H Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι τον Σεπτέμβριο πούλησε 120.982 αυτοκίνητα, τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά για μήνα Σεπτέμβριο. Από την αρχή του έτους μάλιστα, έχει πουλήσει 919.288 αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση 7.6% σε σχέση με το 2010.


Η αγορά της Κίνας έκανε πάλι την διαφορά, αφού τον Σεπτέμβριο πούλησε 15.272 μονάδες (+12.7%) ενώ από την αρχή του έτους, οι Κινέζοι έχουνε αγοράσει 135.506 αυτοκίνητα (+32.8% σε σχέση με το 2010). Αύξηση είχε η αγορά της Ρωσίας (+44.6%) και αυτή της Νοτίου Κορέας (+37.4%). Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων έπαιξε η νέα C-Class και η νέα SLK, ενώ με τον ερχομό των νέων M-Class και B-Class, οι Γερμανοί περιμένουν ότι οι πωλήσεις τους θα μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο.

Για τον μήνα Σεπτέμβριο, η Mercedes ήταν στην πρώτη θέση σε ότι αφορά τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων στη Γερμανία, αφήνοντας πίσω την BMW και τη Audi. Από την αρχή του έτους, έχει παραδώσει 190.037 αυτοκίνητα στους Γερμανούς (+05%) σε σχέση με το 2010. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

Δελτίο Τύπου

Mercedes-Benz posts record sales in September and achieves best third quarter ever

Dr. Joachim Schmidt:

  • “We continue to grow: After posting a record in the second quarter, we also achieved our highest sales ever in September and for the third quarter as a whole.”
  • “We will continue to grow in the fourth quarter as well, so we are on track to make 2011 the most successful year in our company’s history.”
  • September strongest month since beginning of the year
  • Once again record sales in China; most successful premium brand in Germany
  • C-Class sedan, C-Class coupe, CLS and SLK number one in their class; S-Class market leader since the beginning of the year

Stuttgart – After record sales in the same month last year, Mercedes-Benz even set a new record in September 2011. With last month being the strongest one since the beginning of the year a total of 120,982 vehicles have been delivered to customers worldwide. Since January 2011 sales now total to 919,288 Mercedes-Benz passenger vehicles, an increase of 7.6%. “We continue to grow,” says Dr. Joachim Schmidt, Executive Vice President Sales and Marketing Mercedes-Benz Cars. “After posting a record in the second quarter, we also achieved our highest sales ever in September and for the third quarter as a whole. Positive momentum was generated especially in China, where we also noted record sales this month. We will continue to grow in the fourth quarter as well, so we are on track to make 2011 the most successful year in our company’s history.” The Mercedes-Benz Cars division has delivered 996,855 (+7.3%) Mercedes-Benz and smart fortwo vehicles to customers since the beginning of the year, which is also a new record.

Dr. Schmidt: “According to the latest Interbrand study Mercedes-Benz is already the most valuable brand in Europe. From November the new M-Class as well as the new B-Class will generate additional sales momentum for us and will enhance the brand’s image in public even further.”

As in the past few months, Mercedes-Benz was able to rise sales in many of its markets in September. In China (including Hong Kong), the brand with the star increased its sales in September by 12.7% to the record level of 15,272 units. A total of 135,506 vehicles have been delivered to customers in China since January (+32.8%), more than ever before. Last month records were also posted in Taiwan (+57.9%), Russia (+44.6%), South Korea (+37.4%), and India (+14.1%). Sales development was also very dynamic in Brazil (+64,8%), South Africa (+21.7%) and Turkey (+10.5%).

In the U.S., sales of Mercedes-Benz vehicles have increased by 6.3% since the beginning of the year (169,862 units, January-September 2010: 159,729 units). September sales were 9.0% (21,649 units)higher than during the same month in 2010 (19,862 units). The market launches of the new-generation C-Class and the new M-Class are expected to generate additional sales momentum in the coming months. A record was achieved in Canada, where 2,343 units were delivered to customers in September.

In Germany, Mercedes-Benz remained the most successful premium brand in September. Following a very strong performance in September 2010 (27,273 units) and shortly before the market launch of the new B- and M-Class a total of 24,514 units have been delivered within Germany. At 190,037 vehicles since the beginning of the year, sales were up slightly (+0.5%) from the high figure recorded during the same period in 2010. A total of 222,926 vehicles (+0.1%) have been delivered to customers in Western Europe (excluding Germany) since the beginning of the year; September sales totaled 32,425 units.

Last month, the new C-Class sedan was the top-selling vehicle in its class for the sixth month in a row. A total of 26,816 units of that model were delivered in September (+8.9%). Outstanding sales also put both the new SLK (+135.8%) and the new C-Class coupe at the top of their comparative segments in September. Total sales in the C-Class segment rose by 19.5%. A vehicle with the star has also remained the best-selling model in the luxury segment since the beginning of the year: Sales of the S-Class sedan increased by 8.4% to 51,665 units from January through September. During that same period, Mercedes-Benz delivered 253,020 vehicles from the E-Class segment to customers, an increase of 4.7%. Sales of the new CLS performed particularly well once again in September, being the best-selling vehicle in its segment (+187%). SUVs with the star have also been on the road to success since the beginning of the year, with deliveries totaling 174,612 units, around one-fourth (+25.5%) more than during the same period in 2010. Worth mentioning are the sales of the M-Class, as they have risen by more than ten percent since January, despite the upcoming model changeover. The other SUVs are also developing very dynamically. Deliveries of the R-Class are up 67.9%, those of the GLK rose 29.8%, and G-Class sales increased by 43.8%.

Sales of the smart fortwo continue to rise as well since the beginning of the year: A total of 77,567 units of the model were sold from January through September 2011 (January-September 2010: 74,885). The innovative two-seater has been particularly successful on the Chinese market, where a record of 8,445 units (+217%) have been delivered to customers since the beginning of the year. smart fortwo sales were also very high in Germany during the same period. At 22, 335 units, deliveries were up by 8.7%. This makes the smart fortwo the best-selling vehicle in its segment during the year to date in Germany. A total of 8,494 units of the model were sold worldwide in September (January – September 2010: 10,066 units). The sales figure for September 2010 was exceptionally high due to the first deliveries of the facelifted model in that month. The smart fortwo will significantly surpass its sales target of more than 90,000 units for full-year 2011 and is therefore looking to sell approximately 100,000 vehicles.

Overview of sales by Mercedes-Benz Cars

September 2011 Change in % Jan.-Sept. 2011 Change in %
Mercedes-Benz 120,982 +2.0 919,288 +7.6
smart 8,494 -15.6 77,567 +3.6
Mercedes-Benz Cars 129,476 +0.7 996,855 +7.3
Mercedes-Benz sales by market
Western Europe 56,939 -6.4 412,963 +0.3
– thereof Germany 24,514 -10.1 190,037 +0.5
NAFTA 24,485 +8.5 195,128 +6.0
– thereof the U.S. 21,649 +9.0 169,862 +6.3
Asia/Pacific 28,677 +8.6 229,900 +20.8
– thereof Japan 4,581 -0.7 24,151 +1.7
– thereof China 15,272 +12.7 135,506 +32.8

  • Guest

    Respect, Mercedes-Benz, The best or nothing… Απ ότι βλέπουμε εμείς οι υγιείς φίλοι της αυτοκίνησης, οι Γερμανοί έχουν κατακλύσει την Κινεζική αγορά, και μάλλον βλέπω τους ιθύνοντες σχιστομάτηδες να κλαίνε με μαύρο δάκρυ που τον παίζουν υπεράνω και θέλουν να διαλύουν συνεργασίες. Το μεγάλο το ψάρι σας τρώει σταδιακά εσάς το μικρότερο…

