Οι απανταχού φίλοι της βελτίωσης σίγουρα θα έχετε ακούσει την AMS. Πολύ πιθανό κάποιος φίλος ή γνωστός σας να έχει τοποθετήσει στο αμάξι του κάποιο από τα προϊόντα της. Οι δραστηριότητες της περιλαμβάνουν επεμβάσεις στο Nissan GT-R, σε κάποια Subaru κ.ά. αλλά στην πραγματικότητα φημίζεται για τα Mitsubishi Evolution διαφόρων γενιών που βελτιώνει. Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στην τελευταία γενιά, το Evo X.


Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στο αμάξι είναι τόσες πολλές που θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το AMS Mitsubishi Evo 900X κινείται από τον AMS Stage 3 Short Block κινητήρα υπερκυβισμένο στα 2.2 λίτρα. Σε αυτόν έχουν αλλαχθεί πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόροι και ελατήρια βαλβίδων για να αντέξει την “κακομεταχείριση” σε δρόμο και πίστα. Το εργοστασιακό turbo φυσικά έχει αλλαχθεί και τοποθετήθηκε το GT900X turbo kit της εταιρίας με custom εξάτμιση. Το intercooler αντικαταστάθηκε με μεγαλύτερο και η τροφοδοσία του κινητήρα με καύσιμο γίνεται πλέον με ένα σύστημα της AMS ικανό να “ταΐσει” έως και 800 άλογα. Στον τομέα της μετάδοσης, έχουν αλλαχθεί όλες οι βάσεις του κινητήρα και του κιβωτίου με νέες της AMS καθώς και ο συμπλέκτης με τρίφτερο της Exedy.

Επειδή όμως το αμάξι θα μπαίνει τακτικά σε πίστες, αλλά και επειδή έτσι είναι το σωστό σε αυτές τις μετατροπές, αλλαγές έχουν γίνει στο πλαίσιο και στην ανάρτηση. Εκτός από πολλά και διαφορετικά “δεσίματα” για να γίνει το αμάξι πιο στιβαρό, η AMS άλλαξε τόσο την ανάρτηση με μία ρυθμιζόμενη της JRZ όσο και τις αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω.

Τέλος δεν θα ήταν ολοκληρωμένη βελτίωση αν η εξωτερική εμφάνιση έμενε η ίδια. Dry carbon καπό και πορτ μπαγκάζ από την Seibon, μεγάλη αεροτομή από την Aeromotive και ζάντες ελαφρού κράματος από την Enkei που ντύνονται με Continental Contisport Contact3 ελαστικά.

Νούμερα για ιπποδύναμη δεν έχουμε από την AMS αλλά οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους: 0-100 χλμ/ώρα σε 3.5 δευτερόλεπτα, τα 400m σε 11.1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 215 χλμ/ώρα, 100-0 σε 34.8 μέτρα, πλευρική επιτάχυνση σε skid pad 1.02g και όλα αυτά με ελαστικά δρόμου όπως προαναφέραμε. Στο κάτω κάτω το τι κάνει στο δρόμο είναι πολύ πιο σημαντικό από κάποια απόλυτα νούμερα…

Video και φωτογραφίες στη συνέχεια.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=mdzFU6J8uWE

[Πηγή: AMS]

  • πωπω παναγια μ και χριστε μου.. τι εργαλειο ειναι τουτο;;;
    και στο σλαλομ απιστευτο!

  • Greg

    Απο αυτα που διαβασα πιστευω οτι εχει γινει πολυ καλη δουλεια στο αυτοκινητο και που εννοειται οτι ειναι τρελλο γκαζι τοσο απο κινητηρα οσο και απο αναρτησεις,φρενα και φυσικα look..εννοειται οτι ζηλευω τον κατοχο του…με την καλη εννοια βεβαια για να μην παρεξηγηθω…

  • kostas

    Ίσως το τέλειο tuning! Λίγο το bodykit λίγο υπερβολικό αλλά μου αρέσει πάρα πολύ!

  • Billaros

    Απο εξατμιση παντως μου κανει για Euro 1….

  • euro0 θα ειναι ευτουνο! σωληνα απο το χταποδι και πισω.. ουτε καταλυτες ουτε καζανακια!

  • Ένα τελικό καζανάκι για τα προσχήματα :P Με δεδομένο οτι θα βγάζει γύρω στα 800 άλογα δεν μπορείς να περιμένεις οτι θα βγάζει και κάρτα καυσαερίων ;) Είναι κτήνος πάντως…και να σκεφτεί κανείς οτι δεν είναι καθαρόαιμο track car. Έχει τις ανέσεις του. Αν δεν απατώμαι, το εσωτερικό με εξαίρεση τα αλλαγμένα bucket καθίσματα είναι νορμάλ. Που να υποστεί και “δίαιτα”… Αυτή τη στιγμή η AMS είναι κορυφή όταν μιλάμε για evo…

  • πριν απο κανα χρονο ειχε παει να βγαλει καρτα καυσαεριων ενα φιλαρακι με Corsa C 1.4T, το οποιο φοραγε μονο ενα τελικο. αστερακια εβγαλε το μηχανημα.. out of range!!!χαχαχα

    • χαχαχαχαχα!!!! φαντάζομαι έβγαλε μετά κάρτα χωρίς μηχάνημα :P :D (Αθάνατη Ελλαδάρα! :lol:)