Το αφεντικό της Porsche, Matthias Müller σε σημερινή του συνέντευξη στο Γερμανικό Suddeutsche Zeitung μίλησε ξανά για το νέο supercar που ετοιμάζει η εταιρία του ώστε να κλείσει το κενό ανάμεσα στην 911 και στην 918 Spyder αφού η πρώτη στην high end έκδοση της, την GT2 RS κοστίζει γύρω στα €250.000 ενώ η 918 Spyder κοστίζει €750.000. Ο Muller σχολίασε ότι η Ferrari έχει τέτοιο μοντέλο, εννοώντας την 458 Italia και ότι πρέπει και αυτοί να ετοιμάσουν ένα τέτοιο μοντέλο.

Πως θα είναι αυτό το μοντέλο; Ο Γερμανός το χαρακτήρισε ως την 959 της νέας χιλιετίας και ότι η τιμή του θα κυμαίνεται μεταξύ €250.000 και €450.000. Ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού με την Porsche να προσβλέπει ότι το νέο supercar θα την βοηθήσει σημαντικά στον στόχο που έχει βάλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της από τις 100.000 μονάδες που είχε το 2010, σε 200.000 μονάδες ετησίως έως το 2017.

[Πηγή: Suddeutsche Zeitung]

  • david17

    as vgaloun prota gtr killer kai meta as pane kai stin ferrari :D

    • kωστας

      17xρονο αγορακι ξεκολλα απο το playstation και ελα στην πραγματικη ζωη…βλεπεις να ασχολειται η Πορσε ή η Φερραρι με την Νισσαν?οχι!η καθε εταιρεια εχει τους δικους της πελατες και αυτο δεν προκειται να αλλαξει 

    • Leto21

      sorry kiolas alla h porsche mia xara exei asxolh8ei me th nissan kai kiriws me to gtr, 3enerwse epidi htan pio grigoro apo auth sto ring kai klegotan oti kai kala h nissan eixe klepsei kai oti t gtr pou ekane rekor dn htan ergostasiako alla peiragmeno 

    • konstantinos

      oute ksenerose oute asxolithike…apla eipe oti auta ta noumera den ginontai me tetoia ipodynami kai tetoio varos…vale to myalo soy ligo na doulepsei….

    • δηλ αν σου φέρω 2 διαφορετικά αυτοκίνητα με ιδιο βάρος κ ίδιες ιπποδυνάμεις θα πηγαίνουν το ίδιο??
      σκέψου κ εσύ λίγο παραπάνω απο επιφανειακά νουμερα!

    • kωστας

      ωραια,να το θεσω αλλιως.πως γινεται οι χρονοι στο ρινγκ-μιας και γι αυτο μιλαμε- να μην τους εχει πραγματοποιησει ποτε κανεις αλλος οδηγος ή δημοσιογραφος εκτος απο τον Suzuki…ΤΟΣΟ οδηγαρα ειναι πια,αδικειται ο ανθρωπος, να παει στην F1…ΠΟΤΕ και κανεις δεν εχει πιασει τους χρονους που δηλωνει η Νισσαν.Αντιθετα οι χρονοι της Πορσε αλλα και αλλων κατασκευαστων ειναι εφικτοι με μια λογικη αποκλιση 4-5 δευτερολεπτων αν λαβουμε υποψη ολες τις παραμετρους που επηρεαζουν ενα καλο γυρολογιο.Πιστευω οτι αυτο και μονο το γεγονος ειναι πολυ υποπτο για τις “εξωγηινες ” επιδοσεις του gtr…

    • loeb

      Δηλαδη στο Top Gear που δεν ηταν ο Suzuki και εκανε χρονους απιστευτους και αφησε οτιδηποτε κινειται εκτος  απο το Noble δεν σου λεει κατι? Εκει δεν εχουν τον ιδιο οδηγο?
      Αφησε πισω του ferrari 430, Lexus LFA, Aston Martin DB9, Murcielago, Audi R8, Ferrari 599, SLR, Lamborgini LP640, Ferrari GTO, Ferrari Scuderia, Gallardo 560, Atom, Ferrari 458, Ferrari Enzo, Lambo LP670, Maserrati MC12, Veyron. Caterham 500, Zonda και φυσσικα ολες τις porche που εχουν δοκιμασει μεχρι τωρα. Σε αυτη την πιστα εχοντας λιγοτερα αλογα απο τα περισσοτερα εκει μεσα και μια τοσο βαρια κατασκευη πως και γυριζε τοσο γρηγορα. Η μηπως τους εδωσαν κι εκει βελτιωμενο. Απλα οσα δεν φτανουμε μην προσπαθουμε να τα μειωνουμε.

      http://www.youtube.com/watch?v=CuFkzSQSmik

    • κωστας

      Ωραια τεστ,αξιοπιστα…..και φυσικα το noble που ειναι αγγλικο ειναι το καλυτερο….η γνωστη αγγλικη αντικειμενικοτητα…α και εσενα σου φαινεται λογικο αυτο………να περναει αμαξια που ειναι 600,700 και 1000 αλογα, άλλα που ζυγιζουν κατω απο τονο (ATOM-CATERHAM) αλλά και αγωνιστικα (MC12)
      ΞΑΝΑΛΕΩ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ???????
      καληνυχτα φιλε….