    • hellboy

      αλλο πραγμα η μερσεντες(ενδιαφερετε για τον πελατη πριν και μετα την αγορα) αλλο η vw(ενδιαφερετε μεχρι να το παρεις στα χερια σου)καθως κανεις αλλο ενα λαθος η κινεζικη αγορα δεν ειναι ολη η ασια,αλλα μερος της ξεχνας ινδια no2 σε πλυθυσμο πισω απο την κινα,μετα ξεχνας την αγορα της νεας ζηλανδιας την αγορα της αυστραλιας,ξεχνας την αμερικανικη αγορα που εχουν μπει εδω και 2 10ετιες οι “σχισοματιδες” και τρωνε καλα.καθως ξεχνας ολα τα αντιγραφα που εχουν βγαλει οι κινεζοι ειναι πανω στα γερμανικα αυτοκινητα…
      μην ξεχνας οτι δεν θα σβησουν ποτε οι κορεατικες και ιαπωνικες εταιριες,για τον απλο λογο οτι ειναι βαριες βιομηχανιες,η μια χρονια να μην τους παει καλα υπαρχει καποιο αλλο προιον που καλυπτει την χασουρα(πχ. 10 τανκερ-χιουνται).καθως στην βιομηχανια της αυτοκινησης ολα ειναι ρευστα…..
      και απο την στιγμη που θεωρεις τον εαυτο σου υγιει φιλο της αυτοκινησης δεν μπορεις να γραφεις
      “Απ ότι βλέπουμε εμείς οι υγιείς φίλοι της αυτοκίνησης” και μετα να γραφεις “ιθύνοντες σχιστομάτηδες να κλαίνε με μαύρο δάκρυ” επιεικως ανθυγιεινο ειναι,και παραπεμπει αλλου……
      και τελος να σε ενημερωσω οτι παρωτι μισω οτι γερμανικο κινητε,σεβωμαι και θαυμαζω παρα πολυ την μερσεντες,για ολα οσα εχει δωσει στην αυτοκινηση,για το κυρος που εχει και για τον σεβασμο στον πελατη που το θεωρο παρα πολυ σημαντικο για μια εταιρια…….

    • nikxan1

      πολυ ωραια απαντηση φιλε.
      στεκομαι λιγο στο εξης που ειπες “παρωτι μισω οτι γερμανικο κινητε”.
      over the years, η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια, εχει βγαλει αυτοκινητα, τα οποια σημαδεψαν πολυ βαθεια την αυτοκινηση. πχ PORSCHE 959. συγκεκριμενα, η πορσε, αν δεν ειχε ξεφτυλιστει τοσο, θα ηταν ακομα αστρονομικα ονειρεμενη εταιρεια, απλα με τον νεοπλουτισμο που ειχε η ελλαδα μεχρι και πριν 3 χρονια, κυκλοφορουσαν με πορσε ακομα και οι καντηλαναφτες.
      θεωρω, αν και καποια μοντελα εχουν ελλειψη χαρακτηρα,
      οτι αυτοκινητα οπως πχ Μ3-Μ5, εδωσαν τεχνολογια σε πολλα αλλα αυτοκινητα, και ανεβασαν πολυ τον πηχυ της ποιοτητας και της ασφαλειας. οι ιαπωνες, εδιναν σημασια στην μακροζωια και στην χρηστικοτητα, οι ιταλοι στον σπορ προσανατολισμο, και οι αμερικανοι στην ευθεια.
      η μερσεντες, η μπεμβε και η αουντι, εχουν τερααααστια κεντρα ερευνας και εξελιξης, που αθροιστικα και τις 3, δεν τα φτανουν ολοι οι αλλοι κατασκευαστες μαζι. σεβομαι απολυτα ολα τα αλλα αυτοκινητα, αγαπω οτι εχει ροδες, ερεθιζομαι με μια λαμποργκινι, αλλα θεωρω, οτι αν δεν ηταν οι γερμαναραδες, καποια αυτοκινητα ακομα θα ειχαν καρμπυρατερ, ξυλινα καθισματα, και θα αλλαζες το αβανς χειροκινητα, οπως τις παλιες μοτοσυκλετες ιντιαν. τις θυμασαι ???

    • hellboy

      οταν βλεπεις καποιον να κοκορευετε για ενα αουντι των 120χιλιαδων χιλιομετρων σαν να εκανε αγορα ζωης,σε καποιον που μολις εχει παρει ολοκαινουργο ενα αβενσις.οταν ακουω 15χρονα να λενε το καλυτερο ειναι το βολκσβαγεν επιδη τους το ειπε ο πατερας τους,οταν βλεπω τους τυπαδες με την bmw  να πιστευουν οτι εχουν καλυτερο οχημα και ας ειναι 15 ετιας!και ομως κανεις λαθος(μικρο) δεν ηταν μονο η μακροζωια θυμιζω περιλειπτικα νισσαν σκαιλαιν 1971,τογιοτα GT 1970,ντατσουν 240Ζ,τουοτα TRUENO με το μοτερ AE86,νισσαν σιλβια,νισσαν ΖΧ 300-ποιο συνχρονα τα ξερεις καθως κανανε μικρα αποδοτικα μοτερ-για την εποχη τους.δεν σε μπλεκω με τεχνολογιες για να μην εχουμε μαχες.τεραστια κεντρα εχουν και οι ιαπωνες,δεν ειναι σαν τους ευρωπαιους αν το δεις απο αλλη μερια οι ιαπωνες που βρισκωνται και πως καταφερενει το (πχ)κορολα να ταιριαζει αψογα με την ελλαδα-ευρωπη και συνχρωνως να πουλανε κορολα στην νεα ζηλανδια και να τεριαζει τελεια και εκει-σαν οχημα.καθως αν προσεξεις οι τυποι παραγουν ενα μοντελο με ενα facelift για καθε γωνια της γης και καταφερνουν να πουλανε και να εχουν κερδος(σκεψου κοστος κατασκευηςαπο μασκα γριλια κλπ). πες η bmw ηταν ποιο σπορτιφ αυτο κοιταζε δεν ασχολιθηκε με τεχνολογιες με ασφαλεια μεχρι τα μεσα του 70 που αρχισε να ασχολειτε.μετα η αουντι ηταν εταιρια μαλλον 4 εταιριες,εγιναν μια και το μπαμ το εκανε το 80 με το κουατρο και την επιτυχια αυτη κουβαλουσε μεχρι την εξαγωρα της απο την vw.μετα η εταιρη μικρη που θελει να γινει μεγαλη vw,οταν παραγει και πουλαει ατοφιο ενα μοντελο χωρις να εξελισει την ασφαλεια η να αλαξει τα υλικα κατασκευης για 60 χρονια δεν εχω λογια…..
      εμενα μου αρεσει να ειναι ειλικρινης η εταιρια που θελει τα χρηματα μου,να πουλαει σε σωστη τιμη το οχημα που φτιαχνει και οχι υπερτιμημενο(τοσο η τουοτα τοσο και η βολκσβαγεν) σαν να ειναι απο χρυσο η επειδη θελει να βαλει αλλα 2-3 μοντελα πιο μικρα(απειροελαχιστα) να μου πιανει τον κ…!!!!!!ως η πορσε ηταν αστερι μεχρι τα τελη του 89 απο εκει και περα κλαφτα!!!!η λαμπο χαθηκε στα μεσα του 90 για εμενα,αυτο που ηταν το αλητηκο σουπερκαρ.

    • Guest

      Τσίμπησες ΄΄γατούλη΄΄ … απλά περίμενα την απάντησή σου… xa-xa-xa έλιωσα….

    • hellboy

      για τα τανκερ της χιουνται????!

    • Guest

      For all these….

