Από το κακό στο χειρότερο πάνω τα πράγματα για την Saab, αφού μετά την άρνηση της GM για πώληση στους Κινέζους, ο Guy Lofalk, ο δικαστής που έχει αναλάβει τον έλεγχο την αναδιάρθρωση της εταιρίας, ανακοίνωσε και επίσημα ότι θα υποβάλει αίτηση για να σταματήσει η αναδιάρθρωση της Saab.

Η Saab έχει το δικαίωμα να υποβάλει τις προτάσεις της στο δικαστήριο μέσα στις επόμενες 5 με 6 ημέρες, για το πως θα βρει τα χρήματα έτσι ώστε να συνεχίσει την αναδιάρθρωση. Επίσης όπως δηλώνει στο δελτίο τύπου, θα συνεχίσει τις συζητήσεις με την Youngman ώστε να μπούνε κάποια χρήματα στα ταμεία της για να πληρώσει τους υπαλλήλους της που έχουνε να πληρωθούνε από τον Οκτώβριο, αλλά και να συνεχίσει την εθελοντική αναδιάρθρωση. Πλέον το μέλλον της Saab είναι στα χέρια των Κινέζων, αφού αυτοί μόνο μπορούν να δώσουν τα απαραίτητα χρήματα για να σωθεί η εταιρία από την πτώχευση.

[Πηγή: Saab]

Δελτίο Τύπου

Swedish Automobile Informed By Administrator Of Application To Terminate Voluntary Reorganization

Trollhättan, Sweden: Swedish Automobile N.V. (Swan) announces it has been informed that the administrator of the reorganization, Mr. Guy Lofalk, will apply for termination of the voluntary reorganization of Saab Automobile AB (Saab Automobile) and two subsidiaries with the District Court in Vänersborg, Sweden.

Saab Automobile and its creditors have approximately five to six days to submit their view to the District Court before the Court takes a final decision about termination of the reorganization. The management of Saab Automobile will consider future steps and continues the current discussions with Youngman about the necessary funding to pay the wages and be able to continue the voluntary reorganization.

Swedish Automobile Continues Discussions With Youngman

Trollhättan, Sweden: Swedish Automobile N.V. (Swan) announces it is in discussion with Zhejiang Youngman Lotus Automobile Co. Ltd. (Youngman) and a bank in China about an equity interest in Swan. The discussions include a short term solution to enable Saab Automobile to pay the November wages and continue reorganization. The outcome of the discussions is still uncertain. Any possible transaction would be subject to the approval of the relevant stakeholders.

Swan will keep the market informed of any developments.

  • cfu

    pls kinezoi boithiste ti Saab den thelo me tipota na kleish(an einai dynaton parakalao tous kinezous)
    th latrebo th Saab
    paidia mpite sth selida ths Genera Motor sto facebook o xamos ginetai

  • LJ

    Λοιπον….ναι Save Saab και εγω μαζι σας ειμαι και το εχω πει πολλες φοερες απο εδω ΑΛΛΑ….
    Η Saab εχει προσβαση στην τεχνολογια της Opel που ειναι απο τις κορυφεες στον κοσμο. Αυτη η τεχνολογια προηλθε απο επενδυσεις της GM και η αξια της δεν μπορει να υπολογιστη ετσι απλα.

    Αρα το να λεμε πουλα GM να σωθει η Saab δεν ειναι τοσο απλο. (Μεχρι εδω δινω δικιο στην GM)

    (Απο εδω και κατω ειναι το λαθος της GM)
    Aφου λοιπον δεν θες να αφησεις καποιους απιθανους να παρουν την τεχνολογια σου ΜΗΝ την πουλησεις ΑΛΛΑ επισης ΜΗΝ την κλεισεις πρωτα για τους εργαζομενους και κ μετα για την ιστορια την εταιριας.

    Τι μπορεις να κανεις???
    Πουλα το ονομα και τις εγκαταστασεις και κανε deal για προμηθεια κινητηρων, κιβωτιων κτλ…

    Τωρα αν δεν υπαρχει καποιος που να ενδιαφερεται για την δευτερη επιλογη τοτε…RIP SAAB :(

    Oπως ειπα εγω RIP Pontiac, Hummer, Oldsmobile κ Mercury.

    Ηθελα να τα πω αυτα εδω και καιρο αλλα δεν εβρισκα χρονο :S

    • Sokratis13

      H Opel απο τις κορυφαιες τεχνολογιες στον κοσμο…; σε ποιο ονειρο…;; μηπως εννοεις μεσα στις 50 κορυφαιες…;;;

    • LJ

      Τωρα τι να σου απαντησω……ψαξε να δεις τι εχει το Insignia.

    • Sokratis13

      Σαν τι εχει δηλαδη; ενταξει εχει τους νεους κινητηρες με αμεσο ψεκασμο και τουρμπο(μεχρι και η χιουνται εχει βγαλει τετοιους).Εχει και συστημα σαν το DNA της αλφα (και η νισσαν εχει βγαλει αντιστοιχο ενω εταιρειες οπως η BMW στα μοντελα που χρειαζονται τετοιο συστημα ,εχει εδω και αρκετα χρονια).Τι το τεχνολογικα τοσο καινοτομο εχει δηλαδη η οπελ που να την κανει τοσο τεχνολογικα προηγμενη..Δεν σε καταλαβαινω…εκτος αν εννοεις οτι ειναι τεχνολογικα προηγμενη σε σχεση με τις κινεζικες εταιρειες…

    • LJ

      Ολη η κατασκευη, το πλαισιο, οι αναρτησεις, τα φρενα, τα διαφορικα….Οτι και να σου πω δεν θα θε πεισω.

    • Sokratis13

      μαλιστα…δηλαδη ειναι τεχνολογικα ανωτερο απο ενα πασατ,ενα αβενσις,μια τριαρα,η μια c180; στον τομεα παραγωγης η οπελ ειναι απο τις κορυφαιες η μηπως στον τομεα προιοντος; και αυτο το “τα φρενα και τα διαφορικα ” τι το ηθελες ..;;; δηλαδη εχει κορυφαια διαφορικα και φρενα ;;; πλακα μας κανεις;;; αλλη μια μαρκα λοιπον που ειναι “κορυφαια” και φτιαχνει αυτοκινητα που “δεν σπανε -δεν χαλανε” . 

    • το όλο θέμα με την GM, γίνεται μόνο και μόνο για το 9-4X το οποίο το κατασκευάζει η GM για λογαριασμό της Saab. Αν το 9-4X διαθέτει τεχνολογίες που έχει αναπτύξει η Opel δεν το ξέρω.

  • pantelis makou

    τελικα τι θα γινη η σααμπ θα πτωχευση ναι η οχι οχι φισικα πος θελο να πτωχεφση μακαρη να σινεχιση την παραγογη τον μοντελων της αλλα θελο να μαθω τη θα γινη τελικα??