H Red Bull και ο Vettel πήραν για ακόμη έναν αγώνα, τον 11ο για φέτος, την καρό σημαία. Ο Vettel αυτό το ΣΚ πήρε τα πάντα στο Νέο Δελχί, Pole position, ταχύτερο γύρο, νίκη) και έφυγε από την Ινδία ως ο απόλυτος νικητής. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Jenson Button ενώ στην τρίτη ο Fernando Alonso. Στην τέταρτη ο Mark Webber, στην 5η ο Michael Schumacher, στην 6η ο Nico Rosberg, στην 7η ο Lewis Hamilton, στην 8η ο Jaime Alguersuari, στην 9η ο Adrian Sutil και στην 10η ο Sergio Perez.

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Rubens Barrichello έχασε την μπροστά του πτέρυγα και μπήκε στα pit μαζί με τους Paul Di Resta, Sergio Perez, Jarno Trulli και Jerome D’ Ambrosio, ενώ οι Kamui Kobayashi και Timo Glock εγκατέλειψαν.

Αξίζει να σημειωθεί η κόντρα Massa-Hamilton στον 16ο γύρο όταν ο Hamilton πήρε την εσωτερική του Βραζιλιάνου με αποτέλεσμα ο μπροστά αριστερός τροχός του Massa να βρει με τον μπροστά δεξί του Hamilton. Ο Massa έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε και ο Hamilton έσπασε την μπροστά του πτέρυγα. Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή διέλευσης από τα pit στον Βραζιλιάνο, αφού αυτόν θεώρησαν υπαίτιο. Ο Massa αφού έκτισε την ποινή του, στον επόμενο γύρο μπήκε στα pit για να βάλει την σκληρή γόμα, αλλάζοντας ταυτόχρονα και την μπροστά πτέρυγα. Το τέλος του αγώνα του Massa ήρθε στον επόμενο γύρο, αφού όπως και χθες, έτσι και σήμερα, έσπασε η μπροστά ανάρτηση του, εγκαταλείποντας. Στη συνέχεια δεν είδαμε μάχες και έτσι ο Vettel πήρε την 11η νίκη του για φέτος. Ταχύτερος γύρος από τον πρωταθλητή με 1:27.249 στον 6ο γύρο.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών, ο Sebastian Vettel έχει 374 βαθμούς, ακολουθεί o Jenson Button με 240 βαθμούς και στην 3η ο Fernando Alonso 227 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η RedBull έχει 595 βαθμούς, ακολουθεί η McLaren με 442 και στην 3η θέση η Ferrari με 325.

Επόμενο Grand Prix στο Abu Dhabi, το τριήμερο 11-13 Νοεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.

Grand Prix Ινδίας 2011

Pos No Driver Team Laps Time Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 60 1:30:35.002 1 25
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 60 +8.4 secs 4 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 60 +24.3 secs 3 15
4 2 Mark Webber RBR-Renault 60 +25.5 secs 2 12
5 7 Michael Schumacher Mercedes 60 +65.4 secs 11 10
6 8 Nico Rosberg Mercedes 60 +66.8 secs 7 8
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 60 +84.1 secs 5 6
8 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 59 +1 Lap 10 4
9 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 59 +1 Lap 8 2
10 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 59 +1 Lap 20 1
11 10 Vitaly Petrov Renault 59 +1 Lap 16
12 9 Bruno Senna Renault 59 +1 Lap 14
13 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 59 +1 Lap 12
14 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 58 +2 Laps 18
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 58 +2 Laps 15
16 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 57 +3 Laps 21
17 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 57 +3 Laps 23
18 23 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 57 +3 Laps 22
19 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 55 +5 Laps 19
Ret 6 Felipe Massa Ferrari 32 +28 Laps 6
Ret 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 24 Technical 9
Ret 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 12 Gearbox 13
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2 Accident damage 24
Ret 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 0 Accident damage 17

Petrov penalised 5 grid spots for causing crash in Korea; Hamilton & Perez 3 spots for ignoring yellow flags in FP1; Ricciardo 5 spots for gearbox change; Karthikeyan 5 spots for blocking. Glock didn’t meet 107% requirement, races at stewards’ discretion.