  • cfu

    kai fysika 1h afou einai h kalyterh
    The best or Nothing

    • mother1russia

       Ο μπαμπας σου το ειπε οτι ειναι η καλυτερη??Κι αν ναι σε τι ειναι η καλυτερη?? Για μενα ειναι κοροιδα οσοι δινουν λεφτα για Mercendes γιατι με πολυ λιγοτερα εχουν πολυ καλυτερες επιλογες αυτοκινητων.

    • nikxan1

      φιλε μας τα ζαλισες. πολυ εμπαθεια και μισος για την μερσεντες. μηπως σε κερασε τσαγακι καμια, σε κανα φαναρι??
      αν δεν σ’αρεσει, μην παρεις μερσεντες. απο το nickname σου, εικαζω οτι εχεις κανα λαντα.
      δεν το βλεπεις οτι εκτειθεσαι? ολος ο κοσμος λεει οτι η μερσεντες ειναι αν οχι η καλυτερη, απο τις καλυτερες. ερχεσαι εσυ να τις πεις πατατες???
      ελα σε παρακαλω, αρκετα!!

  • mother1russia

    Να ναι καλα οι Παππουδες που τις αγοραζουν

    • nikxan1

      πλεον, δεν ειναι μονο παππουδικα αυτοκινητα. και πιστεψε με, αν μπορουσες να βγαλεις τις παροπιδες που φορας, και μαλιστα πολυ σφιχτα, θα εβλεπες πολλα ενδιαφεροντα μοντελα στην γκαμα της. απο την αλλη παλι, οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια.
      αμα σου χαρισουνε καμια, μην την παρεις, διοτι θα νιωθεις παπους.

    • κ μένα αν μου έδιναν μια merc θα την πουλούσα για να πάρω τα χρήματα!!!
      φιλικά πάντα!!!!
      sorry!
      γνωρίζω ότι έχεις C200 απλά λέω την άποψη μου!

    • nikxan1

      παω στοιχημα 2 βαρελια ρακη, οτι αν εκανες το λαθος να την οδηγησεις για να πας να την πουλησεις, θα την ερωτευοσουν τρελα. και αν εκανες το λαθος να βγαλεις το ESP και πατησεις αποτομα το γκαζι σε κανα φαναρι, και να ξεκινησεις με το πλαι, τοτε θα δεις….
      ισχυει το στοιχημα??? 2 βαρελια ρακη!!!!!

    • αν είναι για τη ρακή να το ξανα σκεφτώ!!!
      χαχα!!!
      ευχαριστώ ρε Νίκο!!!
      όταν κατέβω ελλάδα κ επισκεφτώ τη κρήτη που έχω κάποια “ανοιχτα” θεματάκια εκεί θα τα πούμε, απλά μη περιμένεις άμεσα!

    • nikxan1

      ελα με το καλο, και θα δεις εδω πως την πινουμε την ρακη, ή τα ρακομελα.
      θα σε παω και μια βολτα σε μια ωραια διαδρομη με το μερσεντες, και αν και δεν εχω μπλοκε, μπορει και να αλλαξεις γνωμη.
      ελα εσυ, και τα υπολοιπα αστα σε μενα!!!!

    • nikxan1

      οταν πηρα το δικο μου, δεν ειχα και πολυ καυλα να σου πω την αληθεια, ημουν και μολις 29 χρονων και δεν μου πηγαινε. πιο πολυ με καυλωνε το RX8 που ηταν κολλητα παρκαρισμενο.
      για να ειμαι απολυτα ειλικρινης μαζι σου, εγω την εχω την δικια μου περιπου 3,5 χρονια, δεν μπορεις να φανταστεις τι εχω κανει, απο ταξιδια στην αυστρια 11 ωρες σερι, μεχρι ανελεητα καψιματα, και να γυρναω με τις ζαντες σπιτι.
      ειλικρινα, ακομα και μιξερακι του φραπε να παρω, θα ηθελα να ειναι μερσεντες, οχι για να πουλαω μουρη, κυκλοφοραω ακομα με ενα φιατακι αμα λαχει, αλλα γιατι πραγματικα, εκει που κατουρησε η μερκ, φυτρωσαν ολοι οι υπολοιποι… μην κατσω να σου αναλυσω τι και πως, μονο να σου πω οτι, στα 240, εχεις το ραδιοφωνο τερμα χαμηλα, και ψιθυριζεις…….

    • nikxan1

      αδερφακι, αν ειχα τα γκα-φρα να παρω μπεντλευ, νομιζεις θα ειχα το μερσεντες?? ουτε καν θα τα κοιταγα, και σε καθε φαναρι θα τα ψεκαζα με περιφρονηση.
      την μπεντελυ, ακομα και τωρα που εισαι 21 να μπορουσες να την εχεις, θα την ειχες, και δεν θα σε σταματουσε η ηλικια σου. κανεναν δεν θα σταματουσε δηλαδη.
      κλασικη μουσικη???? σε μπεντλευ κιολας??? εχεις κανα παιδικο τραυμα??? πιο πολυ RAMΜSTEIN θα ταιριαζε…..

    • pariah

      Μετά τα 60 σου αν οδηγείς την bentley ο ίδιος με 300 μια χαρά χάρος θα σαι…

    • ακριβώς αυτό λέω φίλε!!!
      την εκτιμώ βαθύτατα κ τρέφω κάθε σεβασμό για τη mercedes αλλά σαν μοντέλα δεν με αγγίζει ούτε ένα…
      άντε ένα, η sls roadster μονο!!
      πόσες φορές πρέπει να το πω!!
      άλλο να έχει κάποιος παρωπίδες κ άλλο να έχει συμπάθειες-αντιπάθειες!!

    • mother1russia

      Ρε φιλε nikxan1 τι παρωπιδες μου λες?? Η mercendes ειναι η ποιο overatted μαρκα αυτοκινητων,
      σιγα μην παω να δωσω τα λεφτα που θελουν για τα μοντελα τους. Μου λες οτι αμα την οδηγησω θα την ερωτευτω?? Λαθος κανεις φιλε αυτο ισχυει για την BMW, γιατι ειναι αυτοκινητα “παιχνιδια”.
      Οι mercendes ειναι ποιο πολυ αυτοκινητα ταξιδιων που αναφερονται σε πολιτικους, επιχειρηματιες και συνταξιουχους.
      Φτανει πια με τον μυθο της mercendes, ας παρακαλαει την BMW να τις δωσει κινητηρες και ας μας αφησει στην ησυχια μας. International Engine of The year Awards : BMW 55 νικες, TOYOTA και HONDA απο 22, VW 20 και η Mercendes μονο 9.
      Αντε με τις νεκροφορες που τις πληρωνουμε και χρυσες

    • pariah

      Παρακαλάει κιόλας να της δώσει μοτέρ η bmw….Μάλιστα…Το μάθαμε και αυτό….

      Λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια η mercedes είχε την δυνατότητα να αγοράσει σε δίαφορες περιόδους και την bmw και την audi και την porsche…Απλά δεν την ενδιαφέρει αυτό το μοντέλο…

      Όσο για τα μοτέρ…Μάθε ότι ήταν να κάνουν συνεργασία με bmw για να της μεταφέρει τεχνογνωσία για τα μικρά μοτέρ και η bmw ήθελε για τα πολυκύλινδρα V8-V12….Το αν ξέρει να φτιάχνει μοτέρ φαίνεται από τους αγώνες…Για μέτρα πόσους τίτλους έχουν πάρει αυτές οι εταιρίες στην f1 για παράδειγμα…..Αυτά επειδή δεν έχει τεχνογνωσία….Δεν κάθομαι να σου αναφέρω μοτέρ που εχει βγάλει ή είναι να βγάλει…

      Επίσης για τα βραβεία….Και το rx8 πήρε βραβείο και το βλέπουμε τώρα το μοτέρ του σε τι υπόληψη είναι….

