Η πρόσφατη έρευνα της R.L.Polk, έδειξε ότι μόλις το 35% των κατόχων υβριδικών αυτοκινήτων θα ξαναγόραζαν υβριδικό αυτοκίνητο. Η έρευνα έδειξε ότι ο αριθμός υβριδικών αυτοκινήτων στην αγορά, έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2007, αλλά το ποσοστό όπου θα ξαναγόραζε ένα υβριδικό αυτοκίνητο το 2011, ανέρχεται στο 35%, την ώρα που το τέταρτο τρίμηνο του 2011 είχε αγγίξει το 40.1%, ενώ το δεύτερο μισό του 2010 ανερχόταν στο 41.8% και στην αντίστοιχη περίοδο του 2009, μόλις στο 26.4%. Ειδικά στους κατόχους Toyota Prius, το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 22%.

Σε ότι αφορά την αγορά της Αμερικής, οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων ανέρχονται μόλις στο 2.4% των συνολικών πωλήσεων του 2011, την ώρα που το 2008, ήταν στο 2.9%. Το θετικό για της αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η αφοσίωση των καταναλωτών, αφού αν κάποιος αποφασίσει να αγοράσει ξανά ένα υβριδικό αυτοκίνητο, το 60% των κατόχων υβριδικών Toyota θα αγόραζαν ξανά ένα αυτοκίνητο από την Toyota, με το αντίστοιχο ποσοστό της Honda να ανέρχεται στο 52%.

[Πηγή: Polk, Autonews | Photo Copyright: REUTERS/Issei Kato]

Δελτίο Τύπου

Only 35 Percent of Hybrid Owners Buying Hybrids Again, says Polk

Higher fuel prices not yet impacting hybrid category’s loyalty rates

SOUTHFIELD, Mich. (April 9, 2012) — While the selection of hybrid models in the U.S. has more than doubled since 2007, only 35 percent of hybrid vehicle owners choose to purchase a hybrid again when returning to market in 2011, according to recent analysis by Polk (See Table A). If repurchase behavior among the high volume audience of Toyota Prius owners isn’t factored in, hybrid loyalty drops to under 25 percent.

However, hybrid owners appear to maintain brand loyalty when returning to the new car market. For example, in 2011, 60 percent of Toyota hybrid owners returned to the market to purchase another Toyota, according to Polk, while 41 percent of them purchased another hybrid from any brand. In the case of Honda hybrid owners, more than 52 percent of them stayed with the Honda brand, while just under 20 percent of this same owner group bought another hybrid vehicle from any brand.

“Having a hybrid in the product lineup can certainly give a brand a competitive edge when it comes to attracting new customers,” noted Brad Smith, director of Polk’s Loyalty Management Practice. “The repurchase rates of hybrid vehicles are an indication that consumers are continuing to seek alternative solutions to high fuel prices.”

Online cross-shopping data from Edmunds.com indicates that consumers are doing their due diligence to compare hybrids with similar gasoline-powered vehicles. As an example, the Honda Civic is the second most cross-shopped vehicle among both Toyota Prius and Honda Insight shoppers.

Hybrid vehicles represent just 2.4 percent of the overall new vehicle market in the U.S., according to Polk, down from a high of 2.9 percent in 2008.

“The lineup of alternate drive vehicles and their premium price points just aren’t appealing enough to consumers to give the segment the momentum it once anticipated, especially given the growing strength of fuel economy among compact and midsize competitors,” according to Lacey Plache, Edmunds.com chief economist. “For EVs and PHEVs in particular, certain obstacles — including consumer unease with unfamiliar technology and the lack of an adequate recharging infrastructure — will need to be overcome before sales increase.”

Polk’s research also indicates that volatility in fuel prices between 2008 and 2011, which ranged from just under $2.00/gallon to nearly $4.00/gallon, had little impact on hybrid segment loyalty. As fuel prices continue to rise, Polk will be working closely with its customers to continue to analyze the impact.

