Η Audi ανακοίνωσε την πολυαναμενόμενη γρήγορη έκδοση του Α1, η οποία τελικά δεν ονομάστηκε RS1, αλλά A1 Quattro. Σαφώς επηρεασμένο από το Audi A1 Clubsport Quattro Concept, το γρήγορο A1 φορά τον 2.0-λιτρο TFSI κινητήρα ο οποίος αποδίδει 256 άλογα. Όπως προδίδει και το όνομα του, είναι τετρακίνητο, είναι κατασκευασμένο πάνω στο 3-πορτο μοντέλο και ο 2.0-λιτρος κινητήρας παράγει 350 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτ. και να έχει τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και έχει μέση κατανάλωση 8.5 λίτρα/100 χλμ.

Το αυτοκίνητο φορά σύστημα τετρακίνησης Haldex με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό EDL και κατά την διάρκεια κανονικής οδήγησης, ο συμπλέκτης στέλνει το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον μπροστά άξονα, αλλά μόλις χρειαστεί, αυτόματα το σύστημα μεταφέρει την ροπή στον πίσω άξονα μέσα σε ms του δευτερολέπτου.

Στιλιστικά φορά νέο επιθετικό bodykit που αποτελείται από μπροστά προφυλακτήρα, πλαϊνά spoiler, αεροτομή και διαχύτη με διπλές απολήξεις των εξατμίσεων διαμέτρου 100 mm. Είναι βαμμένο στο λευκό μεταλλικό χρώμα Glacier White, με την οροφή να είναι βαμμένη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ και πατά πάνω σε λευκές ζάντες 18″ με σχεδιασμό παρόμοιο με αυτό των turbo και φορά ελαστικά διαστάσεων 225/35. Τα μπροστά αεριζόμενα δισκόφρενα είναι διαστάσεων 312 mm και το αυτοκίνητο διαθέτει ESP με Sport ρύθμιση, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για όποιον θέλει να το ξεζουμίσει μέσα σε κάποια πίστα. Έχει διαστάσεις 3.987 mm μήκος, 1.740 mm πλάτος, 1.416 mm ύψος με τον χώρο των αποσκευών να ανέρχεται στα 210 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει έως τα 860 λίτρα.

Το εσωτερικό του είναι είναι πλήρως εξοπλισμένο, κυριαρχούν οι μαύρες δερμάτινες Nappa επενδύσεις με κόκκινες ραφές, τα bucket ηλεκτρικά καθίσματα, με το λογότυπο S να βρίσκεται στα προσκέφαλα, ενώ το λογότυπο quattro στην πλάτη. Υπάρχουν μαύρα γυαλιστερά και αλουμινένια διακοσμητικά, αλουμινένια πεντάλ, πατάκια με κόκκινες ραφές και μαρσπιέ στις πόρτες με το λογότυπο A1 quattro. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει λευκές βελόνες, κόκκινο στροφόμετρο, έγχρωμη οθόνη ενώ υπάρχει και τριάκτινο σπορ κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι, με την λαβή του επιλογέα των ταχυτήτων να είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.

Το Audi A1 Quattro θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και θα βγει στη παραγωγή σε μόλις 333 μονάδες. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν Bi-Xenon Plus φωτιστικά σώματα με high-beam assistant, προσαρμοζόμενα φώτα φρένων, LED πίσω φωτιστικά σώματα, LED εσωτερικός φωτισμός, αισθητήρας βροχής και φωτός, αυτόματος αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, βοηθός παρκαρίσματος στο πίσω μέρος, αυτόματος κλιματισμός,συναγερμός, cruise control, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Navigation Plus και 14 ηχεία της Bose απόδοσης 465 watt, με τα woofer στις πόρτες να διαθέτουν LED. Το ΜΜΙ διαθέτει σύνδεση Bluetooth ενώ μπορεί να συνδεθεί και στο Internet με τους επιβάτες να μπορούν να συνδέσουν τα κινητά τους τηλέφωνα στο WLAN hotspot που υπάρχει.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