      Τέλος, μου την σπάνε οι αφοριστικές δηλώσεις….Είναι για επιχειρηματίες συνταξιούχους κοκ…Δηλαδή η slk, sls, οι amg, και πόσο μάλλον οι black edition είναι για συνταξιούχους;;;Όσο για τα οδηγοκεντρικά…προτιμώ μια C από ένα Α4….Το ότι δεν απενεργοποιείται το esp δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το ξεγελάσεις σε ένα σημείο….Και μια κακή πίσω κίνηση είναι προτιμότερη από το σύνολο των μπροστινοκίνητων τετρακίνητων….πόσο μάλλον όταν δεν υστερεί σε στήσιμο….

    • mother1russia

      Για googlare λιγακι να το δεις, η mercendes παρακαλουσε την BMW για κινητηρες.
      Τι σχεση εχουν οι τιτλοι στην F1 ρε φιλε?? Το rx8 πηρε βραβειο λογω wankel και πολυ
      καλα εκαναν και του το δωσαν.
      Ας τελιωσουμε την καραμελα με τις mercendes ειμαστε στο 2011 και εχει περασει κατα
      πολυ η εποχη που το επαιζαν no.1

      Αν νομιζεις οτι οι mercendes εχουν καλυτερους κινητηρες απο  BMW Toyota ή Honda
      εισαι πολυ γελασμενος. Εδω εχουν μεινει πισω σε τεχνολογια μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων,
      υβριδικων και ηλεκτρικων κινητηρων, κατα τα αλλα ειναι νουμερο 1.

    • nikxan1

      φιλε, επειδη πριν λιγο ξυπνησα, δεν εχω πιει καφε, και δεν μπορω να ακουω εμπαθειες και κοτσανες σαββατιατικα. η μερσεντες παρακαλαει την μπεμβε να της δινει κινητηρες?? εισαι σοβαρος?? για ψαξε να μου πεις ΕΝΑ κοινο που εχουν στα μοτερ οι 2 εταιρειες. διαστασεις κυλινδρων? τεχνολογια καυσιμου? ηλεκτρονικα? ισα ισα, που η μπεμβε, βγαζει 6κυλινδο το 2λιτρο μοτερ της, ενω η μερσεντες, ακομα και το 2.3 το κραταει 4κυλινδρο.
      το να μην ξερεις απο αυτοκινητα, δεν ειναι επιληψιμο. το να μην ξερεις ομως, κι ταυτοχρονα να μιλας με αερολογιες, δεν ξεφτυλιζεις ουτε την μαρκα, ουτε εμενα, ουτε κανεναν, περαν απο τον ιδιο σου τον εαυτο.
      κατι ακομα: το RX8 πηρε βραβειο, οχι μονο λογω κινητηρα, αλλα και λογω πλαισιου, στησιματος, πισω πορτων, σχεδιασμου, κτλ. εχεις μπει μεσα να δεις τα πλαστικα του? σαν κουτακι κοκακολας ειναι. και το οτι περιφρονηθηκε ετσι, ειναι κυριως λογω καταναλωσης και περιορισμων στις εκπομπες ρυπων. εξακολουθει να εχει εξαιρετικο πλαισιο, και τρομερο διαφορικο, αλλα πλεον, υπαρχουν πολυ καλυτερα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ αυτοκινητα, και με πολυ λιγοτερα λεφτα. εχει ομως μια πολυ καλυ θεση στο αυτοκινητιστικο πανθεον, και σαφως εχει και σεβασμο απο ολους.
      παμε τωρα στην τεχνολογια μεταβλητου χρονισμου. μαθε κατι λοιπον. οι πιο πολλοι κιννητηρες της μερσεντες, εχουν μεταβλητο χρονισμο, και μαλιστα αρκετα συγχρονο (οχι τοσο σοφιστικε και αποτελεσματικο οσο ενα V-TEC) αλλα επαρκεστατο, και μαλιστα ειναι και στανταρ σε πολυ φτηνοτερα αυτοκινητα απο το δικο μου.
      ουτε η μπεμβε, ουτε η αουντι εχουν βγαλει ηλεκτρικα/υβριδικα αυτοκινητα, αλλα δεν βλεπω να σ’ενοχλει και τοσο. περαν ολων αυτων, αν δεν σ’αρεσουν τα μερσεντες, μην παρεις ρε φιλε, αλλα μην μας τα ζαλιζεις πρωινιατικα, γιατι αν ξανακουσω καμια βλακεια οτι παρακαλαει για κινητηρες, ενω εχει απο χρονια αγορασει και την ///AMG θα το παθω το εμφραγματακι!!!! ημαρτον!!!!

    • pariah

      Αν είσαι ανίδεος δεν καταλαβαίνεις….Λοιπόν φίλε μου, για να πάρεις τίτλο στην f1 σημαίνει ότι έχεις τεχνογνωσία….Για να έχεις το πιο δυνατό μοτέρ στο grid σημαίνει πως αν μη τι άλλο ξέρεις να βγάζεις μοτέρ….Συνεπώς λιγότερη τεχνογνωσία από τις εταιρίες που προανέφερες δεν έχει….Εδώ η toyota δεν έχει ούτε μια νίκη στην f1…Άλλο οι πωλήσεις άλλο οι αγώνες…Στους αγώνες νικάει όποιος ξέρει….

      Για την συνεργασία σου είπα τι είχε ειπωθεί και τι τελικά έγινε….Αν δεις η mercedes έκανε σύμπραξη με renault nissan για τα μικρά 1,6lt μοτέρ και σε αντάλλαγμα θα τους δώσει κινητήρες στην infinity τα εξακύλινδρα…Όπου η τελευταία κατηγορείται ότι παραβίασε ευρεσιτεχνία τους σχετικά με το νέο πάτωμα που έβγαλε η daimler και μπορεί να πάρει από απλό μοτέρ μέχρι υβριδικό και υδρογόνου…Τέτοια πλατφόρμα ως τώρα άλλος δεν έχει…

      Αν δεις στα turbo κατέβηκε με τον 1.8 cgi και στην νέα a class περιμένουν τον 2,0lt ενώ η bmw κατέβασε τον 2,0lt μετά από καιρό…Στα πολλά κυβικά η bmw έχει τον 4,4lt και η mercedes τον 5.5lt σε ατμόσφαιρα και turbo….Πέραν του 6,2lt των amg όλοι εκθειάζουν την απόδοση και λειτουργία του 3.5….

      Το rx8 καλά έκανε και το πήρε…Τώρα όμως το μοτέρ πως αντιμετωπίζεται από τον κόσμο τον ειδικό τύπο ακόμα και την ίδια την Mazda και τους ιδιοκτήτες του;;;;Τα “αλλά” μετά την λέξη wankel είναι πολλά….

    • nikxan1

      δεν παρακολουθω την φορμουλα, και δεν ξερω και πολλα, αλλα εισαι ενημερωμενος πολυ καλα, και διαβαζωντας το αρθρακι σου, κατι εμαθα….
      ευγε φιλε, και για το υφος σου, και για αυτα που λες, και για το οτι την ψαχνεις την δουλεια.
      ξερεις τι με εξοργιζει πιο πολυ?? που για παραδειγμα, στο εξωτερικο, τον 3.2 ή τον 3.5 τον εχουν σαν βαση, και δεν εχουν και πολυ ουσιαστικο λογο να ΜΗΝ προτιμησουν εναν 4.2 ή και ακομα εναν 5.0, ενω εμεις στην ελλαδα, τον διλιτρο, τον θεωρουμε υπερτατη πολυτελεια, και φορολογικο παραδεισο. τωρα που ανεφερες τον 6.2 με πατησες εκει που ποναω. καθε βιντεο που βλεπω, και ακουω τον ηχο του, ερεθιζομαι. αλλα προς το παρων, ΜΟΝΟ να τον δω στην οθονη μπορω, μεχρι να μου το φορολογησουν και αυτο.
      οσο για το μαζντα, αν θυμασαι καλα, οταν πρωτοβγηκε, αν θυμασαι καλα, ολοι το κοιταζαμε σαν σουπερκαρ. τωρα, κανει 10000, και οι μαντραδες σε παρακαλουν να το παρεις, για να το ξεφορτωθουν.
      ω καιροι, ω ηθη!!!!!!!!!!