Βαθμολογία Οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 374
2 Jenson Button British McLaren-Mercedes 240
3 Fernando Alonso Spanish Ferrari 227
4 Mark Webber Australian RBR-Renault 221
5 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 202
6 Felipe Massa Brazilian Ferrari 98
7 Nico Rosberg German Mercedes 75
8 Michael Schumacher German Mercedes 70
9 Vitaly Petrov Russian Renault 36
10 Nick Heidfeld German Renault 34
11 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 30
12 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 27
13 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 26
14 Paul di Resta British Force India-Mercedes 21
15 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 15
16 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 14
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 4
18 Bruno Senna Brazilian Renault 2
19 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 1
20 Pedro de la Rosa Spanish Sauber-Ferrari 0
21 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
22 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
23 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0
24 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
25 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
26 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
27 Daniel Ricciardo Australian HRT-Cosworth 0
28 Karun Chandhok Indian Lotus-Renault 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Pos Team Points
1 RBR-Renault 595
2 McLaren-Mercedes 442
3 Ferrari 325
4 Mercedes 145
5 Renault 72
6 Force India-Mercedes 51
7 Sauber-Ferrari 41
8 STR-Ferrari 41
9 Williams-Cosworth 5
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0

 

[Photos Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing, hoch-zwei/McLaren]

  • sofokles5 (ex sofokles)

    Μπορεί να κέρδισε πάλι ο “μαντεψε ποιός” αλλά σήμερα πλέον είναι ξεκάθαρο οτι δε κανει τον φετελ το αμαξι, αλλά το ανάποδο. Δεν ειναι δυνατόν το redbull να ειναι ΤΟΣΟΟΟ καλό, και ο γουέμπερ να ναι με το ζόρι 4ος! και δε δεχομαι το επιχείρημα οτι δεν ειναι τοπ οδηγός. θεωρώ πως είναι. έχει μια απο τις καλύτερες φυσικές καταστάσεις στο γκρίντ και πέρσυ τελείωσε δεύτερος σε βαθμούς. ίσως να γινει κ φέτος. 

    όσον αφορά το Χάμιλτον, ο άνθρωπος ειναι επικίνδυνος. καλα εκανα ο μασα και υπερασπίστηκ τη θέση του. έτσι έπρεπε. για να δικαιούτο ο Χαμ να εχει πλεονέκτημα επρεπε στην εισοδο της στροφής να ναι δίπλα στο μασα. κατι που προφανώς δεν έγινε. η μπρος ροδα του ήταν στη πίσω του μασα στη καλύτερη.

    πολύ καλός αγώνας γενικά και ενδιαφέρουσα πίστα. 

    υγ: η F1 είναι θρησκεία.για μενα είναι οχι λάθος ν λέγεται πως ένας αγώνας ειναι “βαρετός” επειδή δεν εγιναν προσπεράσματα ή ατυχήματα αλλα και βαρετό να τους ακούω.

    • Kyriakos29

      allon agna evlepes file

    • Mika

      S oti afora to peristatiko me to Hamilton,eblepe entelws allo agwna!!!!

  • yeah that’s what I’m talking about…one more boring race!!!!!
    ουφφφ, άντε να τελειώνει η σεζόν, μη “βασανιζόμαστε” άδικα κ ξυπνάμε χαράματα για τετοιους αγώνες!!
    δεν έχει τπτ να σχολιαστεί για τον αγώνα…
    ακόμα κ το “ατύχημα” των γνωστών άμυαλων οδηγών, πλέον έχει μετατραπεί στη “συνήθεια που έγινε λατρεία” να βλέπουμε!!!
    δεν υπάρχει ουδέν μεμπτό επι του θέματος…κ το δήλωσαν οι ίδιοι οι άγγλοι…η ποινή ήταν για τα μάτια του κόσμου!!
    αν κ δεν θυμάμαι πολλές φορές να έχει τιμωρηθεί ο οδηγός που προπορεύεται…αλλά τέλος πάντως…αν κ Ferrari δε με απασχολεί το θέμα!!
    οι 3 πρώτοι οδηγοί έδειξαν γιατί αξίζουν να είναι κ στις αντίστοιχες θέσεις της βαθμολογίας!!
    την williams του barrichello την πέρασε ακόμα κ η Lotus…ελπίζω να τα βλέπει αυτά ο Kimi κ να ξέρει που πηγαίνει!!
    ο Μιχαλάκης έβαλε πάλι τα γυαλιά στον “ταλαντούχο” πιτσιρίκο!
    5 βαθμούς διαφορά έχουν, που σου λέω ότι θα τον περάσει αλλά κ να μην το καταφέρει, πάλι έχει βάλει τα γυαλιά σε πολλούς!!!
    η πίστα καλή αλλά όχι εντυπωσιακή…κ μου κάνει εντύπωση που σχεδόν όλοι οι οδηγοί σαλιαρίζαν για την οργάνωση κλπ…ούτε πληρωμένοι να ήταν για να πουν τα καλύτερα!!
    ο Petrov, 6 αγώνες χωρίς τον Heidfeld κ είναι μολις 2 βαθμούς μπροστά του, με τον αντικαταστάτη του γερμανού, τον βραζιλιάνο, να έχει μονάχα 2 βαθμούς κατακτήσει…
    ίσως τελικά δεν ήταν κ η καλύτερη κίνηση να διώξουν τον Heidfeld στη μέση της χρονιάς, στον τσακ δε θα την περάσει κ η Force India, την Renault!!
    αυτά κ λίγα ακόμα, αλλά αστα!!