The new head of the compact class: The Audi A1 quattro

  • Limited-production (333 units) A1 quattro beginning 2012
  • 188 kW (256 hp), quattro drive, 0 – 100 km/h in 5.7 seconds
  • Dynamic look inside and out, thoroughly equipped

Audi is crowning its successful A1 model series with an exclusive top-of-the-line model. The dynamic A1 quattro, limited to just 333 units, moves to the head of the compact class. Its two-liter, turbocharged engine produces 188 kW (256 hp) and 350 Nm (258.15 lb-ft) of torque, which is delivered to all four wheels. The Audi A1 quattro sprints from zero to 100 km/h (62.14 mph) in 5.7 seconds and has a top speed of 245 km/h (152.24 mph).

The A1 quattro is powered by the 2.0 TFSI engine. The 1,984 cc, four-cylinder engine combines gasoline direct injection with turbocharging in the classic Audi manner. Among its highlights are the adjustable intake cam shaft and the two balance shafts, which ensure smooth operation. Maximum torque of 350 Nm (258.15 lb-ft) is continuously available between 2,500 and 4,500 rpm, and peak power (188 kW/256 hp) is developed at 6,000 rpm.

Every detail of the sporty, sonorous four-cylinder engine has been optimized for high performance and low fuel consumption. Common rail injection, a turbocharger with intercooler and a regulated oil pump are just a few examples. The Audi A1 quattro is expected to consume on average less than 8.5 liters of fuel per 100 km (27.67 US mpg). Yet it performs like a top-notch sports car: The standard sprint takes just 5.7 seconds, and top speed is 245 km/h (152.24 mph).

The 2.0 TFSI delivers its power to the quattro permanent all-wheel drive system via a precisely shifting six-speed transmission, bringing Vorsprung durch Technik to the small-car class. The heart of this system is an electronically controlled, hydraulically actuated multi-plate clutch whose package of plates rotates in an oil bath.

During normal driving, the clutch sends most of the engine’s power to the front wheels. If traction decreases there, the clutch can transfer torque steplessly to the rear axle in just a few milliseconds by forcing the packages of plates together by a defined amount. A pressure reservoir helps the electric pump to develop the oil pressure. If a wheel on one of the axles should slip, it is braked by the electronic differential lock (EDL).

The placement of the multi-plate clutch at the rear axle provides for a harmonious distribution of the axle loads, and the chassis of the Audi A1 quattro has been adapted to the dynamics of the drivetrain. It is much more tautly tuned than that of the production model. The front suspension is a McPherson construction; a four-link axle is used at the rear. The sensitive and efficient electrohydraulic power steering has a sporty, direct 14.8:1 steering ratio.

The Audi A1 quattro rolls on 8.0 J x 18 cast alloy wheels. They are Glacier White, feature an exclusive turbine design and are fitted with 225/35-series tires. The internally vented front brake discs measure 312 millimeters (12.28 in) in diameter and are gripped by black calipers. The ESP stabilization program includes a sport mode and can be switched off entirely for a trip to the race track, for example.

One look is all it takes to see that the Audi A1 quattro is a very special vehicle. It is available only in Glacier White metallic, and its roof is painted high-gloss black. The front bumper is muscular, the frame and grate of the single-frame grille are high-gloss black. The curved bars in the headlights – the wings – are red. The grille, the roof arch and the rear hatch sport quattro badges.

The rear windows are tinted; the roof flows into a large, two-color wing. The color black accentuates the rear hatch and the diffuser. The LED rear lights are tinted; the rear bumper sports a distinctive look. The exhaust system terminates in two polished dual tailpipes on the left and the right, each measuring 100 millimeters (3.94 in) in diameter. The A1 quattro is 3,987 millimeters (13.08 ft) long, 1,740 millimeters (5.71 ft) wide and 1,416 millimeters (4.65 ft) tall, making it somewhat longer than the model on which it is based. Luggage capacity is 210 liters (7.42 cu ft); folding down the rear seats increases this to 860 liters (30.37 cu ft).

