To VW Amarok είναι ένα σκληροτράχηλο και ανθεκτικό pick-up, γι’αυτό και η Rheinmetall Defense αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει ως βάση για το νέο της στρατιωτικό όχημα.


Παρουσιάστηκε στην έκθεση Eurosatory Defense and Security που πραγματοποιείται από 11 ως 15 Ιουνίου. Το όνομα του ειναι Amarok M και σχεδιάστηκε για να παρέχει στο στρατό ένα ευέλικτο pickup το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ευρύ φάσμα αποστολών. Ως αποτέλεσμα, το ελαφρύ πολλαπλών χρήσεων όχημα [Light Multi-Purpose Vehicle (LMPV)], διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς μαζί με ένα εκτός δρόμου σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. Μπορεί, επίσης, να εφοδιαστεί με ενισχυμένο σασί, εξελιγμένο εξοπλισμό τηλεπικοινωνίας και μια ηλεκτρική ενσωματωμένη βάση-δαχτυλίδι για ένα μέσο ή βαρύ πολυβόλο ή αυτόματο εκτοξευτή χειροβομβίδων.

Στους κινητήρες υπάρχει η επιλογή βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων κινητήρων, ξεκινώντας ο μικρότερος από τα 122 άλογα μέχρι τα 180 άλογα ο ισχυρότερος, οι οποίοι όλοι μπορούν να συνδυαστούν με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο ή 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

[Πηγή: Rheinmetall Defense]

<strong>Δελτιο Τύπου</strong>

Eurosatory debut: Rheinmetall’s Amarok M Light Multi-Purpose Vehicle (LMPV)

Outstanding mobility both on and off road, flexibility and reliability – these are the chief features of the lightweight all-terrain vehicles in service with armed forces around the globe. Rheinmetall MAN Military Vehicles (RMMV) has now expanded its product portfolio to include a commercial off-the-shelf vehicle in the below 3.5 t class.

RMMV is displaying its new Amarok M Light Multi-Purpose Vehicle (LMPV) for the first time at this year’s Eurosatory.

The Amarok M is a light multi-purpose vehicle that can be readily configured to meet individual customer requirements. Different equipment kits enable it to perform a wide range of missions. During the development process, RMMV placed great emphasis on meeting the twin military requirements of maximum modularity and ergonomic design. ? The vehicle interior is spacious enough to seat up to four fully equipped soldiers. ? Rifle racks, a radio system with handsets and room for stowing additional equipment assure excellent ergonomics. ? At a total vehicle weight of three tonnes, the Amarok M can carry a payload of up to 1.37 tonnes (with the basic cab).

All-wheel drive, an off-road anti-blocking system, an advanced, high-performance diesel or petrol-fuelled engine (90 to 132 kW, Euro 5), and a choice of eight-gear automatic or six-gear standard transmission combine to assure high mobility whether on hard surfaces or off road.

An engine output of up to 180 HP (depending on the configuration) delivers a maximum speed of 180 km/h as well as 1.26-tonne payload (with a double cab), or 1.37-tonnes with a basic cab. As an alternative to a loading area with a capacity of 2.5 m^2 (double cab) or 3.57 m^2 (basic cab), the chassis can be modified in accordance with customer requirements for a variety of different missions.

Moreover, as a systems integrator, RMMV can draw on numerous subsystems and components from Rheinmetall’s extensive portfolio of products as well as other customer-specific equipment kits, enabling it to transform the Amarok M into a communications and/or command vehicle, a military police patrol vehicle, etc. Designed with special operations in mind, the Amarok M on display at Eurosatory 2012 is equipped with an electrically powered ring-mount for a medium or heavy machine gun or automatic grenade launcher.

  • tvra για να το διαλλεγουν για στρατιωτικο οχημα !!!! η 8α το εκαναν για να σαμποταρουν τη χωρα που θα τα αγορασει…(αφου τα VW χαλανε!!)…..η κατι 8α ξερουν !!!!!!!!  ;-)

    •  η Rheinmetall Defense είναι γερμανική εταιρεία!!!

