Όταν δύο από τους καλύτερους βελτιωτές συνεργάζονται σε ένα Project τότε περιμένεις ότι αυτό θα είναι κάτι το ιδιαίτερο. Ο λόγος για την BBR, μία εταιρία με βάση το Brackley με 25ετή πείρα στην βελτίωση διαφόρων αυτοκινήτων και την Cosworth για την οποία τι να πει κανείς; Το project για το οποίο ένωσαν τις δυνάμεις τους είναι ένα δίλιτρο Mazda MX-5 τρίτης γενιάς, ένα υπέροχο αμάξι με εξαιρετικό πλαίσιο, με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, πίσω κίνηση και μπλοκέ διαφορικό. Ωστόσο έχει ένα μειονέκτημα. Τα 160 άλογα που παράγει εργοστασιακά και ατμοσφαιρικά ο δίλιτρος κινητήρας είναι λίγα ενώ το πλαίσιο παρέα με την ανάρτηση μπορεί άνετα να αντέξει παραπάνω. Και εδώ έρχονται οι βελτιωτές. Η λύση είναι απλή: Αύξηση της δύναμης μέσω υπερσυμπιεστή.

Έτσι πήραν έναν τέταρτης γενιάς Eaton MP62 υπερσυμπιεστή και τον τοποθέτησαν στην, κατασκευής Cosworth, πολλαπλή εισαγωγής. Με τις θερμοκρασίες στον κινητήρα πλέον να πλησιάζουν επικίνδυνα επίπεδα τοποθετήθηκε και intercooler ενώ αλλάχθηκε και το φιλτρο αέρα με ένα πιο ελευθέρας ροής και τα μπεκ ψεκασμού με μεγαλύτερα. Τέλος, για να διαχειριστεί όλα αυτά επιλέχθηκε ο BBR Auxiliary Interceptor, μία παράλληλη ECU με 3-D mapping και MAP σένσορα. Το αποτέλεσμα είναι 235 άλογα και 26 κιλά ροπής επιβεβαιωμένα σε δυναμόμετρο. Η δύναμη του κινητήρα καθώς και ο τρόπος που αποδίδεται αυτή η δύναμη δικαιώνει τους βελτιωτές καθώς το αυτοκίνητο θυμίζει εργοστασιακό με ατμοσφαιρικό κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και δεν διαταράχθηκε στο ελάχιστο η ισορροπία της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Τα άσχημα νέα είναι οτι ενώ το kit δεν είναι ακριβό (περί τα €6.000 με τοποθέτηση) θα χρειαστεί να κάνετε ένα ταξιδάκι στο νησί ή να διαθέτετε χώρο, υλικά και γνώσεις για να το τοποθετήσετε μόνοι σας με κάποιο DIY kit.

[Πηγή: zercustoms]