Το κύριο πρόβλημα στην απόδοση της MP4-26 ήταν η έλλειψη κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος. Έτσι η McLaren πιέζοντας πολύ σκληρά έφερε στην Αυστραλία ένα εντελώς νέο πίσω μέρος, που περιλαμβάνει νέες εξατμίσεις, νέο πάτωμα και νέο διαχύτη. Η ανταγωνιστικότητα του βρετανικού μονοθεσίου αυξήθηκε εντυπωσιακά και έτσι ο Lewis Hamilton πήρε μια ανέλπιστη, αν κρίνουμε από τις δοκιμές, δεύτερη θέση, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό στον αγώνα.

Ο Adrian Newey, κορυφαίος αεροδυναμιστής και επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Red Bull Racing, πιστεύει ότι οι νέες εξατμίσεις της MP4-26 έχουν αντιγραφεί από το δικό του μονοθέσιο. Δες τι δήλωσε ο Βρετανός.

Η McLaren έκανε ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός, αντιγράφοντας τις δικές μας εξατμίσεις. Πρέπει να το πούμε αυτό. Αλλά πιστεύω ότι θα κάνουν ακόμα περισσότερα τεράστια άλματα προς τα εμπρός. Είμαι σίγουρος ότι θα μας πιέσουν σκληρά. Νομίζουμε ότι οι εξατμίσεις δουλεύουν για μας. Φαίνεται όμως, πως δουλεύει και για τη McLaren. Είναι μια μορφή κολακείας, αλλά θα πονέσει λίγο, αν μας νικήσουν με αυτό το σύστημα.

Στην Αυστραλία η Red Bull δεν χρησιμοποίησε το KERS το Σαββατοκύριακο, ωστόσο στη Μαλαισία η αυστριακή ομάδα θα το έχει κανονικά στα μονοθέσιά της.

Δεν είναι πρόβλημα ο τρόπος να το τοποθετήσουμε. Το έχουμε τοποθετήσει αρκετά επιθετικά, αλλά δεν αυτή η αιτία του προβλήματος. Ήταν ένα ασήμαντο πρόβλημα, αλλά το KERS είναι πολύπλοκο σύστημα. Προσπαθήσαμε να το αναπτύξουμε και αυτό μας προβλημάτισε λίγο γιατί δεν είμαστε οι ειδικοί σε αυτόν τον τομέα.

[Πηγή: espnf1 | Photos copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]