Surprisingly, Polk also found that consumers in traditional eco-friendly markets in the U.S. (e.g. Los Angeles, San Diego, Portland, Ore. and Seattle) are no more loyal to hybrid vehicles than the nation at large. A list of the top 15 markets by hybrid loyalty is included in Table B

Table A. Quarterly Hybrid Segment Loyalty 2008-2011

Quarter Hybrid Segment Loyalty
Q1 2008 39.8%
Q2 2008 32.8%
Q3 2008 33.5%
Q4 2008 35.2%
Q1 2009 34.7%
Q2 2009 41.8%
Q3 2009 39.8%
Q4 2009 40.7%
Q1 2010 36.6%
Q2 2010 40.4%
Q3 2010 38.7%
Q4 2010 39.8%
Q1 2011 40.8%
Q2 2011 26.4%
Q3 2011 30.9%
Q4 2011 40.1%

Source: Polk

Table B. Hybrid Segment Loyalty by DMA (Top 15*)

Market Hybrid Segment Loyalty (2011 Calendar Year End)
West Palm Beach, FL 43.2%
Phoenix, AZ 40.2%
Orlando, FL 39.9%
Tampa, FL 39.9%
St. Louis, MO 38.4%
Boston, MA 38.4%
Indianapolis, IN 37.3%
Minneapolis, MN 36.7%
Seattle, WA 36.2%
Raleigh-Durham, NC 36.1%
Milwaukee, WI 35.9%
Washington, D.C. 35.6%
San Diego, CA 35.4%
Portland, OR 34.8%
Los Angeles, CA 34.1%
Overall U.S. 35%

Source: Polk

* Note: This table represents hybrid loyalty rates in the top 15 markets in which a minimum of 500 hybrid owners returned to market in 2011.

About Polk’s Loyalty Management Practice

Polk’s Loyalty Management Practice aids manufacturers and retailers in effectively managing owner loyalty through the in-depth analysis of automotive shopping behaviors and related market influencers. Polk’s analyses cover the entire U.S. market, and can identify likely defectors, before they leave, providing the opportunity to re-win their business prior to defection actually taking place. The practice is solely focused on helping manufacturers and dealers in retaining their owners through Polk’s diagnostic, predictive and advisory services.

Polk’s solutions identify the key areas and potential causal factors influencing owner loyalty and are applied in the sales, service, finance and marketing functions within the automotive industry.

About Polk

Polk is the premier provider of automotive information and marketing solutions. The organization collects and interprets global data, and provides extensive automotive business expertise to help customers understand their market position, identify trends, build brand loyalty, conquest new business and gain a competitive advantage. Polk helps automotive manufacturers and dealers, automotive aftermarket companies, finance and insurance companies, advertising agencies, media companies, consulting organizations, government agencies and market research firms make good business decisions. A privately held global firm, Polk is based in Southfield, Michigan with operations in Australia, Canada, China, France, Germany, Italy, Japan, South Korea, Spain, the United Kingdom and the United States.

  • εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να ξανααγοράσω αυτοκίνητο που δεν είναι υβριδικό. Εκτός αν τα diesel εξελιχθούν τόσο πολύ!

    • Κώστας

      εξηγησε μας τους λογους

      1. ειναι η καταναλωση (μεικτη) αυτη που λενε?οχι
      2.εχουν την ιδια οδηγικη αισθηση (παντελως ανιαρα) με ενα petrol ή diesel?οχι
      3.προσφερει σημαντικα οφελη οσο αφορα την προστασια του περιβαλλοντος (ρυποι) και κατανάλωση?οχι
      4.οι μπαταριες κατασκευαζονται  οικολογικα?οχι
      5.καταληγουν στο τελος της ζωης τους καπου με οικολογικο τροπο?αγνωστο
      6.σου εχουν πει απο την αντιπροσωπια τα ψιλα γραμματα,οτι η διαρκεια ζωης,των μπαταριων, με κανονικη οδηγηση ειναι 5-8 χρονια και αν χαλασουν στο ενδιάμεσο (και εχεις βγει απο την 5ετη συνηθως εγγυηση) οτι δεν σε καλυπτουν και θα πληρωσεις ενα πενταρι χιλιαρικα για αντικατασταση?σιγουρα οχι

      λοιπον τι να το κανεις?να λεω οτι εχω υβριδικο και οτι ειμαι ”οικολογος” ενω ειναι μια μαρκετιστικη παπατζα?ευχαριστω αλλα δεν θα παρω,προτιμω τα diesel ή αργοτερα τα υδρογονοκινητα (που θα εχουν πραγματικα μηδενικους ρυπους και κανονικες επιδοσεις-αυτονομια)

    • το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό, αλλά παρ’όλ’αυτά:

      1. αποδεδειγμένα μεικτή κατανάλωση 4,4 το καλοκαίρι, 4,8 το χειμώνα (μετράει νομίζω με 2 ευρω βενζίνη αντί για 7,5-8 στα συμβατικά αυτοκίνητα)2. οδηγική αίσθηση πολύ καλή (αυτόματο, cruise control, βεβαια δεν ενδιαφερομαι για σπορ οδηγηση οπότε..)
      3. το χαμηλοτερο σε ρύπους (μόνο κ μόνο που σβήνει η μηχανή όχι μόνο σε στάση νομίζω φτάνει)
      4. για το συγκεκριμενο δε γνωριζω, αν και ολο και περισσοτεροι παραδεχονται πως ειναι μυθος
      5. αυτο οντως ειναι αγνωστο οπως και για ολα τα αυτοκινητα φανταζομαι
      6. ειναι μοντελο του 2006 και δεν εχει πεσει καθολου η αποδοση των μπαταριων. Fingers crossed!

      η αλήθεια είναι ότι πρέπει να το οδηγήσεις σωστά για να πετύχεις κατανάλωση στα επίπεδα του 4,3-4,5 αλλά και να μην γνωρίζεις πάλι είναι πιο οικονομικό (το λεει και το πορτοφολι μου)

      κλείνοντας πάντως φίλε Κώστα μόνο αν κατέχεις ένα υβριδικό μπορείς να καταλάβεις τα προτερήματά του και όχι από έξω. Και γω ήμουν πολύ επικριτικός πριν πάρω το prius 2.

      για αέριο δεν εμπιστεύομαι τον μάστορα, προτιμώ εργοστασιακές λύσεις. Αν και από ότι είδα και η toyota προσφέρει factory LPG.

      χαιρετισμούς.

  • JohnnyXP64

    εγω δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ΠΟΤΕ αρχικα υβριδικη μαλακια, περιμενω να παω κατευθειαν στο νεο καυσημο μετα την βενζινη! μισες δουλειες δεν θελω να κανω!

    ετσι οπως ειναι τα υβριδικα σημερα, με χρηση ηλεκτρισμου μονο μεχρι ας πουμε 40χιλ/ωρα, που να παω ρε φιλε με 40χιλιομετρα? τι μου λες οτι στην πολη θα παω καθε μερα με 40 λογο μποτιλιαρισματος?

    περνω το μετρο, η ενα λεοφοριο.

    οταν τα ηλεκτρικα φθασουν την αυτονομια των σημερινων μοτερ, και ο ηλεκτρισμος παραγεται απο ανανεωσημες πηγες ενεργειας τοτε θα παρω κατευθειαν ηλεκτρικο και τελος.

    αλλιως αναγκαστηκα* μετα σε υδρογονο η οτι αλλο. αλλα μισες λυσεις μισο αμαξι ετσι και μισω αλλιως ποτε δεν μου αρεσαν!

    μου θυμιζει την μαλακια που ειχαμε καποτε και τωρα προσπαθει η INTEL να λασναρει με το TURBO στους Χ486 και pentimum τοτε!

    ξερεται εσεις κανενα που αφηνε τον επεξεργαστη στα 100mhz και δεν το ειχε παντα turbo στα 133mhz????

    *το αναγκαστηκα το λεω διοτι και αυτο θελουν να το ελεγχουν οι πετραιλαικες.
    ναι υπαρχει σε αυθονια αλλα η παραγωγη του δεν ειναι και ΤΟΣΟ ευκολη δουλεια!

  • εγώ το μόνο που θα έπερνα είναι το CR-Z…

    • Κώστας

      ναι γι αυτο εχει ξεπατωθει στις πωλησεις…..ελα τωρα…χωρια τα προβληματα που παρουσιασε (εστω και στα λιγοστα που πουληθηκαν)
      παγκοσμια αποτυχια ηταν και ειναι
      σαν ιδεα ειναι σωστη,αλλα στην πραξη απο οτι φαινεται δεν συνυπαρχουν,υβριδικη και σπορ λειτουργεια (για την κατηγορια του τουλαχιστον)
      μπορει σε καμμια πενταετια να ειναι τελειο (και μακαρι να ειναι)

  • cfu

    Good news axrista,sixamena ybridika,Petrol-Diesel Rules
    to monomadiko ybridiko pou me endiaferi einai to crz giati ayto mono ybridiko den einai…akoma kai xeirokinito kibotio exei

