Όπως μας έχει δηλώσει ο Τεχνικός Διευθυντής της McLaren, Paddy Lowe, ο χειμώνας του 2011 ήταν ο δυσκολότερος για τους Βρετανούς τα τελευταία 20 χρόνια. Αρχικά, η MP4-26 δεν ήταν αξιόπιστο μονοθέσιο, κάτι που δε βοηθούσε τους τεχνικούς στο να βελτιώσουν την απόδοσή της. Λίγο πριν από το πρώτο Grand Prix της χρονιάς, αποφάσισαν να ρισκάρουν με το πίσω μέρος του βρετανικού αυτοκινήτου (εκεί εντοπιζόταν το κύριο πρόβλημα στην παραγωγή κάθετης δύναμης). Ο σχεδιασμός έμοιαζε πολύ με αυτόν της RB7, ωστόσο απέδωσε, πράγμα που βοήθησε στην περαιτέρω εξέλιξη του μονοθεσίου.

Έχοντας μάθει από το ισχυρό αυτό πάθημα, ο Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της ομάδας, τονίζει ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν τη νέα χρονιά πολύ δυναμικά, ώστε να μην αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του 2011.

Έχουμε εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε περισσότερους αγώνες από φέτος. Πρέπει να κινηθούμε γρήγορα από την αρχή, αποτελεσματικά από τις αρχές του επόμενου έτους και να είμαστε σε θέση να κερδίζουμε αγώνες. Είχαμε αργό ξεκίνημα φέτος, αλλά έχουμε δύο εξαιρετικούς οδηγούς και μια φανταστική ομάδα ανδρών και γυναικών.

Σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της McLaren Racing, Jonathan Neale, το ποσοστό της MP4-26 που θα μεταφερθεί στην MP4-27 είναι περίπου 6%.

Η μεταφορά που περιμένουμε από το αυτοκίνητο που κέρδισε την Κυριακή στο πρώτο τεστ του Φεβρουαρίου θα είναι περίπου 6%. Πρέπει να είμαστε γρήγοροι στην αρχή του νέου έτους. Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο και να μείνουμε κοντά σε όλους. Έχουμε κερδίσει αγώνες με συνέπεια, είμαστε σταθερά στο βάθρο, αλλά δεν κερδίζουμε πρωταθλήματα, και αυτό είναι απογοητευτικό.

[Πηγή: Reuters | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]