    • mother1russia

       Μου λες τωρα οτι λεω παραμυθια ρε φιλε?? Απλα googlαρε
      BMW to sell engines to Mercedes και διαβασε τα αρθρα.
      Ηθελε κινητηρες της BMW πως να το κανουμε τωρα.

      Οσο για τον μεταβλητο χρονισμο αστο αδερφε, Valvetronic και V-Tec
      ειναι μπροστα δεκαετιες

    • pariah

      Σου είπα το όλο σενάριο πως πάει….Εγώ δεν χρειάζεται να το ψάξω (αν και το κανα) γιατί σου είπα πως έχει όλο το πράγμα και τι θα έδινε ο καθένας…

      Όσο για το καλύτερο σύστημα μεταβλητού χρονισμού είναι το vanos…

      Το ότι γουστάρω μια εταιρία δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω και τα καλά σε όλες τις άλλες…Τώρα εσύ μείνε στον μικρόκοσμό σου αν δεν έχεις την κοινή λογική να σκεφτείς αυτά που σου απάντησα….Επειδή τέθηκε θέμα συνεργασίας (που στην τελική δεν προχώρησε και ο καθένας κάνει τις δικές του υλοποιήσεις) έβγαλες συμπέρασμα ότι δεν ξέρει να φτιάχνει και μοτέρ…Είδα όμως πως έκανες την πάπια σε αυτά που σου απάντησα…Συνεπώς άραξε στην γωνιά σου…..

    • nikxan1

      μαλιστα. να κανω την παπια. για πες μου λοιπον, ΠΟΤΕ ειχε ενας κινητηρας της μερσεντες, κατι κοινο με την μπεμβε. περαν της τοποθετησης, που στα πιο πολλα πισωκινητα ειναι αναγκαστικα διαμηκης.
      εχουν κοινες διαστασεις κυλινδρων?? εχουν μηπως ιδια καπακια?? ιδιες κασες??
      το VANOS ειναι πιο καλο συστημα απο το V-TEC? και θελεις να σχολιασω εγω τα λεγομενα σου?
      εχει βγαλει πολλες φορες η μπεμβε, κινητηρα με 100 ή 120 ιππους το λιτρο ατμοσφαιρικα?? γιατι αν και ειμαι μερσεντακιας, ξερω οτι το CIVIC VTEC εβγαζε 160 αλογα απο 1600 κυβικα, και το Σ2000 εβγαζε 240 αλογακια απο “μολις” 2000 κυβικουλια. η μπεμβε με τα διπλα VANOS στο 520 σειρα Ε39, βγαζει με το ζορι 155 αλογακια αντι για 200 που επρεπε να βγαζει. αλλα ξεχασα, η μπεμβε δεν μπορει να σηκωσει 8000 στροφες που σηκωνει το χοντα.
      πρεπει να ξερεις οτι και η μερσεντες εχει μεταβλητο χρονισμο. δεν εχει ονομα, δεν εχει τερααστια διαφορα στην αποδοση, ομως υπαρχει, και μαλιστα κανει και καμια μικρη κλανιτσα με λαδακι απο τα ραουλα μερικες φορες.
      παμε τωρα στα μοτερ. η μπεμβε, εχει το //M DIVISION που περαν απο τα εκπληκτικα μοτερ στις σειρες “Μ” που εχει, δεν εχει να παρουσιασει τιποτα ιδιαιτερο. νταξει, ειναι πολυπεταλουδα, ειναι πολυστροφα, ευκολο να βγουν αλογα. για την αλπινα, νομιζω χανω την ωρα μου να μιλησω.
      η μερσεντες, εχει την ///AMG η οποια πλεον, εινια πρωτοπορος στους κινητηρες. ειναι εδω και καμποσα χρονια αγορασμενη απο την μερσεντες, και αν αφιερωσεις λιγο απο τον χρονο σου να ψαχτεις στο ιντερνετ, θα δεις οτι η τεχνολογια που εφαρμοζει στα μοτερ, ειναι διαστημικη. το μπεμβε σου θα εχει σε 5000 χρονια, την τεχνολογια που εφαρμοζει η AMG χτες!!!
      δεν παω κοντρα στην επιλογη σου. καλα κανεις και γουσταρεις τα μπεμβε. προσεξε ομως, ποιον προκαλεις με τα λεγομενα σου, και τι λες, γιατι υπαρχουν ατομα πολυ πιο διαβασμενα και ψαγμενα απο σενα.
      οταν περιφρονεις μια μαρκα οπως την μερσεντες, ουσιαστικα δεν περιφρονεις την εταιρεια, τον εαυτο σου περιφρονεις. οπως και εγω τοση ωρα δεν περιφρονησα καμια μαρκα.
      μπορει να εχω μερσεντες, ομως ειμαι ο πρωτος που θα πω τα ΧΙΛΙΑΑΑΑΔΕΣ κακα που εχει, αλλα θα υπερασπιστω και τα καλα της μεχρι θανατου.
      ειμαι 34 χρονων, εχω ακουσει ενα σωρο μαλακιες στην ζωη μου. ακουω τον παπανδρεου να λεει οτι παπαρια του κατεβει καθημερινα, αλλα φιλαρακι, τοσα χρονια που διαβαζω και ψαχνομαι, οτι η μπεμβε πουλαει κινητηρες στην μερσεντες, πρωτη φορα το ακουω, και απ’οτι ειδα, δεν ειμαι και ο μονος….
      κατσε τωρα εσυ στην γωνια σου, και αμα θελεις και αυγο να ρουφηξεις, μιλα μου να σου στειλω.

    • nikxan1

      φιλε pariah εκανα λαθος πατημα. η απαντηση δεν παει σε σενα αλλα στον “mother1russia” πιο πανω. χιλια συγγνωμη, προσπαθω να προλαβω τυχον παρεξηγηση!!!

    • Guest

      ok, tote sumfonw opws ta les einai!

  • Tsou Kostas

    respect.

  • nikxan1

    ειναι και κατι ακομα:
    η μερσεντες, απο το 2001 (αν θυμαμαι καλα) κατασκευαζει πολλα μοντελα στην τουρκιά, και κραταει μονο για την εγχωρια αγορα της, τα γνησια φτιαγμενα στην γερμανια. οι λογοι, προφανως οικονομικοι.
    εκτοτε λοιπον, εχουν ακουστει προβλημματα στην ποιοτητα.
    βλεπωντας το ονομα της μερσεντες, να πεφτει στην λιστα ικανοποιησης των πελατων (μικροχαζες βλαβες, ή και πιο σοβαρες, τριξιματα, και εν γενει προβλημματα στην ποιοτητα) αναγκαστηκε να αναθεωρησει το εκει εργοστασιο, χανωντας λιγο απο τα (παραλογα αστρονομικα) οικονομικα πλεονασματα.
    τα αποτελεσματα, μαλλον αρχισαν να φαινοντε. και ισως, εχει να κανει και η σχεδιαστικη εξαρση, και η στροφη της προς πιο σπορτιφ μερια.

