Σύμφωνα με πρόσφατη συνέντευξη του Klaus Draeger, επικεφαλή έρευνας και ανάπτυξης της BMW, το BMW i8 δεν θα διαθέτει πετρελαιοκινητήρα όπως το πρωτότυπο, αλλά το υβριδικό του σύστημα, θα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτροκινητήρα. Ως ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα του νέου “i brand” της BMW, το supercar θα ξεκινήσει τη εμπορική του καριέρα το 2013, και ο λόγος που δεν θα διαθέτει τον πετρελαιοκινητήρα, σύμφωνα με τον Klaus Draeger, είναι ότι θέλουν να πουλήσουν το i8 σε όλο τον κόσμο. “Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πραγματική σημασία μόνο στην Ευρώπη”, τόνισε στο Autocar.

Τα χαρακτηριστικά του πετρελαιοκινητήρα δεν τα ανακοίνωσε ο Draeger αλλά να θυμίσω ότι το πρωτότυπο Vision EfficientDynamics εφοδιαζόταν με έναν 3-κύλινδρο turbo diesel ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα και με έναν πλήρως υβριδικό στον πίσω, όπως αναφέρει η BMW. Η συνολική του ιπποδύναμη θα ανέρχεται στα 328 άλογα ικανά ώστε να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτερόλεπτα με μέση κατανάλωση 3.76 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές 99 γρ CO2/χλμ.


[Πηγή: Autocar]