H Honda ανακοίνωσε ότι ετοίμασε ένα νέο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης (CVT) για μεσαία αυτοκίνητα, που βελτιώνει σημαντικά τις οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά τεχνολογιών επόμενης γενιάς Earth Dreams Technology. Επίσης ανακοινώθηκε ότι τα νέα Step WGN και Step WGN Spada θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με το νέο CVT και θα προσφέρουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους.

Στοχεύοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης, το νέο CVT είναι συμβατό με ένα σύστημα idle stop, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία λαδιού υψηλής απόδοσης. Το G-Design Shift, ένα νέο, συντονισμένο σύστημα ελέγχου επιλογής σχέσης, γκαζιού και υδραυλικών, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρεί ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση και συμβάλλει στη δημιουργία σπορ οδηγικής αίσθησης. Χάρη σ’ αυτό το συνδυασμό τεχνολογιών, σε μία συγκριτική δοκιμή οχημάτων της ίδιας κατηγορίας, το νέο CVT προσφέρει 5% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα συμβατικό CVT και 10% καλύτερη από ένα 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Honda.

Το Νοέμβριο του 2011, η Honda ανακοίνωσε την Earth Dreams Technology, μία σειρά τεχνολογιών επόμενης γενιάς για αυτοκίνητα που βελτιώνουν σημαντικά τόσο τις οδηγικές επιδόσεις όσο και την κατανάλωση, συνδυάζοντας την περιβαλλοντική συμβατότητα με την γνώριμη οδηγική απόλαυση Honda. Οι πρώτες τεχνολογίες της σειράς ήταν ο νέος κινητήρας και το CVT για μικρά μοντέλα που εξόπλισαν το N BOX. Το νέο CVT για μεσαία οχήματα το οποίο θα προσφέρεται με τα νέα Step WGN και Step WGN Spada είναι η δεύτερη τεχνολογία αυτής της φιλοσοφίας.

[Πηγή: Honda]

Δελτίο Τύπου

Νέο κιβώτιο CVT για Μεσαία Μοντέλα

Η Honda Motor Co., Ltd. παρουσίασε ένα νέο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης (CVT) για μεσαία αυτοκίνητα, που βελτιώνει σημαντικά τις οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά επαναστατικών τεχνολογιών επόμενης γενιάς Earth Dreams Technology. Επίσης ανακοινώθηκε ότι τα νέα Step WGN και Step WGN Spada θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με το νέο CVT και θα προσφέρουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους*1.

Στοχεύοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης, το νέο CVT είναι συμβατό με ένα σύστημα idle stop, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία λαδιού υψηλής απόδοσης. Το G-Design Shift, ένα νέο, συντονισμένο σύστημα ελέγχου επιλογής σχέσης, γκαζιού και υδραυλικών, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρεί ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση και συμβάλλει στη δημιουργία σπορ οδηγικής αίσθησης. Χάρη σ’ αυτό το συνδυασμό τεχνολογιών, σε μία συγκριτική δοκιμή οχημάτων της ίδιας κατηγορίας, το νέο CVT προσφέρει 5% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα συμβατικό CVT και 10% καλύτερη από ένα 5-τάχυτο αυτόματο*2.

Το Νοέμβριο του 2011, η Honda ανακοίνωσε την Earth Dreams Technology, μία σειρά τεχνολογιών επόμενης γενιάς για αυτοκίνητα που βελτιώνουν σημαντικά τόσο τις οδηγικές επιδόσεις όσο και την κατανάλωση, συνδυάζοντας την περιβαλλοντική συμβατότητα με την γνώριμη οδηγική απόλαυση Honda. Οι πρώτες τεχνολογίες της σειράς ήταν ο νέος κινητήρας και το CVT για μικρά μοντέλα που εξόπλισαν το N BOX. Το νέο CVT για μεσαία οχήματα το οποίο θα προσφέρεται με τα νέα Step WGN και Step WGN Spada είναι η δεύτερη τεχνολογία αυτής της φιλοσοφίας.