      α και κατι τελευταιο,ρωτησε εναν κατοχο gtr να σου πει τι ξυλο εχει φαει σε ευθειες και πιστα απο 997 turbo αλλα και απο καμμια 430 scuderia (για πιο πανω κατηγορια δεν το συζηταω καν-και δεν μιλαω μονο σε ευθεια βεβαια…)

    • loeb

      Ρε φιλε και το Caterham αγγλικο δεν ειναι? Η εκει δεν μας συμφερει? Οσο για την κοντρα σε πιστα απο εργοστασιακα αυτοκινητα αστο δεν το παιρναει το gtr την στην καμια. Εκτος κι αν θεωρεις και τον Σεννα που οδηγησε και τα δυο αναξιοπιστο και αυτον? Οσο για το Top Gear θες να μου πεις οτι την εχει πιασει η Nissan να της κανει καλη διαφημιση? Αλλα ξεχασε ρε γαμωτο να τους πει και για το Leaf. Μεχρι και ανακοινωση εβγαλαν για την Νισσαν παρολο το κραξιμο που εριξαν στο αμαξι!
      Να σου θυμισω εξαλλου οτι και οι παρουσιαστες εχουν porche στο γκαραζ τους για να σε προλαβω μην μου πεις οτι εχουν κομπλεξ με τα συγκεκριμενα. Οσο για το μελλον η διαφορα που θα ανοιξει με την νεα γενια Gtr θα ειναι πολυ μεγαλυτερη καθως το νεο μοντελο θα βγαζει 600ps, θα ειναι αρκετα ελαφρυτερο και λογω ηλεκτροκινητηρα θα εχει απιστευτη ροπη.

    • Leto21

      oute asxolithike….
      apla phge kai agorase ena gtr kai prospa8hse na dei an ontws ta noumera isxian
      auth einai h magia tou gtr, oti paroti ena coupe 2+2 kanonikwn 8esewn to opio mono elafri den einai katafernei na perasei polla kata3iwmena supercar me times 2plasies apo thn dikia tou. Diavase kai gia to systhma tetrakinhshs t meta mila gia to godjilla

    • david17

      den eimia 17 file !! imerominia genisis einai to 17 !!

  • μα κ η 458 γύρω στα 250.000€ κοστίζει!!!
    μήπως εννοούν στα μεγέθη της 599??

    • LEO

      Μαλλον εχεις δικιο 

  • Konstantinos

    To GTR killer to exoun hdh kai akouei sto onoma Turbo S 

    • violator

      σε ευθεία; γιατί σε όλα τα άλλα απέχει μακράν…

    • konstantinos

      nai makran…diafores tou typou miso deuterolepto sthn pista einai tromerh diafora,eti fotos…ase mas re file…

    • loeb

      Αν βλεπεις Fifth Gear αυτο πιστευεις. Οπως και να χει ερχεται το Gtr v spec  που θα ειναι πιο δυνατο πιο ελαφρυ και πιο στημενο απο το τωρινο και μετα κλαμα παλι απο τους Γερμανους!
      Θελω παντως η επομενη γενια Gtr να μην κοστιζει τα μισα απο την porche αλλα τα ιδια ετσι για να κανει μεγαλο χαβαλε. Κι ας παει μετα η porche να φτιαξει αυτοκινητο απο κεβλαρ που να κοστιζει 3 εκατομυρια ευρω για να ξαναρθει πρωτη.

    • kωνσταντινος

      η Πορσε φιλε μου ετσι και αλλιως πρωτη ειναι…η Νισσαν ειναι μια τριχα απο τα αρχιδια της…

    • hellboy

      καλα…κοιμησου…

  • Mika

    Na th bgaloun..Arkei na mh moiazei pali me metallagmenh ki akribh 911…
    As exei to diko ths xarakthra…

  • speedster

    Με το cajun και αυτό το 959 θα πουλήσει 100.000 περισσότερα αυτοκίνητα??? Μπραααααβο η porsche!