    • sofokles5 (ex sofokles)

      ε οχι και “σνηθεια που έγινε λατρεια”. αηδία ειναι το θεαμα αυτο.

    • Kaulamans

      ειτε σου αρεσει ειτε οχι ετσι ειναι τα πραγματα…οπως και αλλες φορες που ο φεττελ δεν βγηκε πρωτος παραδεχτηκα οτι χασαμε αποδεκτειτε και σεις οτι εχει χερια…. ειτε τον χωνευεται ειτε οχι…γιατι τα λεφτα που εχει αυτος στην ηλικια των 23 και να τα βγαζει μονος του δεν τα βλεπουμε ουτε στα πιο τρελα μας ονειρα…φιλικα παντα μην παρεξηγηθουμε :Ρ

    • sofokles5 (ex sofokles)

      αναφερομαι μονο στο οτι ο χαμιλτον εχει τρακαρει ολο το γκριντ φετος λεγοντας οτι εχει γινει αηδια. παταω πανω στο σχόλιο του gazokiller.

    • Kaulamans

      α οκ τοε σορρυ παω πασο

    • Kyriakos29

      simfono alla thimiso to persino atixima tou hamilton me ton webber sto vradino gran prox pou eftege o webber alla o hamiton eggatelipse

  • Tron

    Περιπατος,ρε απο τον πρωτο γυρο ο τυπος ανοιξε διαφορα,στους πρωτους 8 γυρους ειχε ηδη διαφορα 5sec απο τον δευτερο button,στα χερια του η RB7 μοιαζει ασυναγωνηστη,Μετριος ο webber,λες και εχει τελειως διαφορετικο μονοθεσιο.

    Αλλη μια συγκρουση χαμιλτον-μασσα,σηκωνω τα χερια ψηλα με τον λουη,χιλιες φορες να εβλεπα τον μπεκρη κιμι στην θεση του.

    Κατα τα λοιπα η πιστα της ινδιας αποδειχτηκε μονοτονη,μεγαλες ευθειες που σημαινει οτι δυσκολα μπορουν να διατηρηθουν μικρες διαφορες μεταξυ των μονοθεσιων,αρα και λιγοτερες μαχες.

  • Οσο η Ferrari κ η McLaren δε βρισκουν τροπο να κοντραρουν τον ξανθο κ το Newey κ οσο αφηνουν ακομα τον ψυχακια τον hamilton να τρεχει, τοσο πιο απομακρη μου γινεται η F1…….

  • franklawl

    Πειτε με οπως θελετε αλλα με κερδισε φετος ο μικρος γερμανος και καθε φορα που τον βλεπω να αγωνιζεται μου αρεσει ολο και πιο πολυ! Δεν ειναι φαντεζι οδηγος αλλα ειναι ταλεντο και μακαρι με τον καιρο να προσπερασει και το ειδωλο του. Εως τωρα ομως οριοθετει τα ρεκορ στη F1 και αμφιβαλω αν θα υπαρχει ομοιος του συντομα. Και για συμπληρωσω για την πιστα κατι. Μπραβο στους Ινδους,προσωπικα χαιρομαι να βλεπω το μεγαλειο μιας κατασκευης και πως πρεπει ολοι να δουλευουν αρμονικα και σωστα για την ολοκληρωση του αγωνα.Και επειδη σαν Ελληνες ειμαστε λιγο αλλου γι αλλου ας μη μειωνουμε τους αλλους για τη προσπαθεια τους γιατι και εμεις αν ειχαμε πιστα F1 και κυκλικη να ηταν θα καμαρωναμε και θα χαιρομασταν πιο πολυ απ ολους.

    • Tsou Kostas

      συμφωνω, αλλα η ινδια εχει βιομηχανια αυτοκινητου τεραστια, και ομαδα στην F1 οποτε μην μπαινεις καν στον κοπο να μας συγκρινεις μαζι τους γιατι ειμαστε πισω. Παντως ολοκληρη ινδια ρε φιλε, πηγανε και κανανε πιστα στην ερημο…. και εδω ειναι αυτο που με ενοχλει πραγματικα. ειναι ζωα, και ειναι πανω απο εμας…

  • Sciroccomaniac

    Ένας ακόμη βαρετός αγώνας……

  • Leto

    paidia th malakia tou pournarakh thn akousate ou xarakthrise ton alosno ka8aroaimo tsoglano?

