Μαζί με το i3, και το BMW i8, το πρώτο μοντέλο του νέου brand “i” δοκιμάζεται και αυτό στους χιονισμένους δρόμους της Σκανδιναβίας. Βασισμένο στο πρωτότυπο Vision EfficientDynamics που είχε παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2009, το μοντέλο θα ξεκινήσει τη εμπορική του καριέρα το 2013, και σε σχέση με το πρωτότυπο δεν θα διαθέτει πετρελαιοκινητήρα αλλά το υβριδικό του σύστημα, θα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτροκινητήρα. Ο λόγος σύμφωνα με τον Klaus Draeger, είναι ότι θέλουν να πουλήσουν το i8 σε όλο τον κόσμο αφού οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πραγματική σημασία μόνο στην Ευρώπη.

Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Λειψίας και θα κοστίζει γύρω στις €150.000, αρκετά φθηνότερο από το Mercedes-Benz SLS E-Cell το οποίο φημολογείται ότι για να το αποκτήσει κάποιος θα πρέπει να αφαιρέσει από τον τραπεζικό του λογαριασμό €187.000 ($250.000).

Το πρωτότυπο Vision EfficientDynamics είναι κατασκευασμένο από προηγμένα ελαφριά υλικά (αλουμίνιο και carbon) και εφοδιαζόταν με έναν 3-κύλινδρο turbo diesel ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα και με έναν πλήρως υβριδικό στον πίσω. Η συνολική του ιπποδύναμη ανέρχεται στα 328 άλογα ικανά ώστε να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτερόλεπτα με μέση κατανάλωση 3.76 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές 99 γρ CO2/χλμ. Η αυτονομία του όταν κινείται αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες ανέρχεται στα 50 χλμ/ώρα αλλά με 24 λίτρα πετρελαίου εκτινάσσεται στα 700 χλμ.

[Πηγή: Gmotors]