    •  oi γερμανοι μπροστα στο χρημα !!!!! δεν τουσ νοιαζει τιποτα !!!!!!
      τωρα η θα τα εξαγουν…αρα να και το σαμποταζ στισ αλλεσ χωρεσ….η θα βγαλουν πολλα χρηματα σαν ΑΞΙΠΟΠΙΣΤΑ !!!!!! 

    • hellboy

      την ποιααα!!!!!!!!!!!!!!!!!ντααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!αμαροκ και αξιοπιστια!!!!!!!!!!χαχχχχχχχχχχχχχχχχχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα ψοφισω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      εκτως οτι ειναι εσχρω να βλεπεις ενα αγροτικο οχημα σαν στρατιοτικο,ειναι σαν τα αγροτικα κατι τογιοτα κατω στο ιρακ-αφγανιστα που ηταν οι ενοπλοι πανω φορτωμενοι και ειχαν καρφωσει πολυβολο στην καροτσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Χχχχχχχχχχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      ++++++++++οτι η vw δεν εχει τετρακινηση που να μην κολαει………………………πρεπει να φαει πολλα ψωμια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!It is great on road but really horrible off road. The reason is the almost total lack of usable low down torque. The Amarok stalls when you pull away in sand, stalls on rocks, stalls on a riverbed, stalls up a climb, stalls pulling a trailer etc, etc. Low range; high range, it doesn’t matter. Drivers off road have to slip the clutch to keep going, and this is why Amarok clutches are being blown all over the place. Compared to Hilux, KB or Ranger, the Amarok is soft. Unreliable(εδω ειναι ολο το ζουμι). Not well built and not an African workhorse(και εδω επισης). The engine is too small, the chassis not overly tough and all it is is a great looking pickup in the American style – flabby and overweight!

  • NickTheGreek

    Αντε τωρα να μπει ο 1.4 tsi (παντα αυτος με τα 122) παρεα με dsg-7 σε κανα Leopard …θα λυσαξει το μισο autoblog…!

    Καλως ηρθα!nsa

    • MitsosDaBest

      Το username σου κάτι μου θυμίζει… 

      Μήπως είσαι ένας οπαδός του ΠΑΟ από το Gazzetta; Ο Jaguar 13 είμαι.

  • giannis1304

    χαρακτηρίζεται ως άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο στην αγορά των επαγγελματικών-αγροτικών. Υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά που είναι καλύτερα, έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες, έχουν φτιάξει όνομα στην αγορά, έχουν φθηνότερα ανταλλακτικά και έχουν πουλήσει χιλιάδες κομμάτια. Αν βγάζει ζημιές δεν το ξέρει κανένας, αφού δεν πουλάει όσο θα περίμεναν και δεν μιλάω για την μικροσκοπική ελληνική αγορά. Το αν ο στρατός πήρε τέτοια αυτοκίνητα και έκανε τις μετατροπές δεν μου λέει κα΄τι. αυτά είναι κεντρικές συμφωνίες και οι κυβερνήσεις αγοράζουν αφορολόγητα. τι να τα κάνει ο στρατός τα πολλά άλογα κόντρες στα βουνά?Λίγα κυβικά για “βαρύ” όχημα.

  • nikxan1

    ο,τι και να κανει το AMAROK, HILUX δεν θα γινει ποτε……

    • $26569747

      ναι αλλα οτι και αν κανουν τα amarok kai hilux, NAVARA δεν θα γινουν ποτε!!!!

    • NickTheGreek

      Και το navara με τη σειρα του δε θα γινει ποτε L200.

    • LJ

      Κρατιεμαι για να μην μιλησω :P!

    • nikxan1

       για μιλα για να δουμε τι θα πεις???

    • hellboy

      dodge ram κανενα απο τα παραπανω δεν θα γινει!!!!!!!!!!!!!!

    • aleksandros

      ford raptor svt κανένα από όλα τα παραπάνω δεν θα γίνει

    • hellboy

       χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!:)))))

    • Constantine

      Isuzu Rules !!!!!

    • giannis1304

      και όλα μαζί τα σέρνει το ranger! 3 τόνοι είναι αυτοί!