    • nikxan1

      αν βαλεις το δικο μου σε διαγνωστικο, θα σου βγαλει 3000 βλαβες. την πρωτη φορα που το ειδα, μου στραβωσε το σαγονι λιγο προς τα δεξια, ηταν ελαφρυ εγκεφαλικο, αλλα το προλαβαμε.
      μετα, μου εξηγησαν οτι με κεφαλαιο “F” χαρακτηριζει τις χοντρες βλαβες, (που δεν ειχα)
      και με μικρο “f” τις μαλακιες, που ειχα χιλιαδες, πχ χαμηλη θερμοκρασια λαδιου, ασυγχρονιστος εγκεφαλος ποσω δεξιας πορτας, κτλ.
      τριξιματακια δεν εχει, αλλα αμα σου χαλασει κατι, θα πρεπει να πουλησεις το νεφρο σου να το πληρωσεις. και παλι ομως, δεν μετανιωνεις, ουτε αλλαζεις μαρκα, μενεις εκει. αν ειχε και καμια 800αρια κιλα λιγοτερα, θα ηταν πολυ καλυτερα.

  • Exo_polo

    βαρια αυτοκινητα, στιβαρά, μα με λιγοτερο σπορ χαρακτηρα απο bmw και Audi.

    • nikxan1

      με ΠΟΛΥ λιγοτερο σπορ προσανατολισμο. μου κανει εντυπωσω που σου δινουν την επιλογη να βγαλεις (το μισο) ESP…..
      τα προσφατα μοντελα κατι κανουν απο πλευρας σπορ, αλλα βγαινουν μονο με αυτοματα κιβωτια, και με ξενερωνουν θανασιμα.

    • pariah

      Όπου όμως και τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού βγαίνουν με μη χειροκίνητα…..Ξαναλέω μια χειροκίνητη π.χ. C είναι πιο σπορ από ένα Α4…

    • nikxan1

      επειδη τα μερσεντες, περνανε ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο ηλεκτρονικα κοσκινα, εχουν βρει και εχουν τοποθετησει ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ηλεκτρογκαζο που εχεις δει ποτε. ναι μεν δεν καιει πολυ, ναι μεν δουλευει βελουδινα, αλλα εχει καθυστερηση πιο πολυ, και απο εγγυο γυναικα. με ενα προγραμματακι, ξεχνας την καθυστερηση, παιρνεις αλογακια (περιπου 20 χωρις τροχαλιες) και ειλικρινα το απολαμβανεις απεριοριστα. αν ειχε και ενα μικρο μπλοκεδακι, θα ηταν παιχνιδι!!!!
      εχω απολαυσει σβουριδες φιλε, που ο,τι και να σου πω, δεν θα καταλαβεις.
      το Α4 ΙΣΩΣ να ειναι λιγο πιο γρηγορο στην ευθεια, αλλα και παλι αν ειναι, θα ειναι το πολυ μεχρο τα 140-150, οπου θα περασω απο πανω του εχωντας ακομα 4η, και αλλες 2 μετα.
      ξερεις κατι ομως?? θεωρω οτι, αλλη κατηγορια το ενα, αλλη το αλλο. αν και το μερκ ειχε εναν 18αρη τουρμπατο, με ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ tuning potential σαν την φαουβε, τοτε το παιχνιδι θα ειχε πολυ ενδιαφερον….

    • pariah

      Τον έβγαλε τον 1,8 turbo και το κόστος για να πάρεις 40Ps είναι το μισό σε σχέση με των κομπεροσσοράτων πλέον…Βγάζει και 2.0lt …Ελπίσω να μην είναι και αυτή η μονάδα αλουμινένια…Ούτως ή άλλως δεν το έχουν για tuning βγάλει….Εισαγωγικές εκδόσεις είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων το καταλαμβάνουν άλλα μοτέρ…

      Τα μοτέρ της vw έχουν την ιδιότητα να τα φοράνε και άλλα  μοντέλα όπου ασχολούνται οι ιδιοκτήτες τους και οι βελτιωτές και έτσι υπάρχουν περισσότερες λύσεις. Όταν π.χ. έχεις τον 20vt και τον φοράνε τα ibiza και τον πάνε στο διάλο σε απόδοση τότε o ιδιοκτήτης του audi θα έχει περισσότερες λύσεις και πιο δοκιμασμένες….Η mercedes/bmw έχουν ένα μοτέρ που το φοράνε στην C/E-1/3/5 και οι άλλοι από golf εώς Α6….Τώρα για την υστέρηση του γκαζιού υπάρχουν πολύ χειρότερα παραδείγματα…δοκιμασμένο…

    • nikxan1

      οχι, δεν μιλαω μονο για 40 αλογα, τοσα μπορεις ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να παρεις και απο το κομπρεσσορατο, βαζεις ενα καλο προγραμμα και αλλαζεις και τροχαλιες, και πας ευκολα απο τα 165 στα 205. (με κοστος κοντα στα 1000€, ενω στα τουρμπατα, φανταζομαι θα θες τα μισα για ενα 1ο σταδιο)
      μιλαω για την υπερβολη, οπου 18αρια μοτερ σε λεον ή γκολφ πανε για πλακα στα 550 αλογα. παραμενωντας 1800!!!!!
      οσο για τα engine swap, επειδη εχω ασχοληθει παρα πολυ, συμβαινει το εξης:
      μπορεις σε ενα C180 να τοποθετησεις ανετα μεχρι και τον εξακυλινδρο 3,2. θελεις ομως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ την πλεξουδα του, και να συμβιβαστεις με το αυτοματο κιβωτιο, το οποιο περαν του οτι ειναι 5ταχυτο, ειναι αισχρο και απαρχαιωμενο. νομιζω το ιδιο κιβωτιο ειχε και ο φρεντ φλιντστοουν στο οχημα του. για να κρατησεις το χειροκινητο, νομιζω χρειαζονται καποιες μετατροπες σε βασεις και διαφορα αλλα. σε 2-3 ωρες, μπορεις πανευκολα και χωρις μετατροπες, να κολλησεις τον 2.3 που ειναι ολοιδιος σε διαστασεις, βασεις και ηλεκτρονικα, κερδιζωντας ετσι περιπου 30-35 αλογα.

  • Guest

    Πολλά τα σχόλια και περιττά, εάν δεν γνωρίζεις τον εσωτερικό κόσμο του τριάκτινου αστεριού, θα βρεις να πεις ακόμη και για τη ζώνη που υποτίθεται ότι σου τσαλακώνει το γιακά…

    • nikxan1

      χαχαχαχαχαχαχα ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙ!!!!!
      εχεις δικιο ρε φιλε……

    • Tsou Kostas

      ετσι ειναι, παιζει ρολο και η ψυχολογια βεβαια του οτι ειναι merc, δλδ φτιαχνεσαι ακομα και πριν μπεις μεσα, αλλα και αυτο καπως χτιστηκε. πιστευω πως καμια αλλη μαρκα με αυτοκινητα των 50κ δεν σου δινει τετοια αισθηση.

  • Διάβασα όλα τα σχόλια, οκ θα συμφωνήσω, η mercedes έχει όντως τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά μην λέμε ότι δεν έχει καλό εσωτερικό κτλ. Δεν είναι τυχαίο που σε όσες merc και να έχω μπει, όσα χρόνια και αν κουβαλάνε στην πλάτη του, δεν τρίζουν!

    Ναι έχει πανάκριβα service και ανταλλακτικά, ναι χάνουνε αρκετά σε μεταπωλητική αξία, ναι δεν προσφέρουν τις συγκινήσεις που μπορεί να σου προσφέρει μια BMW (μιλάω για τα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει ο μέσος άνθρωπος) αλλά αυτό αστεράκι μπροστά και η ποιότητα κύλισης νομίζω ότι σε αποζημιώνει.

    • pariah

      Υπάρχουν πάρα πολλοί που όταν οδηγήσουν mercedes καταλαβαίνουν την διαφορά και εκεί που την είχαν στο περιθώριο γίνονται και υποστηρικτές.

