Τι και αν ο Sergio Marchionne το έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι η Alfa Romeo δεν πωλείται στην VW, οι Γερμανοί συνεχίζουν να κάνουν μεγάλα όνειρα για την Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανιά. Μετά τις δηλώσεις του προέδρου του VW Group, Ferdinand Piech ότι η η Alfa Romeo θα μπορούσε να πουλά 400.000 μονάδες ετησίως έως το 2015 αν άνηκε στην VW, το Autocar αναφέρει ότι η Alfa θα μπορούσε να βοηθηθεί άμεσα από την Porsche αφού οι Γερμανοί ήδη εργάζονται πάνω στον νέο τετρακύλινδρο boxer turbo κινητήρα που θα τον τοποθετήσουν στο νέο τους μικρό entry-level roadster που θα βγει από κοινού από την VW, Audi και Porsche και θα βασιστεί πάνω στο VW Bluesport που είδαμε το 2009 στη Φρανκφούρτη. Ο κινητήρας αυτός θα μπορεί να τοποθετηθεί και στην έκδοση παραγωγής της 4C.

Ο καημός του VW Group είναι ότι αν αγοράσουν την Alfa Romeo, τότε θα είναι ευκολότερη η επίτευξη του στόχου των 10 εκατ, πωλήσεων ετησίως ως το 2018 για να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου. Η παραγωγή των Alfa θα μπορούσε να γίνει και στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell, μιας και το εργοστάσιο αυτό μπορεί να αυξήσει και άλλο την παραγωγική του ικανότητα.

O Sergio Marchionne έχει όμως άλλες βλέψεις για την Alfa Romeo αφού ευελπιστεί ότι θα πουλά 500.000 μονάδες έως το 2014 (στοχεύει να ξεκινήσει τις πωλήσεις και την αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας). Πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% φτάνοντας τις 112.000 μονάδες. Αρχικός στόχος είναι το 2012 να πουλά 165.000 μονάδες.

Και η ιστορία συνεχίζεται…

[Πηγή: Αutocar]

  • gazokiller

    κ τι μας νοιάζει τι κινητήρα έχει η VW…
    γιατι ο 1750cc της Alfa δεν ειναι κορυφαίος??
    αντι να ασχοληθει με την Seat που παραπαίει
    κ προφανως θέλει να την διώξει κ στη θέση της να παρει την Alfa!!!
     

  • jon

    Με το στόμα ανοιχτό και το στομάχι άδειο έμειναν οι γερμανοί !! τέτοια γλυπτά μια φορά στα 100 χρόνια φτιάχνονται . ας μείνουν με τα όνειρα και τα μίζερα απρόσωπα σχέδια τους

  • christos

    Καλα, ολοι σταζουν μελι για την Alfa Romeo.
    Και μετα αγοραζουν κατι αλλο.

    • Mika

      Std!!!!
      :D :D
      Ki an kanoun to la8os kai paroun telika,molis doun to kostos apo ta service klp,thn epomenh fora apla tis xazeyoun kai pswnizoun allou!!
      :D :D

  • STRATOS

    χα χα πλάκα έχετε εσεις οι δυο.Μου θυμίζετε την διαφήμιση του seat ibiza.Αν αγοράζετε μ αυτά τα κριτήρια αυτοκίνητο προλαβαίνετε δεν προλαβαίνετε την LADA.Kάποιοι στάζουν μέλι και κάποιοι χολή!!!!!!!!!

    • mika

      Protimhseis einai aytes..Den kserw poia krithria esy thewreis anagkaia, pantws sigoura den periorizontai kai den thampwnontai apo thn emfanish…
      ;-)
      Alimono mas an pswnizame oloi oti einai wraio….Tote h Alfa mporouse na poulaei oxi 500000 pou thelei,alla 15000000 to xrono…Den to blepw omws,na ginetai kai syntoma pantws…
      :D :D :D
       
      BTW,h diafhmish tou Ibiza ta spaei!!!Opws kai to idio to amaksaki..

    • christos

      Νομιζω το αρχικο μου ποστ τα λεει ολα.
      Τι να το κανω να μου εκθειαζει κανεις ενα αμαξι επειδη ειναι ωραιο αμα οταν ερχεται η στιγμη της αγορας παει και παιρνει κατι αλλο.
      Σαν τις ομορφες γυναικες που τις ζαχαρωνεις αλλα δεν κανουν για να εισαι μαζι τους, μονο να τις κοιτας.
      Και να περασουμε στο ψητο, οι Αλφα εχουν γινει θεοβαρες, ειναι αργες για την ιπποδυναμη και την τιμη τους και καινε πολυ.
      Αν εξαιρεσεις την εξωτερικη τους εμφανιση, σε ολους τους αλλους τομεις χανουν κατα κρατος απο τον ανταγωνισμο.
      Και αυτο αποτυπωνεται στις πωλησεις.
      Επισης ειναι πανακριβες.
      Γιατι αφου ο ανταγωνισμος ειναι καλυτερος τεχνολογικα;
      Ειναι ακριβος ο στυλιστας;
      Απλουστατα γιατι δεν πουλανε τεχνολογια και αποτελεσματικοτητα αλλα εμφανιση και “συναισθημα”.
      Διαφορετικοτητα.
      Καλη η εμφανιση αλλα οποιος αγαπαει το οδηγημα θελει κατι που να πηγαινει και να στριβει κιολας.
      Και σε αυτον τον τομεα οι Αλφα εχουν ξεπεραστει προ πολλου.

  • GNK

    christos: Και να περασουμε στο ψητο, οι Αλφα εχουν γινει θεοβαρες, ειναι αργες για την ιπποδυναμη και την τιμη τους και καινε πολυ. Αν εξαιρεσεις την εξωτερικη τους εμφανιση, σε ολους τους αλλους τομεις χανουν κατα κρατος απο τον ανταγωνισμο. Και αυτο αποτυπωνεται στις πωλησεις. Επισης ειναι πανακριβες. Γιατι αφου ο ανταγωνισμος ειναι καλυτερος τεχνολογικα; Ειναι ακριβος ο στυλιστας; Απλουστατα γιατι δεν πουλανε τεχνολογια και αποτελεσματικοτητα αλλα εμφανιση και “συναισθημα”. Διαφορετικοτητα. Καλη η εμφανιση αλλα οποιος αγαπαει το οδηγημα θελει κατι που να πηγαινει και να στριβει κιολας. Και σε αυτον τον τομεα οι Αλφα εχουν ξεπεραστει προ πολλου.

     

    Αν και δεν είναι του παρόντος topic, δες την νέα γενιά (Giulietta, Mito) σύγκρινε τον ανταγωνισμό και βγάλε συμπεράσματα. Όσον αφορά την αίσθηση και το στρίψιμο … όποιος ξέρει να οδηγεί καταλαβαίνει και την διαφορά, μιλώντας πάντα για προιόντα ευρείας κατανάλωσης και όχι για ειδικές κατασκευές όπως η παραπάνω.

    • christos

      Δε χρειαζεται να συγκρινω εγω τον ανταγωνισμο.
      Το κανουν οι αγοραστες και αποτυπωνεται στις πωλησεις!
      Και οχι σε σχεση με “κουβαδες” για απλη μετακινηση αλλα αμεσους ανταγωνιστες.