    • nikxan1

       ελα μην μου το χαλας τωρα, που σε συμπαθω τοσο πολυ!!!
      τι σχεση εχει το νιαβαρα με το τουοτα???
      για πες μου, ποσα τουοτα βλεπεις στα βουνα, και ποσα νιαβαρα??
      για πες μου, ποσα τουοτα βλεπεις να σπανε, και ποσα νιαβαρα??

      ΚΑΜΙΑ σχεση το ενα με το αλλο φιλε.

    • Valsamis

      Επειδη εγώ εχω στην κατοχη μου ενα απο αυτά, ναβαρα με καρο, το γυρναω στα βουνα μαζι με φιλους που εχουν τουοτα, για πες τι ξερεις και εμεις που τα εχουμε δεν το εχουμε καταλαβει ?

    • nikxan1

       ξερω οτι εχουν ευαισθησια στις κεφαλες, και οτι τα 200αρια πετανε βλαβες.
      τουλαχιστον εδω (χανια) πολλοι γνωστοι μου, τρεχουν συνεχως για βλαβες.
      και’γω νισσαν εχω φιλε, μην σκας!!!

    • Valsamis

       Φίλε μου
      θα έσκαγα εάν πάθαινα αυτά που λες ως προς τις βλάβες (υπάρχουν αρκετοί κάγκουρες),
       όσο για την κίνηση στα χέρσα και τα χιόνια,
      τις αναβάσεις κτλ ουδέν σχόλιο, αρκεί να υπάρχουν τα κατάλληλα ελαστικά

    • $26569747

      το navara πιστευω οτι ειναι πολυ μπροστα απο τα αλλα.ειναι τοσο ομορφο που πλεον το αγοραζουν οχι μονο αγροτες και μου εχει προκαλεσει εντυπωση οτι κυκλοφορουν πολλα κ εδω στην αθηνα,εχω δει πολλα.ξερω για παραδειγμα γνωστο μου δικηγορο που εχει ενα τετοιο θηριο,τι να σου λεω τωρα αλλο πραγμα!!φανταζεσαι δικηγορο να πηγαινει στο δικαστηριο με hilux.θα επρεπε να εχει και μια κατσικα πανω στη καροτσα.το navara λοιπον θεωρω οτι ανετα το παιρνει καποιος να το παει στα βουνα και ανετοτατα ενας οικογενειαρχης στη πολη και να πουλαει κ μουρη!!καταγομαι απο χωριο στην ορεινη αρκαδια και στην οικογενεια μου και στην ευρυτερη συγγενεια υπαρχουν πολλα navara hilux k isuzu.και υπαρχει μεγαλη κοντρα μετξυ μας.τα εχουμε παει παντου.εκει ομως που εχει παει το navara τα αλλα ζοριζονται πολυ μεχρι που και τα παρατανε.οκ ειναι κ θεμα οδηγου βεβαια.αλλα στις διαφορες δοκιμες που εχουμε κανει το navara ειναι κυριαρχο.επισης τα εχουμε δεσει μεταξυ τους και το navara τα εχει τραβηξει ολα ανετοτατα,μιλαμε για μεγαλη δυναμη(υπαρχουν κ πολλα βινεο στο youtube). επισης εχουν γινει και πολλες κοντρες και δεν χρειαζεται να σου πω τπτ,το καταλαβαινεισ και απο μονο σου.ειδικα αυτα τα hilux δεν ειναι να τα βγαλεις στο δρομο.θα βαρεθεις τη ζωη σου.μεχρι και ποδηλατο σε περναει.οσον αφορα το σπασιμο δεν μου εχει τυχει τπτ τετοιο ουτε γνωριζω καποιον που να το εχει σπασει κ ξερω πολλους.ωστοσο επειδη εχω ακοθσει κ εγω οτι σπανε θα σου πω οτι λογικο μου ακοθγετα.οταν το παιρνει ο αλλος και το κανει 200 αλογα και το πηγαινει ολη την ωρα με 200  και δεν αφηνει αμαξι με αμαξι που να μη προσπαιρναει εε τι θα κανει μετα…δεν ξερω αν εχεις οδηγησει navara ειδικα το 200αρι εγω που το εχω κανει μπορω να σου πω οτι σε γκαζι με ευχαριστει περισσοτερο απο τη 320 του πατερα μου.μιλαμε για πολυ γκαζι.μπορω να σου γραψω και αλλα πολλα αλλα δεν χρειαζεται πιστευω.το εχω εξαντλησει το θεμα τοσο πολυ.εχω ριξει απειρους τσακωμους εχω απογοητευτει εχω εντυπωσιαστει και στο τελοσ παντα μενει οτι το navara ειναι καλυτερο απο τα αλλα.η μεγαλυτερη δικαιωση ειναι οταν το παραδεχονται και οι αλλοι.θα με πεις αφοριστικο αλλα δεν με πειραζει.τυγχαινει να τα εχω οδηγησει ολα να τα εχουμε δοκιμασει και ειμαι σιγουρος για την ανωτεροτητα του.οποιος διαφωνει κλεινω επιτοπου ραντεβου για οποια δοκιμη και αν θελει.το συμβουλευω ομως μη το τολμησει!!!!!

