Συνήθως όταν μια εταιρία δηλώνει πτώχευση χάνει αυτομάτως και όλους τους επίδοξους πελάτες της, αλλά με την Saab τα πράγματα είναι διαφορετικά. Σύμφωνα με έρευνα της Dataium, 10% περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται για την Saab, ενώ μέσα σε 96 ώρες μετά την ανακοίνωση της πτώχευσης, και για δύο εβδομάδες μετά, υπήρχαν τρεις φορές περισσότεροι ενδιαφερόμενοι αγοραστές σε σχέση με τις προηγούμενες 221 ημέρες, με το 50% αυτών, να είναι πρώτη φορά που αγοράζουν ένα Saab. Και όλα αυτά την ώρα που ακόμη δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις εγγυήσεις και τα ανταλλακτικά στο μέλλον.

[Πηγή: Autonews]