  • hellboy

    το r-34 gtr ηταν το μοναδικο που χαρακτηρηστηκε ο φονιας των πορσε ουτε το r33 ουτε το r35.η νισσαν σχεδιασε ενα αυτοκινητο να μπορει να παρει καποιος και να το τρεχει,ειτε σε trackday ητε για καθαρα αγωνες.και να μπορει να το χρησημοπιει στην καθημερινοτητα του,τωρα αν η πορσε αγορασε ηταν δεν ηταν γρηγοροτερη ποσος μου μας ενδιαφερει.το θεμα ειναι αλλο πως η πορσε δεν μπορει να χτυπησει την φεραρι οτι και να βγαλει.απλα γιατι η πορσε εχει αλλο κοινο και η φεραρι αλλο.

    • kωστας

      η Πορσε δεν μπορει να χτυπησει την Φερραρι….οκ, εγινε….ποιος ηταν ο αμμεσος και μοναδικος ανταγωνιστης της F40?μα η 959 φυσικα,τα δυο αυτα αμαξια ηταν τα καλυτερα της δεκαετιας του 80 και και οι προγονοι των συγχρονων supercars
      ποιος ηταν ο αμμεσος ανταγωνιστης της Enzo?μα φυσικα η Carrera Gt
      ποιος ειναι αμμεσσος ανταγωνιστης της GTO?η GT2 RS 
      απλα η Πορσε εχει και πιο φθηνα αμαξια,εμπρος στα 400,000 που κανουν τα Ferrari

    • Leto

      toulaxiston h ferrari sevete thn istoria kai to onoma ths kai den kanivalizei to shma ths forwntas to se SUV kai asxhma hatchback (panamera).Katarxas H GTO dn sigrinete me thn gt2 rs, se ola ta test h rs sigrinete me thn 458 kai parolo pou einai sxedon race car pali xanei apo thn italia. Oso gia to GTR an kai fan ths ferrari anagnwrizw thn a3ia tou, esi dn mporw na katalavw gt dn mporeis.

    • κωστας

      τα εχεις μπερδεψει λιγο…η gt3 rs κανει ιδιους χρονους με την 458,η gt2 rs ειναι πιο γρηγορη
      οσο αφορα το gtr,ναι,δεν αναγνωριζω την αξια του γιατι απλουστατα το ολο θεμα ειναι μια καλοστημενη προπαγανδα  για ολα αυτα που γραφω παραπανω,αν τα διαβασες…

    • freedoom1013

      Δεν την λες και κούκλα της FF πάντως. Μούρη 458 έχει και ο κώλος με τέτοιο κόψιμο είναι για επίπεδα ferrari άσχημος.