  • Georgetagaras

    Το καλοκαίρι που πέρασε ξεκινάω με ένα φίλο να παμε διακοπές. Αυτός έχει ενα honda civic υβριδικό. Εγω έχω ενα golf gt με εξάτμιση. Μηδενίζουμε τα trip computer και ξεκινάμε. Το Honda 2 ατομα to γολφ 4 ατομα και πράγματα και στα δυο. Μολις φτάσαμε στον προωρισμό μας μετά απο 300 km του λέω για να δουμε τώρα την μέση κατανάλωση. Στον δρόμο να αναφέρω πως πηγαιναμε με 130. To honda λοιπον εγραψε 7,4 litra και το golf 7,5 και έχω μίνει αφωνος.

    ΥΓ. Στο honda ειχε γίνει αναβάθμιση ωστε οι μπαταρίες να μην πέφτουν κατω απο το 40 %. Πιθανώς για να γλιτώσουν καποιο πρόβλημα στις μπαταρίες…

    • Constantine

      Golf Rules !!! χαχαχαχαχα

      Βρε ποια υβριδικά εδώ στο Τοp Gear βάλανε μια Μ3 να ακολουθεί ενα Prius και η Μ3 ήταν πιο οικονομική . 

      Αν θέλω οικονομία ή παω πετρέλαιο κατευθείαν ή βάζω αέριο στο υπάρχων αμαξι μου , ωστε να κάνω οικονομία λόφω φθηνότερου καυσίμου …(για την ώρα )

    • JohnnyXP64

      εβαλα φιλος αεριο ακου τα προβληματα που θα εχεις, προβληματα ενοοω και μειωνεκτιματα!

      1)τρως χορο στο πορτ παγκαζ σου άν δεν ειναι δεξαμενη – ρεζερβα

      2)αν ειναι δεξαμενη ρεζερβα, χανεις την ρεζερβα και ετσι και παθεις ενα λαστιχο στο ταξιδι την γαμησες δεν πας πουθενα γιατι δεν εχεις ρεζερβα!

      3)το αμαξι του παντα εχει μια ελαφρα μυροδια αεριου! οχι δεν ειχε διαροη απλα μενει μοιροδια! και ειναι σπαστικο και επικυνδινο για την υγεια

      4)ειναι ταλαιπορια να την γεμιζεις! ναι ειναι, βγαλε το πραγματα, απο το καπο, βγαλε την δεξαμενη, βαλε αεριο αντε παλι ολα μεσα…

      5)κανει πολυ “ξερη καυση” λενε και εχει αλλες ζημιεςσιγα σιγα στο μοτερ του! και για να μην τις εχει αυτες τις φθορες του οτι ΠΟΤΕ δεν πας μονο με αεριο, μια φορα στις 10μερες στην βδομαδα πρεπει να το φουλαρεις και να κανεις και καυση με βενζινη για να διατηρεις το μοτερ!!!

      κανε τωρα εσυ τα μαθηματικα να δεις ποσο πρακτικο και “κοστοβορο” τελικα ειναι αυτο το υγρΑεριο.-

    • Nikitas Mic

       1. Σχεδόν όλοι βάζουν δεξαμενή-ρεζέρβα. [Ακόμη και να βάλεις κανονική δεξαμενή σου τρώει χώρο μεν αλλά μπροστά στην οικονομία που κάνεις ούτε καν που σε νοιάζει ότι το θυσιάζεις. Επίσης αέριο βάζουν σχεδόν επί το πλείστον μεγάλα αυτοκίνητα (συνάρτηση κυβισμού και χώρου) δηλαδή το να βάλεις αέριο σε ένα opel corsa κτλπ πάει να πει ότι κάνεις μεγάλες καταναλώσεις που ίσως φταίει το δεξί σου πόδι, γιατί από εκεί ξεκινάνε όλα.]

      2. Αγοράζεις ένα kit επιδιόρθωσης ελαστικού (τζελ-αφρού) και τέλος! Που ζήτημα να το χρησιμοποιήσεις μια φορά τα 2-3-4-5 χρόνια κι ίσως λήξει (εάν λήγει) αχρησιμοποίητο. Συμφωνώ όμως ότι πρέπει να υπάρχει.

