Έχει περάσει τόσος καιρός, έχουν δημοσιευτεί τόσα άρθρα, έχουν βουίξει τα αυτιά μας από τις φήμες και όμως αντί να βαρεθούμε και να πούμε “αει σιχτίρ”, ακόμα παρακολουθούμε με αγωνία και περιμένουμε το επόμενο επεισόδιο του σήριαλ “Subaru BRZ-Toyota FT-86”.
Το τελευταίο νέο που μαθαίνουμε είναι από την πλευρά της Subaru και αφορά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου που σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της Toyota, Tetsuya Tada, θα είναι το χαμηλότερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής. Καθώς το BRZ δεν θα είναι τετρακίνητο αλλά πισωκίνητο, υπάρχει χώρος για τον δίλιτρο boxer να τοποθετηθεί ακόμα χαμηλότερα και να δώσει το κάτι παραπάνω από πλευράς οδικής συμπεριφοράς στο κουπέ της Subaru.
Παρότι η Subaru και η Toyota συνεργάζονται για την εξέλιξη του πολύ-αναμενόμενου κουπέ, από ότι μαθαίνουμε η περισσότερη μηχανολογική δουλειά έχει πέσει στα χέρια των μηχανικών της Subaru. Ο δίλιτρος boxer θα χρησιμοποιεί το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου της Toyota όμως τα δύο μοντέλα θα έχουν σημαντική διαφορά στην ιπποδύναμη αφού –τουλάχιστον με τις υπάρχουσες πληροφορίες- ο κινητήρας του FT-86 θα αποδίδει περί τα 200 άλογα ενώ αυτός του RBZ “λιγότερα από 300” –τα λεφτά μου θα τα πόνταρα στα 280-.
Το μόνο που μας μένει πια είναι να περιμένουμε μέχρι την έκθεση του Tόκιο τον επόμενο μήνα για να δούμε επιτέλους ζωντανό μπροστά στο φακό το νέο στοίχημα της Subaru. Το θετικό είναι ότι ακόμα και χωρίς τιμολογιακή πολιτική, οι ένθερμοι οπαδοί των πλειάδων έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους. Η λογική πάντως λέει ότι η τιμή του RBZ θα πλησιάζει αυτή του κυριότερου αντιπάλου του, του VW Scirocco. Σε αναμονή λοιπόν…
[Πηγή: Αutocar]