Cool, sporty black dominates the interior of the Audi A1 quattro. The seats and the armrests on the doors are covered in Silk Nappa leather with contrasting red seams. The S sport seats up front have pronounced bolsters, integrated head restraints and a quattro badge on the backrest covers. The seats feature multi-way adjustment. The lower section of the center console shines in high-gloss black; the footrest and the pedal caps are made of brushed stainless steel. Red seams frame the floor mats, and the door sill trims bear A1 quattro badges.

The instrument cluster has a number of eye-catching features, including white needles, a red tachometer, the quattro logo and the color display for the driver information system. The multifunction sport steering wheel is flattened at the bottom, wrapped in leather with contrasting red stitching and sports the car’s serial number. The shift lever knob is made of aluminum. Many control elements have an aluminum-look finish.

The Audi A1 quattro will be available from the second half of 2012 and will be supplied to customers with a full range of equipment. It includes many features taken directly from the luxury class, including xenon plus headlights, high-beam assistant, adaptive brake lights, LED interior lighting package, light and rain sensor, automatically dimming interior mirror, rear parking system, automatic air conditioning, alarm system, storage package, convenience key and cruise control.

The infotainment equipment likewise leaves nothing to be desired. It includes a CD changer, a digital radio tuner, the Audi music interface and MMI navigation plus. The Bose sound system drives 14 speakers with 465 watts of power; the woofers in the doors are indirectly lit with light guide LEDs. Audi connect uses the Bluetooth online car phone to connect to the Internet and deliver special web services, including Google Earth, to the car. Passengers can also connect their mobile devices to the integrated WLAN hotspot.

  • pooooooo kolasi!

  • Mika

    Panagia mou!!!Katapia th glwssa mou!!!Nomiza pws einai prwtapriliatiko!!!!
    Kai quattro kai xeirokinhto,akous Nikxan?????LOL…

    Pwpw,mpompa to mikro…Akoma kai tis zantes apo to concept ebalan,pou den einai kai tou goustou mou,alla poios ta koitaei ayta!!!

    LIKE LIKE LIKE A LOT!!!!

    Ok,ena panakribo paixnidi einai,alla as einai!!!!
    To thelw!Estw ki aspro!

    • cfu

      kai ego katapia ti glossa mou
      einai teleio alla kyrios xeirokinito,kai gia mono 333 kommatia,fantastiko amaksi

  • απλά οκ!!

  • VanPerseF1

    Πυ πυ πυραυλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i liiiiiiiiiiiike!!!!!!!!

  • pariah

    Eγώ περιμένω τιμούλα να γελάσω….Αυτά να τα βλέπει η alfa που δεν εβγαλε την mito gta….

    • Mika

      Kala,h Alfa den ebgale th Mito GTA giati koitane pws na swsoun to tomari tous…Exoun pio sobara problhmata bioshmothtas apo to na bgaloun ena mpompa mikro,den to ekanan epeidh tha htan outws h allws akribo..Den exei lefta gia petama se tetoia project h AR…

    • pariah

      Ο Mαρκιόνε αν δεν κάνω λάθος έβγαλε την 8c ενώ ήταν να κοπεί το project. Έκοψε λεφτά και από τις διαφημήσεις προκειμένου να την βγάλει. Αποτέλεσμα: η alfa έβγαλε ένα αμάξι αντάξιο του ονόματός της (εκτός από το στήσιμο) που αποτελεί διαφήμηση για την μάρκα. 

      Για αυτό βγάζει την 4c. Δεν νομίζω το υπάρχον μοτέρ, 1,7tbi με την mito να κόστιζε τόσο πολύ για την εταιρία δεδομένου ότι τα υλικά τα έχει…Χώρια ότι ξαναζωντανεύει το ενδιαφέρον του κοινού για την mito και την alfa γενικότερα…Ας μην το έβγαζαν με ανθρακονήματα…

    • Mika

      Antaksio tou onomatos ths gia thn emfanish,kala ta eipes…Giati pera apo aythn,kai ton hxo apo to daneiko kinhthra,e, den phre kai dithyrambous sto sthsimo nomizw..
      Allo h 8C pantws,ki allo ena super duper mpompa GTI pou apeythynetai se pio eyry koino,ki oxi mono se osous tha th koitane se poster..
      Isws endomyxa ki oi idioi na pisteyan pws den tha mporousan na plasaroun ena mikro akribo GTI sto koino, pera apo tous fan tous, den kserw…..

