Μιας και μπήκαμε στο φθινόπωρο ας μάθουμε και τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσουμε και φέτος, που όπως πάντα, είναι ακριβότερα από πέρυσι. Παρότι είχε πέσει το τραπέζι ο διαφορετικό υπολογισμός για φέτος, φαίνεται ότι δεν περπάτησε, αφού το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα είχε άλλα σχέδια, και θα συνεχίσουμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας αναλόγως με τον κυβισμό και τις εκπομπές CO2. Η αύξηση είναι κατά 10% σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 και ξεκινούν από τα 22 ευρώ και φτάνουν έως τα 1.320 ευρώ για τα ΙΧ που έχουνε άδεια κυκλοφορίας έως τις 31 Οκτωβρίου του 2010.

Για όσα ΙΧ έχουνε ταξινομηθεί για πρώτη φορά μετά την 1 Νοεμβρίου του 2010 τότε τα τέλη κυκλοφορίας βγαίνουν ανάλογα με τις εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) πολλαπλασιάζοντας τα γραμμάρια/χλμ CO2 που εκπέμπει το αυτοκίνητο μας με το ποσοστό σε ευρώ που αντιστοιχεί.

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.

Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Δες τον πίνακα στη συνέχεια με τα αναλυτικά ποσά.

Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας έως 31/10/2010

Κυβικά κ.εκ

Ποσό 2012 (€)

Ποσό 2011 (€)

Έως 300

22

20

301 – 785

55

50

786 – 1.071

120

110

1.072 – 1.357

135

120

1.358 – 1.548

240

220

1.549 – 1.738

270

240

1.739 – 1.928

300

270

1.929 – 2.357

660

600

2.358 – 3.000

880

800

3.001 – 4.000

1.100

1.000

4.001 – και άνω

1.320

1.200

Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010

Εκπομπές CO2

Ποσό 2012 (€)

Ποσό 2011 (€)

0 – 100 γρ/χλμ

0

0

101 – 120 γρ/χλμ

0.9

0.8

121 – 140 γρ/χλμ

1.1

1

141 – 160 γρ/χλμ

1.7

1.5

161 – 180 γρ/χλμ

2.25

2

181 – 200 γρ/χλμ

2.55

2.25

201 – 250 γρ/χλμ

2.8

2.5

Άνω των 250 γρ/χλμ

3.4

3