Για πρώτη φορά βλέπουμε φωτογραφίες από ένα μουλάρι της αντικαταστάτη της McLaren F1 η οποία θα παρουσιαστεί τον Μάιο κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό σε μερικούς εκλεκτούς πελάτες της McLaren, προτού παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013. Ο Ron Dennis έχει δηλώσει ότι το νέο hypercar θα είναι πιο προηγμένη και τελειοποιημένη από την θρυλική McLaren F1. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και θα είναι “εντελώς διαφορετική” από την MP4-12C. Από τις spy φωτογραφίες δεν μπορούμε να διακρίνουμε και πολλά αφού είναι βαριά καμουφλαρισμένο, εκτός από την τεράστια πίσω εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο.

Ο Ron Dennis έχει πει ότι στο νέο hypercars τους δεν έχουνε δώσει βάση αποκλειστικά στην τελική ταχύτητα. Θα διαθέτει ένα “ολοκληρωμένο πακέτο απόδοσης” με προηγμένη τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1. Η παραγωγή του θα γίνει στο νέο εργοστάσιο της McLaren, McLaren Technology Center. Μόλις 2 με 3 αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα και θα έχει κύκλο ζωής 4 ετών και θα ξεκινά από τις 750.000 ευρώ. Συνολικά θα κατασκευαστούν από 300 έως 500 αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία P12 και το νέο hypercar έχει σχεδιαστεί από τον Frank Stephenson, επικεφαλή σχεδίασης της McLaren και θα διαθέτει “double-bubble” οροφή, με το μπροστά παρμπρίζ να θυμίζει έντονα την καλύπτρα των πολεμικών αεροσκαφών, θυμίζοντας κάτι από το Audi της ταινίας iRobot.

Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά έναν twin-turbo 3.8-λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα. Πιθανώς θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα (KERS) παρόμοιας τεχνολογίας με αυτή των μονοθεσιών της Formula 1, το οποίο θα αποδίδει επιπλέον 120 άλογα, ανεβάζοντας έτσι την απόδοση στα 920, όσα ακριβώς υποτίθεται ότι θα παράγει και η νέα Ferrari F70.

Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70). Το Mega Mag -όπως το ξέρουμε μέχρι στιγμής-με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ μέσα σε 20 δευτερόλεπτα θα έχει πιάσει τα 320 χλμ/ώρα (η Veyron τα πιάνει σε 22 δευτ). Ο κινητήρας θα βρίσκεται ασφαλώς στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.

Το βάρος του χάρη στην εκτενή χρήση carbon, τόσο στο σώμα και στο σασί όσο και στα σημεία πρόσκρουσης του νέου hypercar, δεν θα ξεπερνά τα 1.140 κιλά. Θα διαθέτει ενεργό αεροδυναμική και αερόφρενα (όπως έχει η Veyron και η Pagani Ηuyara). Φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.

Ο αναρτήσεις θα είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.

[Πηγή: Teamspeed]

  • freedoom1013

    Πω πω, σφαγή!!
    Θέλω μάχη και στην κατηγορία hypercars, γιατί τα supercars δε μου φτάνουν.
    Το μόνο ψεγάδι στις μέχρι τώρα πληροφορίες είναι ότι θα έχει διάρκεια ζωής 4 χρόνια. Αυτό για μένα είναι τεράστια μαλακία, όχι μόνο για την περιουσία που σκας για να το αποκτήσεις, αλλά και για το ίδιο το αμάξι, που εδραιώνεται για λίγο στην αγορά. Βέβαια 10 χρόνια κάνανε να βγάλουν τον αντικαταστάτη της F1, σε 4 θα βγάλουν το επόμενο;;

  • πιστευω πωσ με τον ερχομο των νεων ENZO kai F1….τριζει η καρεκλα τησ VEYRON !!!!! για την PORCHE δεν το πιστευω τοσο πολυ……..
     

    • gronholm89

       sugnwmi alla 8a diafwnisw mazi sou..i veyron dn exei kamia sxesi me auta ta uperopla… einai ena “ama3i” to opoio vgike gia na dei3ei ton egwismo kapoion… ennow oti einai einai ena kurile drag car… an to valeis se pista to pio pi8ano einai kopanisei ston apenanti toixo, ase pou o xronos 8a einai upodeesteros pollwn pio adunamwn autokinitwn… na to pw pio apla i veyron einai mia kourada me aloga!!!