    • Mika

       Na sou pw thn amartia mou????
      An htan pote na parw agrotiko,apo ola ayta pou syzhtame, Navara tha epairna, xwris deyterh skepsh!!!
      :-))))))))))))
      To amaksi den paizetai!!!!

    • $26569747

      ετσι τετοια πεσμου και θα παρω και εγω audi μετα.

    • Mika

       Axaxaxa..Etsi, etoimasou na ta skaseis, einai akriba ayta ksereis!!!!
      Xwris plaka, gia mena, Navara rules…

    • nikxan1

       α ρε μπεμβεδακια…..λατρευουμε και οι 2 το ιδιο αμαξι, και ομως με αναγκαζεις να σου παω κοντρα, και δεν το θελω……….
      ακου λοιπον με προσοχη.
      εχω ενα νισσαν βαννετ με διλιτρο ατμοσφαιρικο ντηζελ, που βγαζει με το ζορι 65 αλογα. επειδη ειμαι μονιμα φορτωμενος, ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι πιο αργο απο μενα στην ευθεια. με περνανε ακομα και οι πακιστανοι που πουλανε cd.
      οταν ομως παιρνεις αγροτικο, ή επαγγελματικο, το ζητουμενο ΔΕΝ ειναι το γκαζι. συμφωνω οτι το νιαβαρα εχει απιστευτο γκαζι. παλια που ειχα το PUNTO GT ειχα ζοριστει πολυ να περασω ενα.
      θεωρω, οτι εχω την πειρα και τα κοτσια, να παω οπουδηποτε ενα αμαξι, εφοσον εχει την σωστη 4κινηση, και οχι τοσο πολυ το γκαζι.
      επειδη η καταγωγη μου, ειναι απο ενα ορεινο χωριο που λεγεται “σφακια” ξερω πολυ καλα απο αγροτικα και τετοια. ναι, το νισσαν ειναι απιαστο στην ευθεια. ναι, ειναι κτηνος. ναι, ειναι κυριλε. ναι, ειναι ομορφο, οκ. συμφωνω σε ολα.
      αλλα αν κατεβεις μια βολτα εδω, θα σε παω σε μερη απιστευτα, που ουτε με τα ποδια δεν πας. θα εχεις εσυ το νιαβαρα σου με τα 200 αλογα, και εγω θα παρω ενα ταπεινο HILUX με καμια 120αρια.
      το αποτελεσμα, νομιζω δεν θα σου αρεσει καθολου. εκει, θα δεις κιαλλα HILUX τα οποια θα εχουν 400 μπαρουλες και τρακαρισματα, σπασμενα φαναρια, βουλωμενους ουρανους, τσαλακωμενες καροτσες (δειγματα πολυ βασανισμενης ζωης) αλλα ολα θα παιρνουν μπροστα με την μιση μιζια, και θα εχουν ρελαντι σαν ραπτομηχανη……..και αν σκυψεις να δεις τα διανυθεντα χιλιομετρα, δεν θα πιστευεις!!!!
      ΝΑΙ μετα που θα βγουμε στην ασφαλτο, θα σπασεις πολυ πλακα μαζι μου. αλλα θα δωσουμε ραντεβου εξω απο την αντιπροσωπεια της νισσαν εδω στα χανια, και μιας και θα φτασεις πολυ πριν απο μενα, θα εχεις οσο χρονο θες, να καμαρωσεις ποσα νιαβαρα ειναι με λυμμενα μοτερ. μετα, θα παμε και μια βολτα μεχρι την ΤΟΥΟΤΑ που θα δεις τους μηχανικους εκει, να βαρανε μυγες και να παιζουν ταβλι. ή το πολυ-πολυ να αλλαζουν λαδια σε κανα AYGO. γιατι θεμα αξιοπιστιας, ΔΕΝ ΤΕΙΘΕΤΑΙ…..
      και σαν επαγγελματιας που ειμαι και εγω, που ΒΑΣΙΖΟΜΑΙ στο αμαξι μου, σου λεω, οτι για μενα, μετραει η αξιοπιστια και ουχι το γκαζι.
      αν μπορουσα και ειχα την οικονομικη ανεση να παρω πιο καινουριο επαγγελματικο αμαξι, θα επαιρνα ΤΟΥΟΤΑ. ξερεις γιατι??
      εχουν πολλοι συναδελφοι μου, και τα αυτοκινητα απλα…….ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ!!!!!!
      αυτος ο D4D δεν χαλαει. δεν θελει να χαλασει!!!