      Για την μεταπωλητική αξία τώρα πια στην χώρα μας όλα τα ακριβά δεν έχουν μεταπωλητική αξία…

    • Όπως λέει και ο Νίκος, η Mercedes απευθύνεται σε ένα κοινό που δεν ζητά κυρίως επιδόσεις, αλλά την άνεση, την στιβαρότητα κτλ, κτλ. Όσο για την μεταπώληση τους πλέον, μπορείς να βρεις κάτι διαμάντια 4-5-6 ετών που πραγματικά τα παίρνεις σκοτωμένα. Αλλά αυτό το ηλίθιο μέτρo φορολογίας σε αποτρέπει.

    • nikxan1

      περιπου ετσι.
      ολα τα μερκ καποιας ηλικιας (οπως πχ το δικο μου W203) εχουν το βασικο μοτερ, το οποιο ειναι κατα βασην ιδιο, απλα βγαινει σε 1.8-2.0-2.3
      ολα ειναι ιδια, με ιδια αρχιτεκτονικη, ιδιους σχεδον κομπρεσσορες κτλ. εχουν κατι να σου δωσουν απο πλευρας επιδοσεων, αλλα και παλι ισως οχι οσο ενα τουρμπατο αουντι.
      απο ενα σημειο και μετα, στην εξελιξη των κινητηρων, μπηκε στην μεση και η ///AMG  η οποια οπως θα ξερεις, ανηκει πλεον στην μερκ. γιαυτο και ξεφυγαμε πλεον απο τους αναθεματισμενους κομπρεσσορες και περασαμε στα τουρμπακια, γιαυτο αλλαξε λιιιιγο το στησιμο, κτλ.
      να σου πω την αληθεια, μπορει ενα 323-Ε46 να ειναι πιο παιχνιδιαρικο, (αναμφησβιτητα!!!!)
      αλλα κατι θα κανουν και τα μερκ. με τις εξης προυποθεσεις:
      βαλε προγραμμα.
      κανε κατι με το διαφορικο. (δεν ξερω ΑΝ γινεται κατι, και ΤΙ μπορει να γινει)
      αλλαξε τροχαλιες.
      χαμηλωσε αναρτηση.
      ή ακομα, κουμπωσε εναν 2.3 πανω, και στο καπακι, βαλε και προγραμμα.
      εκει θα δεις παιχνιδι!!!! και μαλιστα, χωρις να αλλοιωσεις τον χαρακτηρα ή την κυριλλα. ισα-ισα, που με την χαμηλοτερη αναρτηση, θα γινει πιο σταθερο στην εθνικη

    • pariah

      To 204 έχει ανώτερο στήσιμο και κλάσεις καλύτερο τιμόνι. Η διαφορά με την 203 είναι μεγάλη. Όταν λες 2.3 πιο εννοείς;;;Γιατί από τότε που σταμάτησε την ονοματολογία βάση κυβικών μπερδεύτηκε το πράγμα και έχει βγει 2,3lt kompressor, 1.8lt kompressor που ονομαζόταν C230 δεν θυμάμαι αν είχε βγει και ο 2,0lt με ονομασία 230…

      Τέσπα διαφορικό νομίζω παίζει μέσω ΜΚΒ, στο turbo πήγε λόγω του ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο που το lag δεν είναι τόσο έντονο και απαλάχθηκε από τους πιο ακριβούς και όχι τόσο αποδοτικούς μηχανικούς υπερσυμπιεστές.

      Μια λύση για βελτίωση αλλά ακριβή θα ήταν να βάλει κάποιος άλλο τύπου μηχανικού κομπρέσσορα καθώς στα μικρά μοντέλα δεν είναι τόσο αποδοτικοί όσο των amg που έχουν άλλο, δεν είναι ίδιου τύπου…Aν είναι να κάνει κάποιος ότι λες στο μικρό 200άρι λάθος αμάξι πήρε….

    • nikxan1

      ενημερωμενος, και μ’αρεσες!!!
      τα τουρμπο, ηταν αφενος επιταγες της ΕΕ λογω ρυπων, αφερετου, ///AMG λογω φιλικοτητας, βελτιωσιμοτητας κτλ.
      C180 λεγοταν ακομα και διλιτρος. εννοω οτι τα 3 αυτα μοτερ, κατα βασην ειναι ομοια, αλλαζει μονο ο κυβισμος και το μεγεθος του κομπρεσσορα, αν και παντα παραμενει ΕΑΤΟΝ.
      το 204 για να ειμαι ειλικρινης, ειναι λιγο ασχημο. αν και λιγο πιο σπορτιφ. αν το δεις ομως, με το AMG PACKAGE ειναι κουκλα.
      οσο για το διαφορικο, με εβαλες σε σκεψεις. θα ψαχτω, και θα σε κρατησω ενημερο. ετσι και αλλιως, ειχα κατι πονηρα σχεδια για το δικο μου στο πολυ κοντινο μελλον….

    • pariah

      Έχω μια επαφή με την μάρκα…..Δεν είναι όμως όλοι οι υπερτροφοδότες της eaton….Στα μικρά μόνο μοντέλα…Στα δυνατά είναι τύπου lysholm κατασκευής IHI.

      Δες και εδώ αναλυτικά: http://autospeed.com/cms/title_Supercharger-Steal-Part-Two/A_110295/article.html

    • nikxan1

      φιλε ΑΒ περυσι, ειχα μια βλαβη στην εβαπορετα του αιρκοντισιον, και χρειαστηκε να αποσυναρμολογηθει ΟΛΟ το ταμπλω. οταν λεμε ολο, εννοουμε ολο. ειδα τον καθρεπτη του κινητηρα απο πισω. τιμονια, ταμπλω, αεραγωγοι, επενδυσεις, καλωδια, εγινε λες και ειχε πιασει φωτια στο σαλονι. οταν το συναρμολογησανε παλι, φοβομουν τα τριξιματα. ομως ΤΙΠΟΤΑ!!!! πατας μια λακουβα, και απορεις.
      οι τιμες, ειναι αισχρες!!!! μα γνησια αντλια βενζινας στο προηγουμενο Ε που ειχα, εκανε καπου 400€, αλλα Η ΙΔΙΑ ακριβως αντλια, απλα χωρις στο εμβλημα της μερκ, εκανε μολις 90€.
      ενας φιλος μου, εχει ενα 316 σειρα Ε46, με τουρμπισμενο μοτερ απο την εδω αντιπροσωπεια. στην αρχη, φοβομουν να ανοιξω μαζι του, γιατι θα με ψεκαζε. οταν τελικα ανεβηκαμε μια ορεινη διαδρομη, εφτασα πρωτος, και εκανα και 2-3 τσιγαρα περιμενωντας τον.
      μεταπωλητικη αξια, δεν εχαναν, απλα τωρα λογω κυβικων τα 2λιτρα δεν πουλιουντε, αλλα χαριζοντε.
      οσο για τις συγκινησεις, εχω να σου πω το εξης: ναι, δεν εχουν τα καλυτερα διαφορικα, εχουν σουπα αναρτησεις, εχουν βαρος οσο ενα σταγιερ του στρατού, αλλα πιστεψε με, ειναι παααρα πολλες οι φορες που εχω κατεβει απο το αμαξι, και εχω ενα χαμογελο μεχρι τ’αυτια.
      εχουν κινητηρες, που σε εργοστασιακη μορφη, κρατανε 5 εκατομμυρια χιλιομετρα, λογο του οτι ειναι αργοστροφα, εχουν πολυ δυνατα καρτερ και δουλευουν σε χαμηλες συμπιεσεις. με λιιιιιγο τσιμπηματακι, δινουν πολυ ισχυ, και ακομα καλυτερα ΡΟΠΗ. μπορεις να κινησαι με 6η απο τα 40 μεχρι τα 240. και παλι ομως, θεωρω οτι απευθυνονται σε διαφορετικοτερο κοινο απο εκεινους πχ που απευθυνεται η BMW. οποτε ουσιαστικα, μιλαμε για 2 διαφορετικα πραγματα.