    •  The Power Board

      1:15.1 – Ariel Atom V8 5001:16.2 – McLaren MP4-12C1:16.5 – Lamborghini Aventador1:16.8 – Bugatti Veyron Super Sport1:17.1 – Gumpert Apollo S1:17.3 – Ascari A101:17.6 – Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing)1:17.7 – Noble M600 (cold)1:17.8 – Nissan GT-R (2012)1:17.8 – Pagani Zonda Roadster F1:17.9 – Caterham Seven Superlight R500 (cold)1:18.3 – Bugatti Veyron 16.41:18.4 – Pagani Zonda F1:18.9 – Maserati MC121:19.0 – Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce1:19.0 – Enzo Ferrari1:19.1 – Ferrari 458 Italia1:19.5 – Lamborghini Gallardo LP560-41:19.5 – Porsche 997 GT21:19.5 – Ariel Atom 2 300Οχι οτι ειναι απολυτα τα νουμερα(TOP GEAR)…απλα σε μια μικρη πιστα η VEYRON στριβει !!!!δεν λεω…η VEYRON ειναι αυτο που λεσ !!!! οπωσ ακριβωσ και οποιαδηποτε αλλη 4τροχη κατασκευη με πανω απο 500-600 αλογα !!!!!

    • gronholm89

       http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
      koita k ton xrono tis buggati… 7:40 — 161.22 km/h – Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kgvgazeis to sumperasma monos sou pou einai….

    •  gia 15sec κανεισ μωρε ετσι !!!!!  :-P
      ναι δεν λεω..σε μια τοσο πολυ τεχνητη πιστα χανει….
      αλλα με εναν επαγγελματια πισω απο το  τιμονι!!!!
      εσυ…εγω… ο οποιοσδηποτε δεν πιστευω να εχουμε μεγαλη διαφορα στο overall !!!!
      oyte na κανουμε τετοιο χρονο !!!!
      το μονο σιγουρο ειναι οτι ευκολα κανουμε ενα 0-300…και h VEYRON το εχει !!!!  axaaxxa

    • gronholm89

       mexri na er8ei to ama3i tou keimenou… akou ekei 0-320 se 20sec… a na xa8eite epidei3ies.. :P

  • loeb

    Εγω κραταω οτι ο 3,8 θα βγαζει 800 αλογα! Τρομακτικο νουμερο…απο την αλλη μονο και μονο που δεν θα απενεργοποιειται το ESP για μενα ειναι μεγαλο fail. Θα προτιμουσα αλλο στην κατηγορια των Hypercar. 

    • Pterarxos

      Καλά κάνουν. Αλλιώς θα γεμίσουμε με θέματα εδώ μέσα με χτυπημένες-καμμένες MCL F1. Φαντάζεσαι 800 άλογα με δείκτη 1,4 κιλά ανά ίππο χωρίς esp; Μόνο για οδηγούς κατηγορίας Jason Plato, Tiff Needell κτλ είναι αυτά τα κάρα. Δεν είναι Golf 160 αλόγων.

    • loeb

       Δεν συμφωνω καθολου οσα αλογα και να εχει. Υπαρχει η κριση του καθενος να το εχει απενεργοποιημενο ή οχι οποτε θελει. Κι αν ειναι κουτος ενας ανθρωπος ή υπερβολικος δεν θα τον σταματησει απο το να κανει την βλακεια του ειτε εχει ESP ειτε οχι. Θα περασει σε κανα δρομο με τα 920 αλογα με τρελα χιλιομετρα και θα παρει πολλους παραμαζωμα. Αυτο που κανουν οι εταιρειες ειναι απλα αυτο που θα τους επιβαλουν σε λιγα χρονια οι νομοι. Απλα το εφαρμοζουν σιγα σιγα σε υψηλης τεχνολογιας αυτοκινητα για να λες ειδες το εχει και η Maclaren. Ε μετα θα σου πουν βαλε και αυτοματο πιλοτο που ηδη τους ετοιμαζουν σε μικροτερη εκδοχη (αφου φρεναρουν μονα τους και αλλα τετοια). Και θα σου πουν να πηγαινεις με αυτοματο πιλοτο  ετσι ωστε να μην προκαλεις κανενα ατυχημα. Αυτα ειναι μεγαλες  ανοησιες σε λίγο καιρο θα πρεπει να ζηταμε την αδεια τους ακομα και να παμε στην Τουαλετα. Πραγματικα μην τους δινεται πατημα να τα περασουν ολα πιο ευκολα απο οτι υπολογιζουν.

