Το ότι η Audi σχεδιάζει ένα νέο μικρό σπορ κεντρομήχανο κουπέ αυτοκίνητο δεν είναι νέα είδηση. Η είδηση είναι, ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν θα ονομάζεται R4 αλλά μάλλον R5 και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο TT και στο R8. Η πλατφόρμα που θα κατασκευαστεί το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον τόσο από την Porsche όσο και από την VW, με την πρώτη να αναβιώνει ίσως την θρυλική 356 και την δεύτερη να κατασκευάζει την έκδοση παραγωγής του Bluesport Concept.


Το αυστηρώς διθέσιο αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε coupe όσο και σε spyder έκδοση και σχεδιαστικά θα βασίζεται στα Audi E-tron και E-tron Spyder. Θα έχει διαστάσεις παρόμοιες με αυτές της Lotus Exige με μήκος κοντά στα 4 μέτρα, πράγμα που σημαίνει ότι το βάρος θα κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα.

Μηχανικά τώρα, το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει entry-level κινητήρα τον γνωστό 2.0-λιτρο TFSI (και στις 2 εκδοχές του) ενώ κορυφαίος κινητήρας θα είναι ο 5κύλινδρος 2.5 λίτρων TFSI του TT-RS με τα 350 άλογα. Δεν αποκλείω ίσως να δούμε και κάποια υβριδική έκδοση αφού τα υβριδικάηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι “must” στις ημέρες μας. Όσο για το πότε να το περιμένουμε; Σίγουρα κάπου μετά το 2014. Ένα αρκετά ενδιαφέρον αυτοκίνητο που θα κλείσει την μεγάλη ψαλίδα που έχει η εταιρία ανάμεσα στο TT και στο R8. Από την άλλη, η Porsche θα τοποθετήσει την δική της εκδοχή λογικά κάτω από το Boxer θέλοντας να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, ενώ η Volkswagen θα μπει και αυτήν στο παιχνίδι, με την δική της πρόταση να είναι λογικά η φθηνότερη όλων.

[Πηγή: Car]

  • Mika

    Mallon tha einai akribo,idiws edw sthn Elladitsa mas,alla anypomonw!!!!
    :-)

  • Sokratis

    Γραφοντας “Η πλατφόρμα που θα κατασκευαστεί το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον τόσο από την Porsche ” εννοουμε οτι θα ειναι και πισωκινητη η πλατφορμα?

    • Η πλατφόρμα σίγουρα θα μπορεί να φιλοξενήσει, μπροστοκίνητη, πισωκίνηση και τετρακίνητη έκδοση, Τώρα το τι θα επιλέξει η κάθε εταιρία δεν είναι γνωστό ακόμη

      Η λογική λέει,

      VW -> μπροστοκίνητη και τετρακίνητη

      Audi -> τετρακίνητη

      Porsche -> πισωκίνητη

      αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις!

  • Mika

    Diafora blogs lene pws ayto tha einai to prwto piswkinhto Audi!!!!

    • Προσωπικά δεν το θεωρώ πιθανό γι’αυτο δεν το ανέφερα καν μέσα στο κείμενο,

      η πλατφόρμα λογικά θα μπορεί να φιλοξενήσει πισωκίνητη έκδοση αλλά γιατί πιστεύω ότι αυτή θα μπει μόνο στην Porsche;

      Εδώ δεν έχει πίσωκίνητη έκδοση το R8, θα βγάλουν σε αυτό; Δεν θέλει να “χαλάσει” το brand name “Quattro” που έχει δημιουργήσει.

    • Mika

      Exeis ena dikio s ayta pou les…Thewrw sigouro pws h Audi tha exei (kai) tetrakinhsh, px sth morfh me ton 2.5 turbo me ta 340-350 ps,alla endexetai opws eikazetai sth basikh morfh me ton dilitro TSI na einai pisokinhto….To mellon tha deiksei,kai sigoura ta exei poly endiaferon..
      H Porsche ennoeitai pws tha einai piswkinhth se oles tis morfes ths nomizw..
      Mhn ekplageis an deis kai thn Audi pantws..

  • Mika: Exeis ena dikio s ayta pou les…Thewrw sigouro pws h Audi tha exei (kai) tetrakinhsh, px sth morfh me ton 2.5 turbo me ta 340-350 ps,alla endexetai opws eikazetai sth basikh morfh me ton dilitro TSI na einai pisokinhto….To mellon tha deiksei,kai sigoura ta exei poly endiaferon..
    H Porsche ennoeitai pws tha einai piswkinhth se oles tis morfes ths nomizw..
    Mhn ekplageis an deis kai thn Audi pantws..  

    Πισωκίνητο Audi με τιμή κοντά στα 60.000Ε αρχική! Σίγουρα δεν ακούγεται άσχημο πάντως! ;)