    • hellboy

      καλως ρε φιλε συγνωμη που σου εθιξα το μπραντ.καθως για πληροφοριση σου το 959 ηταν τεχνολογικα πολυ μπροστα ενο το φερεαρι ηταν mucle car.την μεν πορσε την πηγενες και δεν καταλαβενες ποσα παει ενω με την f40 εψαχνες το κεφαλι σου.μετα μιλας για κατι εξοπραγματικο.η ενζο σχεδιαστικε μανω ουσιαστικα σε ενα αγωνιστικο της f1ενω το Carrera Gt σχεδιαστικε-βασιστηκε πανω στην gt3.καθως επισης η gt2 που λες εχει σχεδιαστει καθαρα για αγωνες και μετα περασε στην ασφαλτο,το gto της φεραρι σχεδιαστικε  απο αρχης για την ασφαλτο.καθως επισης η φεραρι εχει κυρος διαφορετικο απο την πορσε(που αγοραζεις την μποξερ του ’99 10χιλιαρικα σημερα σε τελεια κατασταση ενω ενα της φεραρι το αγοραζεις 30++++ χιλιαρικα) καθως επισης την πορσε την αγοραζουν οι νεοπλουτοι,ενω την φεραρι οι γνωστες.καθως η φεραρι φτιαχνει το μοτερ  εξ ολοκληρου στο χερι της πορσε ειναι ετοιμο.δεν ειναι διαφορα που κανει τα οχηματα της φεραρι μοναδικα???και για στασου η πορσε το 78 παρουσιασε την πορσε την φτηνιαρα 924 και το 82 προχωρισε την 944 και το 85-85 παρουσιασε την 944 turbo και  944s τα αντιστιχα της φερεραρι δηλαδη δεν ηταν καλυτερα??????η μηπως θες να παμε πιο παλια 1972 η πορσε παρουσιαζει την 917 και η φεραρι την ντινο πιο ειναι καλυτερο???οταν κανεις την συγκριση δες ολα τα μοντελα οχι αυτα που σε συμφερουν να πεις καθως επισης οταν η πορσε εβγαζε το 959 σε 337 κομματια η φεραρι f40 ειχε πολλα περισοτερα(χειροποιητα) καθως η φεραρι με την f40 ειχε 3 χρονια το ρεκορ του ταχυτερου οχηματος ολων των εποχων.που να την χτυπησει??οταν το δερμα της φεραρι το ραβουν με το χερι????οταν ελενχουν αν υπαρχουν ρογμες στα καπακια και χιτωνια των κινητηρων που δενετε ο κινητηρας κομματι κομματι,που δεν ειναι αυτοκινητο μαζικης παραγωγης????εκει ειναι το μυστικο της φεραρι και το μυστικο για το κοστος της περνεις συνχρονο εργο τεχνης.για αυτο καλα κανει η νισσαν και η καθε νισσαν και χτυπαει με το σκαιλαιν και οποιοδηποτε σκαιλαιν. και καλα κανει γιατι κοντραρει αυτοκινητο μαζικης παραγωγης με μαζικης παραγωγης.καθως επισης το σκαιλαιν(gtr)εχει απο πισω 40 χρονια(φετος) ιστοριας σαν σκαιλαιν.δεν ειναι κακο να χτυπαει την πορσε που παρουσιαζει το ιδιο σχεδιο με του φερδιναρδου του 1950 με μικρες παραλαγες σε ολα τα οχηματα και διαφορετικα μοτερ αναλογα την εποχη.κακο ειναι η πορσε να παει να χτυπησει την φεραρι,που σχεδων αν οχι ολα τα οχηματα της ειναι ιστορικα για την παγκοσμια αυτοκινηση.της πορσε εχει μεινει μονο το 356Α,550παναμερικανα, το 911,911 καρερα(του 70 οχι τα σημερινα)και το 959 του ’85,τιποτα παραπανω.το οτι σου αρεσει σαν μαρκα δεν λεει οτι ειναι και η καλυτερη.καθως επισης να διαβαζεις ολοκληρο το κειμενο και μετα να ανταπαντας(γιατι σου εγραψα τον λογο στο ξανα γραφω”απλα γιατι η πορσε εχει αλλο κοινο και η φεραρι αλλο”).καθως για να ξερεις οχι απο βιντεο και αθρογραφιες top gear τα πρωτα σουπερκαρς ειναι η φεραρι 250GT,και το GT 40,απλα ιστορικα.

    • loeb

      Τι ειπες τωρα Ferrari Dino. Λατρεια! Συμφωνω με τα παραπανω αλλου απευθυνεται η Ferrari και αλλου η Porche.

  • pariah

    H porsche πήρε ένα gtr για να δει αν είναι εφικτοί οι χρόνοι και ως δια μαγείας δεν ήταν…Για τους χρόνους των μοντέλων της πάει μια μέρα στο ring με ένα αμάξι τυχαίο από την γραμμή παραγωγής και με εργοστασιακές ρυθμίσεις….Το gtr είχε άλλα λάστιχα δηλωμένο κιόλας από τους μηχανικούς και δεν ανέφερε πίεση κοκ….Ας δούνε λοιπόν γιατί σπάνε οι άξονες των gtr μετά από εκκινήσεις για αυτό κai στα πρώτα αν ενεργοποιούσες το launch conrol κοβόταν η εγγύηση και ψάχτε να δείτε πόσα μοτέρ έχουν αλλαχθεί…..Όσο για την carrera gt σιγά μην είχε μοτέρ και από την 356…Δέχομαι το ορθογραφικό λάθος γιατί ο πιο απλός λόγος που δεν έχει ρίζες από την gt3 είναι γιατί δεν είναι boxer αλλά V10…

    Επίσης το πρώτο supercar ήταν η 300sl….

    Καλό το gtr αλλά καλύτερο από 911 δεν είναι…Την φτάνει αλλά δεν την προσπερνά…..Δεν είναι λίγο περίεργο ότι μόνο την χρονιά που βγήκε όλα τα συγκριτικά το βγάζανε πρώτο ενώ τώρα κανένα;;;

    Όσο για την γκάμα αν θες αμάξι για να πας γρήγορα χωρίς να συμμετέχεις πολύ πας σε turbo, turbo s. αν πιάνουν τα χέρια σου σε gt3 και αν θες να στρίβεις και να αισθάνεσαι πως πρέπει να δαμάσεις το όχημα πας σε gt2rs…

    Μου αρέσει όμως που από την μια λέτε ότι η 959 δεν είναι drivers cars με την καλύτερη 4κίνηση που δεν έχει φορέσει άλλο ενώ το Gtr που όσοι το τεστάρουν λένε ότι όταν το οδηγάς είσαι εσύ το αμάξι και ο ηλεκτρονικάριος στην Ιαπωνία…