1 Υπολογισμοί της Honda για 5 δίλιτρα οχήματα με ύψος 1.800 mm ή περισσότερο και θέσεις για επτά ή οκτώ επιβάτες

2 Σύγκριση με οχήματα Honda

 Βασικά χαρακτηριστικά του νέου CVT για μεσαία μοντέλα

  • Η νέα, αποδοτική ηλεκτρική αντλία λαδιού, ο ανθεκτικός ιμάντας και το αποκλειστικό λάδι CVT αυξάνουν την απόδοση του κιβωτίου βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου.
  • Η ευρεία κλιμάκωση προσφέρει ταχύτητες ταξιδιού με καλύτερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου. Παράλληλα βελτιώνει την ελκτική ισχύ κατά την επιτάχυνση από στάση για να μπορεί να επιτυγχάνεται μία συναρπαστική, σπορ αίσθηση.
  • Tsou Kostas

    “συνδυάζοντας την περιβαλλοντική συμβατότητα με την γνώριμη οδηγική απόλαυση Honda” η οποια αγνοειται εδω και 10 χρονια…. 

    • Mika

       Pes ta nte!

    • χμμμ…
      πάλι υπερβάλλεις όπως κ τις προάλλες με τη Toyota!!!
      S2000 σταμάτησε πριν κανα 3χρονο
      NSX πριν 7 χρόνια
      Civic Type-R πριν 2 χρόνια…
      Jazz Mugen δεν εισήχθει ποτέ…

      δε λέω…έχει χάσει πάρα πολύ το σπορ χαρακτήρα της που είχε τη δεκαετία του ’90 αλλά όχι ότι αγνοείται εδώ κ 10 χρόνια!!

      προς αποφυγή παρεξηγήσεων…
      δεν υπερασπίζομαι τπτ…

      εγω μαζί σου είμαι!!

    • Tsou Kostas

      δεν υπερβαλω ρε killer, απλα ενα μοντελο μετραει απο τοτε που παρουσιαστηκε, οχι απο τοτε που σταματησε να βγαινει… το civic το τελευταιο ηταν για πεταμα μην το μετρας. Το ιδιο ειχα πει και για την toyota.

    • οκ…δεκτό!!!!!

    • gronholm89

       polu dikio exeis, vasika to type-r mono eurwpi den pouliotan logw rupwn, ston upoloipo kosmo poulousan!!

    • Constantine

      Χαχαχαχαχαχαχ

  • gkar

    Ας αφήσουν τα cvt κτλ και ας φτιάξουν κανένα αμάξι όπως αυτοί ξέρουν…

    • fatals

      Honda nsx <3

  • Demetris

    Παίδες, δεν ξέρω πόσοι από εμάς έχουν βιώσει την εμπειρία του CVT, αλλά το κιβώτιο είναι άψογο.
    Στον αυτοκινητόδρομο με 140-150km με μόλις 3000 σ.α.λ.
    Από θέμα επιτάχυνσης να ουρλιάζει με full στροφές και ροπή ο κινητήρας χωρίς καθόλου απώλειες για αλλάγή ταχύτητας.
    Από εδώ και πέρα θα επιδιώκω κάθε αμάξι που θα έχω σαν προσωπικό να είναι με τέτοιο κιβώτιο, πλην τα εμπορικά της δουλειάς να είναι manual.

    •  gia eppagelmatia diladi den kanei??? poia i diafora????

    • Aseer

      ….εχεις οδηγησει ποτε dsg ?..Γιατι το cvt ειναι πολυ μετριο γενικα….

    • Demetris

       Ναι, το πρωσοπικό μου αμάξι είναι CVT (Vitz RS 2005). Επίσης έχω οδηγήσει Lancer με CVT κιβώτιο.

      Το Golf που έχουμε στην οικογένοια είναι 6 spd DSG (Golf V 1.6 FSi) και ναι, μπορώ να πω ότι είναι καλύτερο σε όλα το CVT.

      Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.

      Σε επαγγελματικά δεν νομίζω να υπάρχει CVT.