένο με το δεξί (γκαζόφρενο) και με το αριστερό αφήνεις απότομα το συμπλέκτη. Σε αυτόματα τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Αριστερό πόδι στο φρένο (πάντα ελάχιστα) δεξί στο πάτωμα δίνεις και μια στο δεξί puddle πίσω από το τιμόνι και μένουν όλα κάτω…..

    • δεν έχω πισωκίνητο να το δοκιμάσω :P

      Thanks Billaros για το tip!!! ;)