    • $26569747

      διαφωνω απολυτα.δεν θα τ συνεχισω γτ δεν θα βγαλουμε ακρη.οταν ερθω κρητη απλα κρυψου!!!!χαχα!!

    • nikxan1

       χαχαχαχαχαχα οκ τοτε, δεχομαι την προκληση σου!!!!
      και μιας και οτι αποτελεσμα και να εχουμε στην “κοντρα” το ιδιο βραδυ θα χεστουμε στο φαι και στο κρασι, φερε και το νιαβαρα σου να το δωσω στο HILUX για να μην μεινει και αυτο νηστικο…..
      χωρις πλακα, στα βουνα, δεν θα δεις κανενα νισσαν, παρα μονο τουοτα και μιτσουμπισι.
      τα νισσαν, θα τα δεις μεσα στην πολη, να τραβανε βαρκες, και γενικα οχι πολυ μακρυα απο τις αντιπροσωπειες…..
      δεν τολμαει κανεις να απομακρυνθει!!!

    • $26569747

      το μιτσουμπισι προσεξε μη σου σβησει.

    • nikxan1

       αμφιβαλεις οτι προκειται για ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αγροτικο???

    • nikxan1

      αν παρεις ναβαρα, προφανως και δεν θα εχεις και τοοοοσο τρομακτικες απαιτησεις απο ενα αγροτικο.
      διοτι αν ειχες, θα διαλεγες ή το ΤΟΥΟΤΑ ή το μιτσουμπισι.
      το νιαβαρα, ταπεινωνει πολλα αυτοκινητα στον δρομο, παει πολυ καλα και σχεδον παντου εκτος δρομου, μπορεις να τραβηξεις μια μεγαλη βαρκα, αλλα και παλι, εκτος δρομου, ενα ΤΟΥΟΤΑ με εναν οδηγο που δεν φοβαται, θα σε περασει ευκολα.
      εεεε και απο θεματα αξιοπιστιας, δεν τειθεται θεμα.

    • $26569747

      hilux πανω στο χρονο εμεινε απο σασμαν.εχω πολλα να σου πω.μη λες αναξιοπιστα τα νισσαν κ αξιοπιστα τα τουοτα.εχω κ εγω πολλα παραδειγματα.

