Το Autocar αναφέρει ότι η Porsche 960, η Ferrari 458 Italia-killer που ετοιμάζει η Porsche, θα φορά το σασί της επόμενης γενιάς του Audi R8. Το βρετανικό περιοδικό δηλώνει ότι η Porsche θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει το carbon-αλουμινένιο σασί του R8, αφού το VW Group θέλει να μειώσει το κόστος ανάπτυξης όλων των αυτοκινήτων του, συμπεριλαμβανομένων και των supercars του ομίλου. Σίγουρο είναι ότι το σασί αυτό θα το φορά τόσο το νέο R8 όσο και ο αντικαταστάτης της Lamborghini Gallardo. Η ανάπτυξη και η κατασκευή του συγκεκριμένου σασί έχει προχωρήσει αρκετά, αφού το Audi R8 E-tron prototype που είδαμε φέτος στη Φρανκφούρτη, φορούσε το συγκεκριμένο σασί.

H Porsche 960 (ή όπως αλλιώς ονομαστεί) θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα 911 GT2 RS και 918 Spyder και θα είναι έτοιμο το 2015. Μηχανικά αναμένεται να φορά τον twin-turbo 3.8-λίτρων boxer κινητήρα που θα αποδίδει κοντά στα 608 άλογα με 745 Nm ροπής. Σε ότι αφορά την τιμή του, σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Matthias Mueller, αυτή θα κυμαίνεται από τις €250.000 έως τις €400.000.

[Πηγή: Autocar]

  • σοκαρομαι καθε φορα οταν βλεπω το group να μπασταρδευει τις πλατφορμες του!!!

  • ggarfe

    Αυτός είναι ο λόγος που τα πόρσε έχουν τεράστια απαξίωση στην αγορά μεταχειρισμένων. Βασικά εξελίσσεται σε έναν γενικό κατασκευαστή, με αυτόν τον τρόπο όμως το κύρος(ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ σε αυτό το επίπεδο τιμής)πάει περίπατο.
    GO LEGO GROUP!

    • pariah

      sorry ρε φίλε αλλά η porsche τώρα συγχωνέυθηκε με το vw group…Γενικά αυτά τα αμάξια δεν έχουν αξία μεταπώλησης τόσο…

      Εκτός και αν ένα χρόνο που δεν είχαν συγχωνευθεί τα porsche έχαναν ελάχιστα στην μεταπώληση…

  • Thavma

    pws ginetai h Porsche efoson 8elei na vgalei 458-killer kai na parei meridio apo tis pwlhseis ths 458, na vgazei to “antipalon deos” 5 xronia meta thn emfanish ths?? mallon dhmiourgeitai kontra apo to pou8ena…

    • ilikeyourcar

      Λογικα, μεχρι το 2015 και η ferrari θα εχει παει ενα βημα παρακατω….

  • Tsou Kostas

    δεν εφτανε να ειναι μπασταρδο το gallardo πρεπει να εχει και η porsche το ιδιο. να μειωσουν και το κοστος, κι αλλο, κι αλλο, κι αλλο, να τα κανουν ολα ΚΟΠΡΙΑΑΑΑΑΑΑ…..

  • franklawl

    Δεν χαλαει κανεναν αυτο αλλα αν το δειτε απο οικονομικης αποψης ειναι πολυ καλα μελετημενο γιατι θα κοστιζει λιγοτερο σαν παραγωγη και θα πουλαει περισσοτερο και ακριβοτερα! Σαν το Iphone ενα πραμα.

    • hellboy

      το iphone ειναι ατυχες παραδειγμα που εδωσες για το iphone το κοστος κατασκευης ερχετε στα 150 δολαρια(με ποιοτικα υλικα) κοστος κτησης 600ευρα.εν αντιθεση με τα εξησου ακριβα lg που μοιραζετε την πλατφορμα με την samsung και εχουν συνολικο κοστος παρασκευης τα 67 δολαρια(με υλικα 2ρο 3τα) και κοστιζουν 550ευρα.καθως το iphone σε συγξκρισι με τα υπολοιπα εχει κατα παραγκελεια επεξεργαστη οπως και ολα τα apple προιοντα.αμα δεν ξερεις και βλεπεις μονο τιμες μην λες.βλεπε την γερμανικη μιλε και σιμενς που πουλανε το ιδιο ψυγειο σε ακριβη τιμη…..
      καθος δεν ειναι σωστα μελετημενο για τον απλο λογο εχεις εταιρια με  κυρος και την καταντας μια εταιρια με κυρος να γινει η ζασταβα των πολυτελων.

    • pariah

      Μην πιάνετε το τομέα των κινητών….Το αμάξι είναι πολύ πιο πολύπλοκο σαν κατασκευή…

      Το κυριότερο προσόν της apple είναι ότι λόγω ρευστότητας “κλείνει” μια παραγωγή…Εγώ σαν κόστος ήξερα τα 200euro και όχι $. Και το 3gs που έχεις ενώ είναι πόσα χρόνια στην αγορά και έχει αποσβέσει το κόστος του στοιχίζει όσο το galaxy s2;;;;Πιο θα προτιμούσες;;;

      Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης…Να βλέπατε οι τιμές των ferrari που θα ταν αν απελευθέρωναν την παραγωγή…Όσο ανεβαίνει η ζήτηση τσιμπάς και τις τιμές…

  • hellboy

    μπραβο στην vw που καταφερνει να μας απο καλυψει ποσο λιγουρα ειναι καταστρεφωντας τα οχηματα της.καθως επισης μεχρι να βγει αυτη η πορσε θα ειναι ηδη ξεπερασμενη απο την φεραρι που θελει να χτυπησει(μην πω  και απο το σκαιλαιν).δεν νομιζω να μεινει η φεραρι με σταυρομενα χερια και θα περιμενι την πορσε μεχρι το 2015 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • pariah

      Αν το βγάλου για ανταγωνιστή του αντικαταστάτη της 458 τότε θα έχουν προβλέψει λίγο το πόσο καλύτερο θα από την τωρινή 458…Πράγμα που απέτυχε η mclaren και δεν περίμεναν ότι θα έκανε τέτοιο άλμα η ferrari μετά την 430…

      Θέλω να δω πόσο θα διαφέρουν R8, gallardo, 960

  • Iceman_Kimi

    Γιατι δεν φτιαχνουν ενα super car και απλα αναλογα με την εταιρια να αλλαζουν το σημα μπροστα. αυτο που κανει το group και στα υπολοιπα  αυτοκινητα του