Ο Νοέμβρης μπήκε και σε λίγο καιρό θα ξεκινήσει η αποστολή των τελών κυκλοφορίας που για ακόμη μια φορά και φέτος, είναι ακριβότερα από πέρυσι. Παρότι είχε πέσει το τραπέζι ο διαφορετικός υπολογισμός για φέτος, δεν περπάτησε, αφού το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα είχε άλλα σχέδια, και θα συνεχίσουμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας αναλόγως με τον κυβισμό και τις εκπομπές CO2. Η αύξηση είναι κατά 10% σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 και ξεκινούν από τα 22 ευρώ και φτάνουν έως τα 1.320 ευρώ για τα ΙΧ που έχουνε άδεια κυκλοφορίας έως τις 31 Οκτωβρίου του 2010.
Για όσα ΙΧ έχουνε ταξινομηθεί για πρώτη φορά μετά την 1 Νοεμβρίου του 2010 τότε τα τέλη κυκλοφορίας βγαίνουν ανάλογα με τις εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) πολλαπλασιάζοντας τα γραμμάρια/χλμ CO2 που εκπέμπει το αυτοκίνητο μας με το ποσοστό σε ευρώ που αντιστοιχεί.
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Δες τον πίνακα στη συνέχεια με τα αναλυτικά ποσά.
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας έως 31/10/2010 |
||
---|---|---|
Κυβικά κ.εκ |
Ποσό 2012 (€) |
Ποσό 2011 (€) |
Έως 300 |
22 |
20 |
301 – 785 |
55 |
50 |
786 – 1.071 |
120 |
110 |
1.072 – 1.357 |
135 |
120 |
1.358 – 1.548 |
240 |
220 |
1.549 – 1.738 |
270 |
240 |
1.739 – 1.928 |
300 |
270 |
1.929 – 2.357 |
660 |
600 |
2.358 – 3.000 |
880 |
800 |
3.001 – 4.000 |
1.100 |
1.000 |
4.001 – και άνω |
1.320 |
1.200 |
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010 |
||
Εκπομπές CO2 |
Ποσό 2012 (€) |
Ποσό 2011 (€) |
0 – 100 γρ/χλμ |
0 |
0 |
101 – 120 γρ/χλμ |
0.9 |
0.8 |
121 – 140 γρ/χλμ |
1.1 |
1 |
141 – 160 γρ/χλμ |
1.7 |
1.5 |
161 – 180 γρ/χλμ |
2.25 |
2 |
181 – 200 γρ/χλμ |
2.55 |
2.25 |
201 – 250 γρ/χλμ |
2.8 |
2.5 |
Άνω των 250 γρ/χλμ |
3.4 |
3 |