      3. Μυρωδιά μηδέν. Πρέπει μόλις ζεσταθούν τα σωληνάκια να τα σφίξεις παραπάνω. Θα πάρουν 2 στροφές ακόμη πολλά από αυτά. (Παίζει ρόλο βέβαια τι σύστημα έχεις βάλει. Κινέζικο; Βουλγάρικο; Ιταλικό; Και ποιος το εγκατέστησε;)

      4. Ε;;;;;  Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Απορώ πως τα λες κιόλας! :P Το πιο ευκολο πραγμα. Σου βγάζει μία υποδοχή (εγώ την έχω ακριβώς δίπλα από της βενζίνης. Ανοίγεις το καπάκι για να βάλεις βενζίνη κι εκεί δίπλα υπάρχει η μαγική τάπα για να γεμίσεις. Τόσο απλά. Μερικοί την βάζουν στον κάτω πίσω προφυλακτήρα (δεξιά, αριστερά ή τελείως από κάτω).

      5. Το αέριο είναι μίγμα βουτανίου(70%) και προπανίου (30%). Αυτές οι τιμές βέβαια παίζουν λόγω της μίξης που θα κάνει η εκάστοτε εταιρεία, βενζινοπώλης κτλπ. Είναι πολύ πιο καθαρό καύσιμο απο την βενζίνη και με περισσότερα οκτάνια. Όσο για την ξερή καύση ίσως ισχύει αλλά: Ο κινητήρας ξεκινά πάντα με βενζίνη. Οπότε λιπαίνεται αν θέλεις σε ένα βαθμό. Επίσης εγώ και άπειροι φίλοι μου με 100.000+ χιλιόμετρα με αέριο, πρόβλημα ΜΗΔΕΝ. Βασίζομαι σε προσωπικές εμπειρίες λοιπόν. Επίσης τα αυτοκίνητα με δηλωμένο αέριο κατ’εμέ δεν θα έπρεπε να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας καν λόγω των μηδενικών ρύπων. Επιβεβαιωμένο, τεσταρισμένο απο ΚΤΕΟ. Όσον αφορά την καύση με βενζίνη πολλοί το κάνουν μια φορά το μήνα για λίγα χιλιόμετρα μόνο και μόνο για ηθικούς λόγους, για να μην το σκέφτονται και να είναι συνειδητά καλυμμένοι. Προσωπικά μετά απο τόσα χιλιόμετρα δεν το έχω κάνει ποτέ. (Κρατάω μια επιφύλαξη όσον αφορά τη ζημιά του κινητήρα έτσι απλά για να υπάρχει. Εάν συμβεί μια μέρα ξαφνικά τι να πω. Τα λεφτά μου θα τα έχω βγάλει 3 και 4 φορές)

      6. Έχω κάνει απόσβεση εδώ και πολύ καιρό και απολαμβάνω 500+ χιλιόμετρα με 40 ευρώ αέριο.

      Υ.Γ. Πολύ μεγάλο ρόλο αξιοπιστίας παίζει το σύστημα (να είναι ονομαστό ιταλικό) και ο μάστορας. Πας στον καλύτερο που ακόμη κι αν το έχει με 100-200 ευρώ ακριβότερα το ιταλικό είναι κλεισμένος για τους επόμενους μήνες. Σέρβις σε ότι κι αν πάθει το σύστημα 24 ώρες την βδομάδα μας δίνει το ελεύθερο να τον παίρνουμε τηλ και να το φτιάχνει. Μετά απο τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν χρειάστηκε ποτέ σε κανέναν.

      Οτιδήποτε χρειαστείτε περί αυτού, ρωτήστε :)

      Nikitas Mic

    • JohnnyXP64

      Nikita mou, bravo για σενα αλλα εγω δεν μπορω να το εμπιστευτω με αυτα που εχω δει, και μυρισει στην συγκεκριμενη περιπτωση, και κυριως για το οτι ο κινητηρας δεν ειναι φτιαγμενος για κατι τετοιο και εχει φθορες, τελος δεν νομιζω οτι ειναι καν εφηκτο σε νεας τεχνολογιας αμαξια οπως TSI TFSI που ετσι κι αλλιως εχουν πολυ μικρη καταναλωση.

      το αμαξι του φιλου που λεω οτι οδηγησα, και δεν με ενθουσιασε σε επιδοσης, αλλα ηταν ενα civic 2006 ετσι for the record.

