Ποιος θα το πίστευε ότι η GM, μόλις 3 χρόνια μετά την παραλίγο χρεοκοπίας της, θα ήθελε να γίνει ξανά η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου. Το DetNews αναφέρει ότι η GM μπορεί να πάρει τα ηνία από την Toyota το 2011, μιας και ο Ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, που μεγάλωσαν ακόμη περισσότερο μετά τον καταστροφικό σεισμό και το τσουνάμι που έπληξε την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.


Η GM κατείχε τον τίτλο αυτό από το 1938 έως το 2008, χρονιά που πήρε τα ηνία η Toyota και τα κρατά για 3 χρόνια, αλλά και η χρονιά που κήρυξε πτώχευση αναγκάζοντας την, να πουλήσει ή ακόμη και να κλείσει αρκετές φίρμες της.

Η Toyota λόγω προβλημάτων στα εργοστάσια της, δεν θα μπορέσει να κατασκευάσει, άρα ούτε και θα πουλήσει αρκετά αυτοκίνητα μέσα στο 2011. Ήδη 5 εβδομάδες μετά τον σεισμό, οι Ιάπωνες δεν κατασκεύασαν 260.000 αυτοκίνητα στα 18 εργοστάσια της στην Ιαπωνία.

Η Toyota φαίνεται επηρεασμένη και από τις 14 εκατομμύρια ανακλήσεις που έκανε πέρυσι λόγω του προβληματικού πεντάλ του γκαζιού, μια ιστορία που έπληξε σοβαρά την εικόνα και την αξιοπιστία της. Από την άλλη η GM θέλει να πάρει πίσω τον τίτλο της και η είσοδο της στην αγορά της Κίνας, στην πιο αναπτυσσόμενη αγορά αυτή τη στιγμή στον πλανήτη, πιστεύει ότι μπορεί να το καταφέρει.

[Πηγή: DetNews | Photo Copyright: AP Photo/Paul Sancya]

  • LJ

    Η GM καλα θα ξακει να αρχισει να παραγει καλα αμαξια και οχι #@!#%$ του τυπου Impala, και ΗΗR και να μην πουλαει το ιδιo αμαξι με αλλα σηματα Insignia – Regal και Cruise – Lacrosse.
     
    Εδω οπως διαβαζα η Ford παει να την ξεπερασει σε πωλησεις την Toyota θελει να φτασει?Μονο με αμαξια οπως το Camaro, το Volt, την CTS και την καινουρια Corvette θα ξανακερδισει το αγοραστικο κοινο.

  • Monder

    mallon dn tous 8elei tous iapwnes toso elpizw na sta8oun grhgora sta podia tous k na dwsoun apantish stous anapirous amerikanous