  • freedoom1013

    Έλα ρε! 333 μονάδες? Δεν το περίμενα καθώς διάβαζα το άρθρο. Και ήμουν έτοιμος να πω “Τρέμε MINI!”
    Πύραυλος το μικρό. Τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην τιμή!

  • funster

    Αν και γενικα δεν ειμαι fan του Α1. Και εχω καταθεση ακομη και εδω πολλες φορες τη γνωμη μου για αυτό, οφείλω να παραδεχτώ οτι αυτο δεν με αφηνει ασυγκινητο! Ομολογω οτι ναι, ειναι κριμα που θα βγει μονο σε 333 μονάδες. Θα μπορούσε να είναι μια αξιολογη επιλογή ενός αυτοκινητου που μπορεί να προσφέρει πολλά κιλά οδηγικής ευχαρίστησης στον κάτοχο του. Τουλαχιστον ετσι πειθουν τα χαρατηριστικά του.

    Καλη κίνηση από την Audi. Επικροτω το αποτέλεσμα.

    Οσον αφορά την τιμή του.. Τωρα τι να πούμε ? Αφου θα ειναι special edition δεν υπάρχει μέτρο συγκρισης με τον ανταγωνισμό. Το κοστολογούν όσο γουστάρουν !

    • cfu

      καλυτερα που βγηκε για 333 κομματια,οσα πιο λιγα τοσο το καλυτερο
      σε 20-30 χρονια σαν μεταχειρισμένο θα εχει τρελή αξια,αν το βγάλουν για μαζική παραγωγη δεν θα αξιζει τιποτα(σαν μεταχειρισμενο)
      λατρευω τα Limited edition και πιο λιγα κομματια να το βγαζαν ακομα πιο καλα θα ηταν

    • funster

       Προφανως και ειναι θετικο για την μεταπωλητική του αξία το οτι θα ειναι special edition.

      Ειναι ομως κρίμα, για τους υποψηφιους αγοραστές. Και αυτο γιατι όπως θα εχεις διαπιστωσει το συγκεκριμενο Α1, εχει αφησει θετικές εντυπωσεις και πολλοι θα θέλουν να το αγοράσουν, ομως ΚΡΙΜΑ για αυτους που απλα δε θα μπορέσουν.

      Και ειδικά εσύ, που εισαι ενας υποψηφιος αγοραστής του, θα επρεπε να εισαι ο 1ος που θα πεις κριμα, διαοτι δεν παίζει να το αγοράσεις λόγω της σπανιότητας του!

      Και δεν ειναι προσωπικό το θέμα. Απλα, οπως πιθανολογω θα ξέρεις τα ολα τα special edition μοντέλα, τα παίρνουν οι φίλοι της εκάστοτε μάρκας. Και φίλοι μιας μάρκας δεν θεωρούνται αυτοι που έχουν Α3, Α5, Α6 κλπ , αλλα αυτοι που χωνουν συχνα πυκνα στο brand !

      [ Εκτος και αν εχεις ηδη στην κατοχη σου ( Q6, R8 5.0L, S6, RS4 etc etc )  ]

    • Mika

      Oi pithanoi agorastes tha paroun to S1, pou tha einai arketa fthnotero,kai kata kati argotero!!!Idiws, an einai ontws 1600,opws legetai…
      ;-)
      Egw,ayto perimenw!!!
      :-))))))))))

    • funster

      Υπάρχει χωρος και για το S1 και για το RS1 ( A1 Quatrro ) οπως υπάρχει για ολα τα μοντελα της Audi ( A3, A4, A5, TT ) που βγαινουν σε εκδοσεις S και RS , διχως καποια από αυτες να αποτελει εκδοση περιορισμένης παραγωγης !
      Τωρα για το αν τα RS αξιζουν τα λεφτα τους σε σχεση με τα S, όπως υποννοεις, νομιζω οτι οι διαφοροι κατοχοι RS ειναι σε θεση να απαντησουν σε αυτό !!