    • nikxan1

      ενταξει, σασμαν εχω σπασει 2 και’γω. δεν μου λεει κατι.
      αλλα μιας και τα θελει ο οργανισμος σου, θα παω μια βολτα απο το συνεργειο της νισσαν αυριο, να βγαλω φωτο με το κινητο μου, απο διαφορα ναβαρα χωρις κυλινδροκεφαλες. να δεις και πως φτιαχνεται η λεγομενη “βαλβιδοσουπα”

    • $26569747

      θα παω κ εγω προσεχε

    • nikxan1

       πηγαινε και απο την αντιπροσωπεια της τουοτα μετα.
      κρατα τους καφεδες και τυροπιτες, γιατι το πιθανοτερο ειναι να κααααααααααααααθονται…..
      αν πας απο την νισσαν, θα τρεχουν σαν τρελοι!!
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Mika

      Sta leei ki o M3csl wraia….
      Tha epsaxna, tha rwtaga, thewrw omws pws to Navara einai koryfh…Kai se moter, einai sigoura kalytera…
      twra apo aksiopistia,den pisteyw pws tha exei thema, den einai ki italiko agrotiko blepeis!!!
      :p

    • nikxan1

       ασε το αουντι σου σπιτι. παρε χαρτι και μολυβι, και ανεβα ενα βουνο.
      σημειωνε που, και σε τι υψομετρο, βλεπεις τα αυτοκινητα, και σημειωνε μαρκες.
      να στα πω εγω????
      χαμηλα-χαμηλα, θα δεις τα ισουζου. καλα μεν, οχι τοσο καλα, οσο τα αλλα.
      πολυ ψηλα, (αλλα οχι τερμα) θα δεις τα νισσαν. δεν πανε πιο ψηλα.
      τερμα πανω, θα δεις τα τουοτα να παιζουν ξυλο με τα μιτσουμπισι, και μαλιστα τα τουοτα θα κερδιζουν στο χιλιοστο.
      αξιοπιστια, 4κινηση, βαρος, καταναλωση και λαμαρινοδουλεια, δεν εχουν καμια σχεση στα αλλα.
      το νισσαν, παει την κωλαρα του ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, εχει ομως μεγαλες καταναλωσεις (λογικο) και δεν εχει την αξιοπιστια του τουοτα και του μιτσου.

    • $26569747
    • Mika

       Eliwsaaaaaaaaaaaaaa!!!
      :p

    • nikxan1

       παρε, για να μαθεις να φερεσαι στους μεγαλυτερους σου:
      http://www.youtube.com/watch?v=CVF7_KrregQ&feature=related

    • nikxan1

       σχολιακι στο youtube:

      ego re mages exo toyota me ta 105 HP kai exo kanei 425000
      xil.xiliometra me mama dysko otan bgalei nauara ayta ta xilimetra grafte
      mou opios tha to diabasi sigoura tha trabaei kolotrixes…xaxaxaxa

      GiannisTeo100

      πριν από 4 μήνες 

    • $26569747

      http://youtu.be/aZF8N9NItHI  το νου σου εκει στα βουνα που πηγαινεις…!!!!

    • marios_7

      mia dieykrinisi mono…otan sigrineis to navara 200hp me hilux, poia ekdosi hilux ennoeis??? gt me to hilux 197hp dn nomizw na ta ebgaze pera kai toso eykola to navara….  

    • nikxan1

       file, to TORNADO pou les, einai APISTEYTO ANUPERVLITO ergaleio……
      poia navara kai malakies….

    • $26569747

      h merc με τη νισσαν συνεργαζεται ,μη λες για τουοτα.

    • marios_7

      pes ta re file nikola,,,,vlepw ton kathena na leei ti gamato p einai o navarra k ti grigora klp….na tin xesw tn taxitita,,,an thelw n trexw tha parw kana saxorallo m mpouri apo pisw, i kana evo gt eimai k meraklis….dn tha bgaina me ton xaro na telikiazw, pou stin ousia  dn tha prepe kan na mpeis stin diadikasia na to trexeis afou ypotithetai oti einai pick-up sxediasmeno gia allou typou drastiriotites,,k gia na prolavw diafora sxolia, nai exw mepi kai se hilux k se navara 

    • $26569747

      οτι και να ναι το hilux δεν κανει τπτ.το νισσαν εχει 231 τωρα τα οποια ανετα γινονται 250 και καπου πηρε το αυτι μου οτι η νισσαν ετοιμαζει κατι αντιστοιχο με αυτο που εκαναν με το juke.nissan navara R leei!!!tha klapsoun manoules.makari na kanane kati tetoio..xaxa