    •  8a διαφωνησουμε σημερα φιλοσ !!
      δεν ειναι το ιδιο που λεσ οτι 8α πηγαινει με 300 και 8α κανει την λαλακια του…απο ασχετοσινη μπορει ο τυποσ να το βγαλει και με μια γκαζια να γυρισει για πλακα..εδω πχ ενα SLK MK1 με τα 180 γυρναει για πλακα σε καταλληλο οδοστρωμα…φαντασου ενα κτηνοσ !!!!! και δεν ειναι να πουμε οτι το ευνουχιζει το αυτοκινητο οπωσ σε ενα καθημερινο με 140 ps…..το αυτοκινητο θα εχει τοσεσ δυνατοτητεσ..που για να μπορεσεισ λιγο να χαρεισ ενα μεροσ απο αυτεσ….θα θεσ οπωσ και να χει το ESP !!!! αλλιωσ θα εισαι σταμτημενοσ και 8α καισ μονο λαστιχο…. :-)

    • loeb

      Μου αρεσει να διαφωνω ειδικα οταν υπαρχουν επειχηρηματα. Εγω δεν διαφωνω σε αυτο που λες οτι εχει τεραστια διαφορα απο  ενα αυτοκινητο των 140 ps. Αλλα αν εγω το ειχα γι αυτο το λογο δεν θα το απενεργοποιουσα ποτε χωρις πρωτα να το βαλω στην πιστα. Ομως θα μου δινοταν η δυνατοτητα οταν θα πηγαινα στο χωριο μου στην αλανα να το απενεργοποιησω και να γουσταρουμε με τους φιλους μου. Αυτο λεω οτι απενεργοποιημενο δεν θα μπορει να το παει ο οποιοσδηποτε.
      Μπορει αυτα που λεω περι αυτοματου πιλοτου να σας φαινονται μακρια αλλα σε μερικα χρονια εδω θα ειμαστε. Φιλε Μπαμπη αν βαλουμε οτι ο ανθρωπος κανει σφαλματα στην οδηγηση τοτε δεν θα εχουν δικιο να σου πουν να παρεις αυτοκινητο που θα οδηγειται αποκλειστικα μονο του?  Σε τι διαφερει σε σκεψη απο την δικια σου εκδοχη παλι για ασφαλεια θα γινει. Τοτε ομως θα ξεσηκωθουνε οι περισσοτεροι αλλα τοτε δεν θα εχεις το ιδιο περιθωριο να αντιδρασεις γιατι θα σου κανουν ενα Delete σε ολα τα λεφτα που εχεις και θα καθεσαι σουζα :P

    •  axaxaxxaaxx και μενα μαρεσει να διαφωνω !!!!
      μα αυτο λεω !!!! με 900 αλογα γυρναει πιστευω οσεσ φορεσ θελεισ !!!!!!!!!!
      σαν να  κοψεισ απο εναν ’25ρη” αραπη 3…παλι ειναι 22ρησ αραπησ !!!  :-P :-P :-P
      αυτο που λεσ για την ασφαλεια εν μερη το δεχομαι !!!!!!
      αλλα σκεψου και το αλλο !!!!
      απο τουσ κατοχυσ που εχουν μια F1…ENZO…ZONDA…..τωρα στα γρηγορα που ερχοντε στο μυλαο μονο ο Χαμιλτον..κι ο Ρ.Ατκινσον !!!!! που ξερουν να τα πανε !!!! σκεψου τωρα ποσεσ αλλεσ λουγκρεσ..αμπαλοι…πορνιτσεσ….τα εχουν …που ουτε matiz 1000cc δεν ξερουν να οδηγησουν !!!!! opote μηπωσ το κανουν για τουσ μελλοντικουσ ιδιοκττεσ??

    • loeb

       Χαχαχαχα το ειπες και μονο σου ελαχιστοι θα το απενεργοποιουσαν 2-3 το πολλοι. Αρα ισως το κανουν με το σκεπτικο που λεω εγω. Ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα εξαπλωθει και στα μικροτερα αυτοκινητα ειδικα τωρα που σχεδον ολα θα εχουν GPS. Θα ξερουν ανα πασα στιγμη που εισαι και τι κανεις και μολις θα θες να διαφυγεις απο την αστυνομια θα σου σβηνει αυτοματα. Και αν ηταν ολα αυτα να χρησιμοποιηθουν μονο για το καλο της ανθρωποτητας να το δεχτω. Αλλα υπαρχει η ιστορια που μας υπενθυμιζει οτι δεν γινεται μονο για το καλο. Βλεπε χρηση πυρινικης ενεργειας κ.α
      Οσο μεγαλυτερη δυναμη αποκτουν τοσο ποιο δυσκολα θα μπορεις να ξεφυγεις.
       Μετα θα μου σουν παρε τον αυτοματο πιλοτο και εσυ δεν θα δικαιουσε να την οδηγας. Εχθες καπου πηρε το ματι μου οτι θα ελεγχει το κρατος ακομα και το νερο απο τις γεωτρησεις. Ξερεις αν θες να ξεφυγεις απο το ολο συστημα ουτε νερο δεν θα εχεις να πινεις. Πιστευω κατι θα πηρε και το αυτι σου για το ηλεκτρονικο φακελωμα που σχεδιαζεται για να παταχθει η φοροδιαφυγη. Ειδες ολα απο κατι καλο ξεκινανε και στο τελος να δουμε που θα καταληξει.