      Για μένα τα S ειναι η κορυφωση των αυτοκινητων της Audi και τα  RS είναι ειδικές εκδόσεις τους, για λίγους γνώστες, το κερασάκι στην τούρτα !

      no matter what, αγοραστικό κοινό πάντως βρίσκουν χρόνια τωρα και οι δυο εκδοσεις.

    • Mika

      Kamia sxesh, fysika kai aksizoun gia mena ta lefta tous ta RS se sxesh me ta S montela,giati yparxei shmantikh diafora se sthsimo epidoseis kai exclusivity, an mporeis na to plhrwseis fysika..
      Apla hthela na pw, pws an telika den bgei to RS1 kanonika sth paragwgh,kai den prolabei kapoios ena apo ayta ta 333, to S1 tha einai mia poly kalh kai pio fthnh lysh gia kapoion pou thelei mia mikrh bomba!!!!
      Tha kai pio aneto gia kathimerino amaksi…Asxeto,alla leme twra….
      :-))))))))))) 

  • pariah

    Mια απορία…αν βγάζει μουτρα το tt rs…αυτό εδώ πως θα πηγαίνει με το 2.0lt μοτέρ;;;;;

  • fatals

    G@M@31!

  • Κώστας

    καλα…εχει να κουρεψει χορταρι και αυτο…

  • Thodoris90000

    panemorfi mouri,metrios kwlos…aidiastikes zantes!!!!

  • cfu

    like me ta 1000!!!!!
    kai to simantikotero einai xeirokinito
    ela more Audara
    kai 333 kommatia?????apo tora lisiaksa na to paro,gia tin ora sto dream garage

  • Mika

    Ousiastika, opws diabasa ki allou, prokeitai gia mia askhsh ths Audi, na testarei tis antidraseis tou koinou, se ena pithano mellontiko RS1….Den exei epibebaiwsei alla oute apokleisei akoma tipota gi ayto..Den to leei RS1, enw oute S1 pou tha bgei to xronou fysika..
    Einai kati endiameso, special edition kai syllektiko,gia tous fan pou mporoun na diathesoun lefta na paroun kati toso extreme..Tha einai full se eksoplismo kai timh,ena proper limited edition dhladh.

    • cfu

      ετσι οπως πρεπει να ειναι,παντως αν τα ειχα τα $$$ τωρα θα ημουν αντιπροσωπια και το θα εκανα παραγγελία.πλεον τα RS1 kai S1 δεν με ενδιαφέρουν γιατι θα βγουν για κατι χιλιαδες κομματια,ενω αυτο 333!!

    • ilikeyourcar

      Ολα στον autoblogger οτι διαβαζεις και αλλα site… :P

    • Mika

      Wx kala les, tha mou kopsei th kalhmera kai den tha mou ksanasteilei high res photos!!!!
      Sorry, AB!!!!!
      LOL….

    • lol!!!!!! καλά κάνει και διαβάζει το autocar ;) το original όμως ε!!

    • Mika

      Etsi!
      ;-)
      Panta to original!

  • kotsos

    To amaksaki tha einai toumpano.
    Ante na bgei kapoio autokinhto antimetopo twn MINI giati barethika na ta blepw sto dromo

    • pariah

      Ενώ το A1 έχει φέρει τα άνω κάτω….Ένα πατηκωμένο q5 είναι….Το δέος σε σχεδίαση απέναντι στο mini είναι τα mito, ds3.