    • Συμφωνώ σε όλα! η merc θεωρείται premium εταιρία και αν την συγκρίνεις με τις bmw και audi θα την βάλεις στην μεριά της άνεσης παρά των επιδόσεων. Είναι κάτι σαν την Apple της αυτοκίνησης,

    • takis- valter

      exeis apoleito dikio oi kinitires ton mercedes einai sxediasmenei gia para ma para polla xiliometra kai einai ta kalitera autokinita kai se aksiopistia einai kaliterei kai apo poli pio akrivon autokiniton

  • Dimitris

    καλα ολα αυτα που λετε αλλα νομιζω οτι ξεχνατε μια σημαντικη λεπτομερεια,εκτος απο την ποιοτητα κυλησης κτλ,η merc ειναι πολυ μπροστα και στην ασφαλεια των επιβατων [πρωτη εβαλε abs,ζωνες 3 σημειων,esp]

  • nikxan1

    τα 96 σχολια που επεσαν στο αρθρο με την αλφα ρομεο ΔΕΝ τα περασαμε…..
    θεωρω οτι, ο πολιτισμενος διαλογος με ενθεν και ενθεν διαφωνιες και απαντησεις, ειναι πραγματικα πολυ πιο ενδιαφερον απο το ιδιο το αρθρακι, και μιας και ηταν η πρωτη φορα που συμμετειχα τοσο δυναμικα, εχω να πω οτι ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ.
    ευχαριστω τους παντες, και αντε με το καλο και στα επομενα…
    χαιρετισματα απο τα ομορφα και βροχερα χανια. παμε να απενεργοποιησουμε τα (μισα) ΕSP να χαρουμε την πισω κινηση τωρα!!!!!

    • αυτή είναι η μαγεία της συζήτησης! ;) χαίρομαι που το autoblog έχει τέτοιου επιπέδου αναγνώστες!!! :D :D :D :D

  • Guest

    Άουτο έσκασε ωραία το φιτιλάκι μου δεν μπορείς να πεις έτσι… χο-χο μπορώ άμα θέλεις να το κάνω επάγγελμα και να έχουμε τα ίδια αποτελέσματα σε κάθε άρθρο, ψήνεσαι..; Αλλά θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω… θα τα βγάλεις όμως απ την επισκεψιμότητα χα χα. Εγώ για εσένα τα κάνω όλα και για τη Bugatti σου, σαν παιδί και συ είχες ένα όνειρο, θα συνδράμουμε ο καθένας απ το δικό του μετερίζι ώστε να γίνει αυτό πραγματικότητα my little autoblogger…

    • έλα!! σεμνα!!! χαχαχαχαχα (τι χρώμα είπες θέλεις την bugatti??)

    • hellboy

      εεε και εγω?!!!πισω απο την πλατη μου?!?!αφου συμετεχω ενεργα?!!!!(βολευωμαι και με μια 458)!!!!!!!:P

    • έλα τρεις πλέον για buggati!!!! χρωματάκι να κλείσουμε! χαχαχαχαχαχα

  • nikxan1

    ασχολουμαι παρα πολυ με τα αυτοκινητα, και εχω ψαχτει αρκετα. οταν λεω κατι, ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ!!!δοξα τω θεω, μιλαω καλα ελληνικα.ουδεποτε ισχυριστηκα οτι εχει η μερσεντες καλυτερο μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων οχι μονο απο την χοντα και την μπεμβε, αλλα ισως ουτε και απο ενα STEYR του ελληνικου στρατου. ειπαμε, υπαρχει, αλλα μονο να κλανει λαδακι απο τα ραουλα ξερει.ουδεποτε ειπωθηκε απο κανεναν οτι ειναι καλυτερη μαρκα η μια απο την αλλη.για να ξεκαθαρισουμε κατι, ΑΛΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΧΕΙ Η ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΑΛΛΟ Η ΑΛΛΗ!!!!και βασει αυτου, χτιζουμε διαλογο. η μερσεντες, καλως ή κακως, ειχε ενα γερουλιστικο-νεκροφοριστικο προφιλ τοσα χρονια. μαλλον δεν τους ενοιαζε να βγαλουν ενα αμαξι με λιγο αγωνιαρικο προφιλ. ναι, δινουν αλογα, αλλα βαζουν ενα σωρο μονωσεις-επενδυσεις και εξοπλισμο, που το βαρος παει στον θεο, και τελικα πατας γκαζι και βαριεσαι.η μπεμβε, εχει λιγο πιο σπορτιφ προφιλ, αλλα υστερει λιγο σε χλιδα και ανεση.η χοντα, βγαζει μοτερ με αρχιδια που ομως για να εκμεταλλευτεις την τεχνολογια, πρεπει να σηκωσεις 3.000.000 στροφες. το VTEC ειναι η επιτομη της τεχνολογιας. ουτε το βαλβτρονικ το πιανει, ουτε καν το βαριοκαμ της πορσε. ΤΕΛΟΣ!!!!τοσα χρονια, η μερσεντα εκανε ενα λαθος, που το πληρωσε παρα πολυ ακριβα. εριξε την ποιοτητα. η μπεμβε ομως ταυτοχρονα την ανεβαζε!!! και οταν ξεφυγε, αντε να την πιασεις μετα…τα τελευταια χρονια, η μερσεντες εβαλε νερακι στο κρασι της. επανεφερε την ποιοτητα εκει που επρεπε, και αγορασε την ///AMG για να τονωσει λιγο το αγωνιστικο προφιλ της.μαζι λοιπον, επενδυσαν πολλα λεφτα σε ερευνα και εξελιξη, με αποτελεσμα απιστευτα εκπληκτικους κινητηρες, με τρελες τεχνολογιες, και χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων και καταναλωσεις.η αυξηση των πωλησεων στην κινα, δειχνει οτι ολα βαινουν καλως.σεβομαι τον καθενα που δεν πολυγουσταρει την μερσεντες. σιγα, δικια μου ειναι η εταιρεια??ισα ισα, σε αλλο αρθρακι ειπα οτι, ουτε και’γω θα αγοραζα γρηγορο μερσεντες, γιατι ειναι μονο αυτοματα.η μερσεντες, ειναι στην φορμουλα ενα, και μαλιστα οπως ολοι ξερουμε, δεν συμμετεχει απλα, αλλα πρωταγωνιστει. συμμετεχει και η μπεμβε ομως. το οτι απλα μπαινει και γραφει γυρους, χωρις να μπορει να κανει κατι παραπανω, δεν παει να πει οτι εχει κακα μοτερ. ισα ισα!!!οχι ομως και να ακουω οτι η μερσεντες αγοραζει ή αγοραζε μοτερια απο την μπεμβε, γιατι συγγνωμη, αλλα θ’αρχισω τα σκληρα!!!ουτε στην γωνια μου θα κατσω, ουτε θα το βουλωσω. γουσταρω πολυ τις διαφωνιες, αλλα με ΣΩΣΤΑ επιχειρηματα. και αν καπου κανω λαθος, αντρας ειμαι, και θα το παραδεχτω. θεωρω οτι τα καινουρια μερσεντες, αν και αυτοματα, ειναι απο τα καλυτερα οχηματα που μπορει να παρει κανεις. ειδικα σε BLACK EDITION μιλαμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΕΣ και οχι για τοστιερες. τα χαντακωνουν τα αυτομ.κιβωτια, αλλα ειπαμε, ειναι κολλημενοι εκει!! θεωρω, οτι το καινουριο Μ3 δεν εχει να πει κατι στην C63AMG. ουτε καν σε ηχο.τωρα λοιπον, που εχουμε αυτα τα μοντελα, μπρουμε να διαφωνησουμε επι ισοις οροις, και να δεχτω οποιαδηποτε κουβεντα γυρω απο το θεμα.