      ο μαστορας οντος μπορει να εκανε μαλακια δουλεια τι να πω…

      μακαρι να σε παει αλλα τοσα χιλιομετρα, το ευχομαι αλλα ειναι αυτο που λεμε, thanks but no thanks, αν και εδω εχει ανεβει τορα η κολοβενζινη, (1,37-1,40) παιζει στην Κυπρο και παλι λογο του κολο ΙΡΑΝ, ειναι καθαρη και δεν μου κοστιζει πολλα λεφτα, και ας κανω καθε μερα 70χιλιομετρα μηγε ελα για την δουλεια μου.

    • όπωες τα λέσ φίλε μου…απλά επειδή εμείες το βάλαμε σε πολλά χλμ είχε ήδη 210χιλαιδεσ χλμ έβγαλε κάποια προβλήματα φυσική φθοράς…ήθελε μπουζοκαλώδια μπουζί ιριδίου…το μόο πρόβλημα που είχαμε απο το υγραέριο ήταν η αντλία βενζίνης…λόγου του ότι κάθετε και ξύνετε συνεχώς..όταν τραβάει η βενζίνη έχει αλιωθεί και τα σκυπιδάκια είναι πίο εύκολο να ανεβούν στην επηφάνεια και να τα τραβήξει η αντλία οπότε τα αίπεξε η αντλία ήταν και τόσον χλμ…και το άλλο προόβλημα + την μούφα βενζίνη ειδικά τον χειμώνα ήταν να βουλώσουν τα μπεκάκια και να κρατάει ρελαντί σάν τρακτέρ…με ένα ενισχητικό οκτανίων και ένα καθαριστικό μπέκ το έλυσα το πρόβλημα…για αυτό θα σου συνηστούσα ανα 1000χλμ με υγαέριο να το γυρνάς στην βενζίνη για λίγο και να βαράς και καμια 6αρα να τα πετάει όλα…και έτσι θα είσαι πάντα κομπλέ…
      Υ.Γ είδα κάπου που είπες για τα οκτάνια…ναι φυσικά και ισχύει το υγραέριο έχει 115 οκτάνια…εμείς στον ΖΙΑΚΑ το βάλαμε που είναι απο τους top…

    • βασικά τα προβλήματα που αναφέρεις είναι τα πίο ασήμαντα…καλύτερο είναι να βάλεις στην ρεζέρβα και σου βγάζει τάπα απο έξω οπότε δεν κουράζεσε καθόλου..και την ρεζέρβα η την αφήνεις στο πορτ παγκάζ η απλά πένρνεις τον αφρό που σδου γεμίζει το λάστιχο και την τρύπα και σου επιτρέπει να κάνεις κάποια χλμ για να πάς να το φτιάξεις…εμάς δεν μυρίζει καθόλου υγραέριο…και πρέπει ανα 1,000χλμ να το βολτάρεις και να βαρας τουλάχιστον μια 6άρα να ξεμπουκόσουν τα μπεκάκια η αντλία βενζίνης και να λιπανθή και ο κινητήρας με βενζίνη…αν τα κάνεις αυτά δεν πρόκειται να σοτ βγάλει κανένα πρόβλημα..εμάς μάς έβγαλς γιατί βάλαμε υγράεριο στισ 210χιλιαδεσ χλμ οπού άρχησαν και οι φυσικέσ φθορές..(αν και για φιατ πολύ κράτησε)…άκου τώρα το έχουμε ακριβώς ένα χρόνο και το βάλαμε 1,200 ευρώ…γράφουμε κάθε φόρα πόσο υγράεριο βάζουμε και τα συγκρίνουμε με τιν βενζίνη…σε ένα χρόνο λοιπόν κάναμε απόσβεση τα 1,200 ευρώ και έμειναν και στην τσέπη μας 3 χιλιαρικα….για υγάεριο χαλάσαμε μόλις 1,700 ευρώ για ένα χρόνο και για βενζίνη θα θέλαμε 3,400….είναι τεράστιο κέρδος πιστεύω..και σε αμάξι 1,600…

    • JohnnyXP64

      και αυτο ειναι υβριδικη λυση!
      σε κανεναν δεν αρεσουν τα υβριδικα αυτο λεμε!

      υαγραεριο, ΑΛΛΑ πρεπει μπλα μπλα μπλα βενζινη καθε μπλα μπλα, 
      και μονο που το ακουω αυτο (δεν σε κοροιδευω απλα να μην επαναλαμβανω τα γραπτα σου) 
      βαριεμαι και μπαινω στο τρυπακι, να εχω το νου μου σε κατι….