    •  AXAAXXA
      ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΩΡΑ… :-)
      εγω λεω να το εχει συνεχεια..επειδη δεν προκειται κανεισ να το απενεργοποιησει απο τουσ περισσοτερουσ ιδιοκτητεσ….

    • Mika

      Manitses, an synnenohtheite, peite mou kai emena!!!!
      :p

      Pantws, opws kai na to exei to ESP, tha skizei to ergaleio!!!!

    •  αχχαχαχαχ ο γραπτοσ ο λογοσ εχει τα καλα του…αλλα ωρεσ ωρεσ..γαματα !!!  LOL
      mika 900+ αλογα ειναι αυτα……το μονο σιγουρο !!!!! ;-))))

    • loeb

       αχαχαχαχαχαχα :P
      Εγω διαφωνω με την ιδεα και οχι στον αν πεταει 10 παντες γιατι αν πεταει τοτε παλι δεν ειναι ασφαλες οποτε τι κερδιζεις? αχαχαχαχαχα καπου το ενα αναιρει το αλλο δεν νομιζεις? LOL

    •  ti μικρεσ μαλακιουλεσ τισ σωζει !!!!! και ειναι”φυλακα” αγγελοσ !!!!!
      αλλα αμα 8ελεισ να κανεισ ομωσ ταρζανιεσ δεν σε εμποδιζει !!!!
      πχ δεσ πωσ ηταν με το TC στην F1 πριν μερικα χρονια…
      βοηθουσε αλλα δεν ευνουχιζε !!!! 
      αυτο λεω !!!!  :-)

    • loeb

      Ναι αλλα στα χερια του καθε απειρου δεν θα το απενεργοποιει γιατι το σκα..ο θα εχει παει στην καλτσα :P xaxaxa
       Θα το κανει την πρωτη φορα στην πιστα αφου και να θελει εξω δεν θα εχει τα κοτσια. Μιλαμε τωρα οτι το σκεπτικο μπορει να γλιτωσει ενα ατυχημα στα ποσα? οποιος εχει το μυαλο στο κεφαλι του θα πραξει αναλογα. Κι εγω κυκλοφορουσα με λαστιχα 5 χρονωn και με αμαξι χωρις ΕSP και σε προτοβρωχια εβλεπα Αμαξαρες καρφωμενες να φερνουν τουμπες ειδικα στον επαρχιακο δρομο Τριπολης Σπαρτης ηταν ενα σημειο που καθε μερα εφευγε και μια αμαξαρα.
      Τελος παντων ο καιρος θα δειξει κατσε να βγει στην παραγωγη και θα δουμε και αν υπαρχουν ατυχηματα και με αυτο ακομα και αν δεν απενεργοποιειται το ESP. Ομως φιλε Μπαμπη ποσο ωραια κουβεντα κανεις με ατομα που γνωριζεις πως σκεφτονται και πως μιλανε. πραγματικα το απολαμβανω φιλε… :D