  • Sotiris2111

    μια χαρά είναι από μπροστά από πίσω τα χαλαέι αρκετά! Οσο άγριο φαίνεται μπροστά άλλο τόσο φλώρικο με πινελιές σπορ αποτυχίας  φαίνεται από πισω! 2.0τφσι με 255 και 333 κομμάτια! Δεν νομίζω να βγουν μόνο τόσα! Πόσα συλλεκτικά κομματια έχει βγάλει η audi που να απευθύνονται σε ένα αρκετά ευρύ κοινό(εννοείται όχι μόνο ελλάδα) και να μην τα παράγει μαζικά! Μένει να δούμε πως θα δουλέυει η ψευτοτετρακίνηση! Υποστροφικά φουλ η ουδέτερα! Παρόλα αυτά παιχνίδι με το συγκεκριμένο όπως και με πολλά άλλα της σειράς s δεν θα μπορείς να κάνεις! Δυνατό γρήγορο αλλά όχι ιάπωνας! :p

  • johny

    Το αυτοκινητο φαινεται πολλα υποσχομενο. Ομως ετσι περιμενανε ολοι και το rs3 και τελικα βγηκε ενα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα αχρωμο, χωρις αισθηση και οχι τοσο συναρπαστικο οσο επρεπε να ειναι. Οπως ολα τα audi δηλαδη (με εξαιρεση τα RS4,R8)

  • nikxan1

    να εκφρασω την αποψη μου, χωρις να εχω προθεση να δυναμιτισω την κουβεντα.
    οσο το βλεπεις απο μπροστα, ειναι μουτρο!!! ομορφο!!!
    μεσα, εμενα μ’αρεσει. και ξερω οτι θα ειναι καλοφτιαγμενο.
    ο κωλος μου θυμιζει μια γκομενα ενος φιλου, που ειχε κακοσχηματισμενο κωλο, με 7 μετρα περιφερεια.
    σιγουρα εχει το +1 απο μενα, μονο και μονο επειδη ειναι γρηγορο και προπαντως ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
    αλλα επειδη ειναι αουντι, ολοι ξερουμε ποσο θα κοστιζει, ε ??
    ειναι και SPECIAL EDITION, που σημαινει οτι θα κοστιζει ΑΚΟΟΟΟΟΟΜΑ παραπανω.

    • fatals

      Δηλαδη αν ηταν special edition mercedes θα κοστιζε λιγοτερο? 

    • nikxan1

      τι σχεση εχει η μερσεντες πασα μου???

    • fatals

      Απλα θελω να σου παω κοντρα :P

    • nikxan1

      χαχαχαχαχαχα μ’αρεσεις!!!!
      παρε +1 γιατι μ’εκανες και χαμογελασα!!!!
      εισαι ωραιος μαγκα….
      αληθεια το λεω!!!!

    • θα πω και κατι αλλο που κανενας δεν ειπε κετος αν δεν διαβασα κατι καλα!!!ωραιο γρηγορο ομορφο ΑΛΛΑ 2λιτροοο….+1 οπως λες αλλα 2λιτροο…χαχαχαχ

    • pariah

      Δηλαδή πόσο να το έβγαζε;;;1,8 ή 1,6;;;;

      Το βγάζει με 1,4lt-185Ps, 1.6lt-210Ps kai 2.0lt-255Ps. Βγάζουν μικρά αλλά δυνατά μοτέρ, λέτε ότι είναι πιεσμένα και θα σπάσουν. Βγάζουν 2,0lt λέτε ε είναι δίλιτρο….Το ένα σας βρωμάει το άλλο σας ξυνίζει…Αν δεν ήταν vag και ήταν κανά japan kok μόνο που δεν θα τον παίζατε…Τέσπα εγώ το Α1 δεν το πάω καθόλου γιατί αν βγάλεις το Juke που είναι άλλη περίπτωση, είναι το αμέσως πιο άσχημο στην κατηγορία του (mini,ds3,mito). Έχει καταντήσει πάρα πολύ βαρετή η audi και παίρνει ένα σχέδιο και στο βγάζει sedan, suv, mini, supermini με ελάχιστες παραλλαγες….