      ισως οποιος μπορει να παρει ενα TSI 1.2 και να εχει το κεφαλι του ηρεμο.
      οχι 2 μορφες ενεργειας για ενα αμαξι ειναι κουραστικο! 

    • εμένα να σου πώ την αλήθεια δεν με έχει ταλεπορήσει καθόλου όμως..ένα κουμπάκι είναι οποτέ θές το γυρνάς βενζινή οποτέ θες υγραέριο…με 20 ευρώ κάνουμε 250 χλμ…τέρμα οικονομικό για 1,600 και για τη εποχή..

    • Spyros

       Μη κουράζεσαι George!!!! Ο φίλος JohnnyXP64 μάλλον ταλαιπωρείται μόνο και μόνο που αναπνέει.Τα φλας με φωνητική εντολή τα αλλάζει….!!!!!!

    •  apla 8α που καποιοι οτι το trip computer soy ekleve !!!!!  :-P
      VW kai σωστη…δυσκολα !!!!LOL
      οπωσ ειπε και ο constantine.. VW rulez !!!!  :-)

  • Elaspre

    Εχω το Opel corsa 1.7 cdti σε διαδρομή επαρχιακή έκανα 370 km και έκαψαν 16.9 lit. Με μέση κατανάλωση 4.6/100km!εντός πόλης εχω πάλι 4.6(με ελαφρύ το πόδι μου στο γκάζι)!
    Το ποιο καλο της υπόθεσης είναι ότι ακόμα είναι αστρωτο και έχει και αλλα περιθώρια για οικονομία όσο ανεβαίνουν τα km!
    Αυτές τις τιμές τα υβριδικα τις βλέπουν με τα κυαλια!
    Και μην αναφέρω για τα 30 κιλά ροπης!

  • Κώστας

    Εγώ θα συμφωνίσω και επαυξάνω… ειδικά με τον Κώστα. Προσωπικά εδώ και 15 χρόνια έχω μόνο diesel, ίσως να έπερνα και με βενζίνη πλέον τώρα με τις καινουργίες μηχανές, δες TSI της VW/Audi  κ MultiAir της Fiat. Ακόμη δεν κατάλαβα την αναγκαιώτητα των υβριδικών…. να κουβαλάω και μπαταρίες μια ζωη επιπλέον…. Ακόμη και το Start-Stop συστημα δεν το πολυπιστεύω. ΟΚ εχω οικονομία… αλλά τι λει καποιος για τη μαρκοζωία της μηχανής και starter; Τέτοια αμάξια ίσως να είναι οκ μόνο για αμάξια πόλης/delivery/taxi πόλης, όπου δε θα πας με πάνω από 50-60χιλ/ω

    • cfu

      sostos ,to kalytero tora einai diesel,alla kai diesel na min einai me tous kinitires benzinis pou exei h Vw Group,Fiat,Ford,Renault,Citroen,akoma kai oi pio megaloi tis Bmw-Mercedes,ta hybrid pleon einai axrista kai tora me apodiktika stoixeia den einai tyxaio pou den theloun ksana hybrid

    • JohnnyXP64

      ετσι! καλα το σταρτ στοπ ειναι εντελος ανουσιο συστημα! αμα δεν εισαι ταριφας.
      αμ το κοστος αλλαγης μπαταριων που το πας? να πεις οτι ηταν κανα ηλεκτρικο σε τραβαγε καμια 600χιλιομετρα αυτονομια. αντε να πω να κανει και 1.500οι μπαταριες στα ποσα? στα 5+χρονια ας πουμε.(oxi tora sto mellon tora kanei to miso amaxi!)

      αλλα για υβριδικα ουτε φραγκο δεν δινουμε! απλα μαθαινουμε να οδηγουμε ποιο ηρεμα και τελος.
      ασε οπως αποδηξαν και στο top gear οτι αν πας επιθετικα το υβριδικο καιει περισσοτερο απο ενα M3!

    • cfu

      gia tis mpatarias kati exo akousei gia 5.000 eyro….
      etsi odigoume pio irema kai linetai to provlima,koitame kai ti piesh sta lastixa,prosexoume kai to ladaki kai pefti kato h katanalosh,to test pou eixe kanei to top gear ekleise polla stomata,simasia exei pos odigas kai meta ti aytokinito exeis