    •  :-) :-) :-)
      σκεψου οτι με μια γκαζια ανα πασα στιγμη 8α βλεπεισ τον κωλο σου !!!!
      σε αυτο 8α βοηθαει !!!
      αλλιωσ καθε φορα που θα στριβεισ….8α ακροβατοεισ σε ενα σχοινι….φυγω δεν φυγω…..
      πιστευω ο μονοσ λογοσ που καποιοσ 8α απενεργοποιησει το ESP σε ενα τετοιο αυτοκινητο..ειναι μονο για να δει ποσο προσφερει….και να το εκτιμησει ενα παραπανω !!!!  :-)
      ” Κι εγω κυκλοφορουσα με λαστιχα 5 χρονωn και με αμαξι χωρις ΕSP και σε
      προτοβρωχια εβλεπα Αμαξαρες καρφωμενες να φερνουν τουμπες ειδικα στον
      επαρχιακο δρομο Τριπολης Σπαρτης ηταν ενα σημειο που καθε μερα εφευγε
      και μια αμαξαρα.” εσυ εισαι ο LOEB λεμε !!!!! :-P και στο ειπα πριν…το ESP apla βοηθαει….δεν σωζει καταστασεισ….εκει που πχ 8α το εχανεσ με τη μια…σου δινει μια προσπα8εια ακομα !!!! ε αμα εισαι γιωτασ….στο καλο στη μπαριερα !!!!!  :-P :-)
      ligo ακυρο αυτο που θα σε πω………. πχ στο GT5…παρε το PAGANI ZONDA R και φτιξτο τερμα….meta bgale oles τισ βοηθειεσ και προσπαθησε να κανεισ ενα γυρο….απλα δεν θα μπορεισ….. ε σκεψου τωρα καπωσ ετσι ειναι και στην αληθεια !!!!  :-P
      sto ειπα αυτο το ΄΄ατυχεσ” παραδειγμα…γιατι εγω εδω ειμαι σαν τον lewis….ενω εσυ ενασ καθημερινσ !!!!  :_P LOL LOL

    • loeb

       αχαχαχαχαχα.

    • gronholm89

      idi ta autokinita mas (sugxronis texnologias) exoun gps mesa tous. apenergopoiimeno. me mia anava8misi logismikou energopoieitai… :/

  • Mika

    Oi fan anamenoume oloi me agwnia!!!!

  • Ironman86

    mipos to exoume paragamisi  me ta noumera?????stragalia ta perasame  ta 0-100 kai ta 0-300….?

  • mp4-27

    νομιζω τελικα η porsche 918 θα ειναι η μεγαλη τεχνολογικη εκπληξη
     

  • Phaethon

    Μπορούν να το πουν όπως θέλουν αλλά δεν νομίζω ότι είναι άξιος αντικαταστάτης της F1.

    Απέχουν παρασάγγας στην ιδεολογία αυτά τα δύο. 

  • jim

    to perimeno kai afto opos kai enzo,thelo kontra hehe

  • hellboy

    ΑΒ double-bubble δεν ειναι αυτη που εχει ενα 2πλο αεροδυναμικο σπασιμο-φουσκομα πανω στην οροφη αλλα αυτο->http://www.conceptcarz.com/view/photo/312712,4658/1959-GMC-Firebird-III_Photo.aspx#photo
    καθως υρχε καποτε ενα μονο αεροσκαφος που ηταν πειραματικο με αυτο τον σχεδιασμο http://www.flickr.com/photos/channaher/7053605849/
    το εχω διαβασει απειρες φορες!!!!!!!!!!δεν φτιαχνουν 2καμπινο!!!!!!!μονοκαμπινο!!!!!!!με 2πλα αεροδυναμικα φουσκοματα και το κανουν για να αποφευχθουν τα airbreakers και καποια μεγαλη αεροτομη!!!!!!!(βλεπε μερικα εβο που εχουν καποια μαυρα καρφια στο τελειωμα της οροφης-ακριβος πανω απο το πισω παραθυρο) :))))

    • έχει καθιερωθεί όμως να λένε έτσι τα αυτοκίνητα με τέτοιου είδους οροφή

    • hellboy

      με αφορμη την παρομιωση το εγραψα και με πολυ δοση πλακιτσας!!!!!!!!!!!!!!!!!αφορμη να σε τσιγκλισω ηταν!!!!!!!!το εχω καταλαβει οτι ετσι καθιερωθηκε!!!!!!!!!τοσες φορες το εχεις γραψει αλλοστε στο παρελθον!!!!!!!!!!!!

    •  axaxaxaxax με εχετε μπερδεψει τερμα !!!! ααχαχα και οι 2 δικο εχετε !!!!!!  ;-))))

    • pariah

      Όπου στα evo το κομμάτι που λες βγήκε για να μειώσει την κατανάλωση κατά 0,1lt σε ένα όχημα που για πρωινό είχε τα 12άρια…

    • hellboy

       και εσυ που πιαστικες!!!παναθεμα σε!!!!!!!!!!!δες το πρωτο λινκ και το δευτερο λινκ!!!!!!στο πρωτο θα λιγωθεις στα γελια με το θεαμα!!!!!!
      παντως δεν μου αρεσουν αυτα τα καρφια,στο αυτοκινητο!!!!!μου θυμισαν τα airbreakers στην καλυπτα απο το F-102 delta dagger http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/Greek_TF-102A_Delta_Dagger_1.JPG