    • οχι ξερεις γιατι το λεω??γτ κραζουν τους ιαπωνες που βγαζουν 2λιτρα με λιγα αλογα και θα καιει πολυ!!…οκ αυτο ειναι 2λιτρο και 50αλογα παραπανω με το gt-86 που εχει φαει το κραξιμο της ζωης του που δν ειναι τουρμπο και το κραζω και εγω ετσι θα μπορουσε να εχει πολλα παραπανω αλογα…οσο για το σχεδιαστικο εμενα ετσι μου αρεσει..οπως ειναι μαμα ειναι αιδια δν μου αρεσει ο κολος του…και με τα χαρακτηριστικα που διαβασα θα το χαρακτηρηζα ως ενα mini gt-r….:P:P:P

    • pariah

      Μόνο που τα 200Ps για 2,0lt μοτέρ είναι λίγα (για τον ανταγωνισμό μιλάμε τώρα) και η ροπή του αρκετά χαμηλή σε σχέση με τον tsi (λογικό) και για ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν έχει και κανά τρομερό εύρος όταν μου έχει κόφτη στις 7200-7500rpm….Και 50Ps διαφορά είναι σεβαστή διαφορά….

      Επίσης αν βάλεις κάτω το κόστος βελτίωσης του μοτέρ του gt86/bbz θα κλάψουν μάνες….

  • gronholm89

    ftia3te ton kwlo tou k aurio paw na mpw sti lista anamonis!!! k as einai xristougenna

    • nikxan1

      ετσι οπως το λες φιλε!!!
      συμφωνω μαζι σου.
      οποτε ξερεις ε ???
      +1…………

  • Sokratis13

    κουραδι.Πολλα τα αλογα για τοσο κοντο πατωμα.Τα 180 ειναι οριακα και πιστευω οτι επρεπε να το αφησουν εκει το θεμα.Καλες  γιορτες να εχουμε παιδες.

    EDIT : και για να μην θεωρηθω εμπαθης η σνομπ,εννοειται οτι θα πηγαινει ταπα.Απλα θα αγοραζεις πολυ ευκολα οικοπεδακι με θεα πρωτο στη θαλασσα….

    • nikxan1

      εμενα δεν με χαλαει καθολου!!!
      αμα το παρεις εσυ, πηγαινε να ταπωσεις την εξατμιση να κοψεις αλογα!!!
      ισα ισα ρε σωκρατες, θα εχει πολυ πλακα, θα ειναι ωραιο παιχνιδι.
      (μεχρι να κατεβεις, να δεις τον κωλο του!!!!!)

    • Sokratis13

      παιχνιδι  ρε Νικο ειναι το cupra.Αυτο θα ειναι απλα επικινδυνο γιατι η μαλακια θα γινει με πολλα χιλιομετρα και με τοσο κοντο πατωμα ουτε την προσευχη σου δεν θα προλαβεις να κανεις…ασε που  το να δωσεις κανενα σαρανταρι και να ταπωσεις τις εξατμισεις για να κοψεις αλογα ειναι ελαφρως αστοχο…

    • nikxan1

      σωκρατη, θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω, και ας ξερεις οτι σε παω με 1000!!!
      δεν προκειται να συμφωνησω ΠΟΤΕ οτι ενα μπροστινο ειναι παιχνιδι. μπορει να ειναι πυραυλος, μπορει να βαζει φωτιες στην ασφαλτο, να κανει 0-100 σε 1σεκ, αλλα ΠΑΙΧΝΙΔΙ ειναι ΜΟΝΟ ενα πισινο. προσωπικη μου αποψη αυτη. αντε, στο τσακιρ κεφι και ενα 4κινητο.
      ενα μπροστινο, μπορω να το δεχτω οπως θες, μονο σαν “παιχνιδι” δεν μπορω να το δεχτω!!!

    • Sokratis13

      εννοουσα στα αλογα ρε Νικο.οχι σε θεματα αξονα μεταδοσης.αφου ξερεις οτι οι αποψεις μας τουλαχιστον στο συγκεκριμενο θεμα ταυτιζονται.180 αλογα γι αυτο το πατωμα ειναι μια χαρα.τα 255 ειναι πολλα.δεν πανε να του βαλουν και πεντε συνεκτικους συμπλεκτες…λογοτυπα quattro και μλκιες…