Ο περίφημος (όσο και αμφιλεγόμενος) twincharger της VW φαίνεται να οδεύει προς το τέλος αναφέρουν πηγές. Αυτή τη φορά δεν είναι θέμα ρύπων (όπως με τον Κ20Α της Honda ή τον Renesis της Mazda) αλλά χρημάτων. Η εταιρία έκρινε ότι ο 1.4 λίτρων κινητήρας με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων και τον compressor είναι υπερβολικά πολύπλοκος και ακριβός στην παραγωγή του και παράλληλα με τις προόδους στην τεχνολογία των turbo, πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν παρόμοια αποτελέσματα με σημαντικά χαμηλότερο κόστος “πετώντας” στον κάλαθο των αχρήστων τον compressor.
Να θυμίσουμε ότι αυτός ο κινητήρας σε διάφορες παραλλαγές του εξοπλίζει πολλά αυτοκίνητα στον όμιλο VW και κέρδισε το βραβείο κινητήρα της χρονιάς για δύο χρόνια συνεχόμενα, το 2009 και το 2010.