    • Σταμάτησα να τον βλέπω αυτόν εδώ και καιρό.. Δεν το άντεχα άλλο! BBC Rulez.

      Είπε τέτοια εξυπνάδα ο Τάκαρος;;; Τι να πεις….

    • Chris

      Ναι όντως αλλά δε το είπε απλά, έτσι όπως το έγραψες. Είπε και άλλα πιο πριν που εξηγούν τον χαρακτηρισμό. Και το είπε με την καλή έννοια.

    • Kkkkkkkkkk

      Ενας ειναι ο driver εκει περα..ο Λουις.Οδηγος αγωνων ειναι αυτος που και απο την τελευταια θεση να εκκινει να προσπαθει να φτασει ψηλα!!Και εκει μεσα μονο αυτος το κανει.Ας ξεκινησει ο φετελ απο την 3η,4η θεση με ισαξιο μονοθεσιο με του Λουις και θα δουμε ποση ωρα θα τον πεξουν οι καμερες.Ολη η ιστορια φετο ηταν τα ελαστικα.Δεν καταλαβαινω το νοημα, τοση φασαρια για το DRS,και στους τελευταιους γυρους,που εκει επικρατουν οι καλυτεροι,να μην μπορεις,απο το τοσο σκορπισμενο ελαστικο,να κανεις προσπερασμα.Μεγαλο φαουλ!Η ουσια ειναι να προσαρμοζονται λαστιχα και κανονισμοι πανω στους οδηγους.Και το κυριοτερο…sτην ακρη γιατι ερχεται ο Χαμιλτον!!!

      Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Anthony: Το 2012 θα δείτε έναν νέο Lewis Hamilton – AutoBlog.gr

    • cliors

      ναι φοβερος οδηγος οποιον δεν μπορει να περασει απλα πεφτει επανω του! πολλοι ειναι “καλοι” οπως alonso,kubica,button αλλα ο “μαυρος”ποτε δεν θα γινει σαν αυτους χωνεψτε το!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Iceman_Kimi

      Συμφωνω με τον cliors. Αδικα εχει το 3 στο μονοθεσιο του. Και εαν ηταν τοσο μεγαλο ταλεντο θα ηταν μπροστα απο τον Alonso στην βαθμολογια οχι πισω του. Αν και Ferrari μαλλον αδικα διωξανε τον Alonso απο την Mclaren και κρατησανε τον Lewis. Eνταξει πηρε ενα πρωταθλημα απο τοτε ομως…. τιποτα απολυτως.

  • Σήμερα απλά κοιμήθηκα, έμεινα κάτω απ το πάπλωμα μου, και απ ότι βλέπω και απ τα σχόλια σας, μάλλον έκανα την καλύτερη δουλειά…

  • DespinaDR

    Hey guys!Εμενα ο αγωνας μου αρεσε οκ μπορει να μην ειχε τα προσπερασματα και την ενταση προηγουμενων αγωνων αλλα ηταν ωραιος.Οσο αφορα την πιστα δεν ξερω αν μου αρεσε!Ναι ναι παλι αυτος.Ενταξει παιδια πιστευω οτι ειναι ο συνδιασμος αυτοκινητου-οδηγου που κανει τη διαφορα.Ας μην κατηγορουμε το Vettel μονο και μονο επειδη δεν ειναι στην ομαδα που υποστηριζουμε,εγω π.χ. δεν τον μπορω μου τη δινει στα νευρα,αλλα δεν μπορω να παραβλεψω οτι ειναι καλος!Και ο Hamiliton ενταξει οδηγει σαν μαινομενος ταυρος αλλα ετσι ειναι!Νομιζω οτι το απολυτο σχολιο εγινε απο τον Τακη!!!Αχ βρε Τακη αχ!

  • Noname

    Δεν καταλαβαινω γιατι η ferrari δεν προωθει εναν πιτσιρικα απο τις ακαδημιες της στην θεση του μασα,νομιζω περισσοτερο κερδος θα εχει μακροπροθεσμα,θα ειναι διπλα στον αλονσο και θα μαθει πολλα,θα εχει πιθανοτητες να εξελιχθει ως ενας μελλοντικος πρωταθλητης,ενω θα γλιτωσει και το παχυλο συμβολαιο του μασα.Ολοκληρο ferrari academy και δεν υπαρχει ουτε ενα αξιο παιδακι να προωθηθει?

    Στην τελικη παρε εναν κομπαγιασι,εναν περεζ,δοκιμασε κατι αλλο βρε αδερφε και αν δεν σου βγει οκ.