Η μεγαλύτερη γέφυρα του κόσμου βρίσκεται πλέον στην Κίνα και συνδέει τις πόλεις Qingdao και Huangdao. Τι μήκος έχει; Λίγο μεγαλύτερο από την απόσταση του μαραθωνίου (42.195μ). Το μήκος της γέφυρας ανέρχεται στα 42.580μ και για την κατασκευή της εργάστηκαν συνολικά 10.000 άτομα. Γύρω στα 6 δις ευρώ χρειάστηκαν ώστε κατασκευαστεί η γέφυρα με τα έργα να ολοκληρώνονται μέσα σε 4 χρόνια.


Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε η γέφυρα στην λίμνη Pontchartrain Causeway της Louisiana η οποία είναι μικρότερη κατά 4 χλμ περίπου, αφού έχει μήκος 38.442μ.

Η γέφυρα θα δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2011 και συνολικά 30.000 αυτοκίνητα θα διέρχονται καθημερινώς από τις 6 λωρίδες της!

[Πηγή: Telegraph | Photo Copyright: Credit: WENN.com]

  • kimon

    oooooooooouuuuuuuuuu μόνο σε 4 χρόνια…??? Αυτή έχει και κόμβο που βρίσκεται πάνω στο νερό άμα δεν κάνω λάθος.

  • ΟΥΑΟΥ!

  • εχω διαβασει και σε αλλα blog αρθρα γιαυτη τη γεφυρα και το κλασσικο αποτελεσμα ηταν να βγαινουν διαφοροι και να κραζουν λεγοντας πως οι κινεζοι εφτιαξαν 42 χλμ γεφυρα με πολυ λιγοτερα χρηματα απο τη δικια μας (Ριο Αντιρριο). βεβαια οσοι τα λενε αυτα αποδεικνυουν οτι βλεπουν το θεμα τελειως επιφανειακα αγνοωντας πολλες πτυχες που διαφοροποιουν σημαντικα τα 2 εργα.
     
    παντως εκπληκτικο επιτευγμα αυτη η γεφυρα!

    • τα έχω διαβάσει και εγώ αυτά τα σχόλια. η γέφυρα της Κίνας νομίζω ότι έχει μέγιστο βάθος 10μ ενώ η δική μας στο ρίο κοντά στα 160μ και σε σεισμογενή περιοχή. δεν είναι σίγουρα ίδιες γέφυρες και έτσι δεν πρέπει να τις συγκρίνουμε μεταξύ τους

  • GEORGE M.

    Οι Ασιατικές τίγρεις τρέχουν με χίλια. Κίνα και Ινδία σε λίγα χρόνια θα συγκαταλέγονται στις πιο δυνατές οικονομίες του κόσμου. Με πιάνει όμως θλίψη όταν σκέπτομαι (προσωπική άποψη) ότι οι δικοί μας προτίμησαν να βελτιώσουν οδικώς το πέταλο του Μαλιακού, αντί να κάνουν την ζεύξη με πλωτή γέφυρα. Αυτό για όσους γνωρίζουν την περιοχή, θα έκοβε περί τα 80 χιλιόμετρα από την απόσταση Αθήνας – Θεσ/νίκης, ενώ μέχρι το Βόλο θα ήθελες λιγότερο από 2 ώρες. Το έργο θα ήταν αυτοχρηματοδοτούμενο από διόδια, που ακόμα και ακριβά να ήταν, τρία τέταρτα λιγότερος χρόνος σύν την μείωση από την απαιτούμενη βενζίνη, θα ήταν σαφώς οικονομικότερα.

    •  …..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΝΟΙΓΑΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΙ ΔΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ,ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ Ο ΛΑΛΑΚΑΣ ΕΒΑΛΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ (ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ) ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΟΥ, Ο ΕΡΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΔΕΝ ΗΤΑΝ offsite ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ (ΦΟΒΕΡΗ ΑΤΑΚΑ ΠΑΝΤΟΣ) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ.
       ΑΡΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΚΑΤΟΚΟΣΜΟΣ ΑΣ ΠΑΜΕ ΑΠ ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
       ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ GEORGE M

  • σωστός ο Γιώργος!