Περίπου πριν μία εβδομάδα γιορτάστηκε στην Τοσκάνη της Ιταλίας η 45η επέτειο από την πρώτη παρουσίαση της Miura, ενός από τα καλύτερα και πιο αριστουργηματικά supercars που έφτιαξε ποτέ η Lamborghini και για πολλούς ίσως η γέννηση του όρου supercar μιας και στην εποχή που παρουσιάστηκε ήταν το ταχύτερο και δυνατότερο αυτοκίνητο παραγωγής. Οι διοργανωτές αυτής της μικρής εκδήλωσης κατάφεραν να μαζέψουν οκτώ Miura και ένα Countach P400.
Ανάμεσα τους την μεγαλύτερη εντύπωση έκανε η παρουσία της τελευταίας αριστεροτίμονης Miura SV υπογεγράμμένη από τον Ferruccio Lamborghini αλλά και μια SVJ, όπου το «J» αναφέρεται στο μοντέλο Jota, μια απο τις 5 που κατασκευάστηκαν και διασώζονται όλες μέχρι σήμερα.


Στα έξι χρόνια παραγωγής της, από 1966 έως το 1972, βγήκαν από τη γραμμή συναρμολόγησης συνολικά 764 οχήματα. Φορούσε ένα V12 4.0 λίτρων που αρχικά στα πρώτα μοντέλα Ρ400 απέδιδε 350 άλογα. Αργότερα το 1968 παρουσιάστηκε η P400 S με τον κινητήρα να φτάνει τα 370 άλογα και η τελευταία έκδοση P400 SV, πριν αντικατασταθεί το 1973 απο την Countach, που παρουσιάστηκε το 1971 παρήγαγε 385 άλογα.

[Πηγή: ItalianSupercars]

  • Leto

    apla panemorfh proswpika h agaphmenh lamborghini m kai ena apo ta omorfotera autokinhta ever

    • με πρόλαβες….
      ακριβως τα ίδια λόγια θα έλεγα κ εγω!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      oh yes…

  • Dj

    Θα διαφωνησω,δεν βρισκω την miura τοσο ομορφη οσο θελουν να την παρουσιαζουν και πιστευω ειναι υπερβολη να πει καποιος οτι ειναι απο τα ομορφοτερα ever,τιποτα το ιδιαιτερο σαν σχημα μπροστα.