    • nikxan1

      χαχαχαχαχα εισαι παρανοικος. ρε γαμωτο, θελω να σε αρχισω στις χριστοπαναγιες, αλλα οσο βλεπω αυτο το Μ3 που εχεις, ολο και πιο πολυ σε συμπαθω.
      με πατας εκει που ποναω.
      σε παραπεμπω λοιπον, σε 2 βιντεακια του τοπ γκιαρ. στο πολαρ εξπρες, και σε εκεινο που προσπαθουν να διαλυσουν ενα χαιλουξ, και αυτο δεν σπαει με τιποτα.
      αν βαζαν ενα νιαβαρα, θα ειχε πιο πολυ ενδιαφερον. θα εσπαγε στον μισο χρονο, απλα θα περιμεναμε να δουμε, ΠΟΙΟ απο τα κομματια του θα ειχε την λιγοτερη φθορα….
      περαν της πλακας, αν πας στα βουνα, θα δεις χαιλουξ του 83 να ανεβαινουν σαν τα κατσικια, να μην καινε λαδι, να κρατανε ρελαντι, να μην εχουν κανενα θεμα, εκτος απο σκουριες.
      δεν ειναι αστεια πραματα αυτα φιλε. ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΑ. τα νισσαν, θα πρεπει να φτυσουν αιμα (και φλαντζες καυσης) για να φτιαξουν το ονομα την τουοτα στα εκτος δρομου.

    • $26569747

      λοιπον θα τσακωθουμε και θα χαλασουμε τις καρδιες μας.αστα τα νισσαν και τα τουοτα.εχεις τπτ καινουριο να μου πεις για τα vw να γελασω!!!χαχα

    • nikxan1

       μπα δεν χαλαω τις καρδιες μου με εναν μπεμβεδακια. ο,τι και να μου πει. και ας ειναι και νιαβαρακιας, χαλαλι σου ρε.
      οχι ρε, τι να εχω να σου πω εγω?? χρειαζονται εμενα τα φβ για να ξεφτυλιζονται??
      το κανουν μια χαρα και μονα τους. καινουριο κολπακι αυτο με τις καδενες.
      ακου να μαθαινεις και’συ:
      λεει το αρθρο στο POWER TECHIQUES το εξης:
      βαρανε καδενες τα καινουρια φβ, ενω στα γιαρις δεν ακουγονται, μεχρι να φτασουν στον τεταρτο ιδιοκτητη τους.
      το χωραει ο νους σου????
      και μετα μου λες εσυ για νιαβαρα και μαλακιες!!!!

    • marios_7

      dn perimena kati kalitero apo tin kagouronissan, apo tin stigmi pou eixe to thrassos na valei stin idia pista to juke-r me mia lambo, mia ferrari k mia sls….

    • giannis1304

      για αγροτικά-επαγγελματικά αυτοκίνητα θα μιλήσουμε τώρα ή για ΕΙΧ με καρότσα; Σασί από ΙΧ φοράει το “τέρας” της Νισσαν! Έχει το χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο στην κατηγορία (744-785 κιλά ανάλογα με την έκδοση!ενώ ο μέσος όρος την κατηγορίας είναι πάνω από 1000κιλά, 1140 κιλά έχει το κορυφαίο σ’αυτη την κατηγοριά). Δείτε και την ανάρτησή του και μετά δείτε και τα υπόλοιπα, θα καταλάβετε και τις καταβολές τους! Δεν είναι αξιόπιστο και βγάζει ότι βλάβη μπορείς να φανταστείς στα μηχανικά του, με πιο συνηθισμένο τους καμένους εγκεφάλους και τα κεφαλάρια. Τα άλογα είναι για κόντρες, αν είναι να το πάρεις για να κινείσαι στους δρόμους με 200 μάλλον έχεις επιλέξει λάθος όχημα. Εχω την εντύπωση ότι η έκδοση με τα 200 άλογα είναι ελληνική μετατροπή του Θεοχαράκη. Θυμάμαι την διαφήμιση της Νισσαν από …αληθινές εμπειρίες πελατών της. Μιλάω για το Navara που σκάει με την κοιλιά στη λάσπη, για γέλια, μόνο αυτό μπορώ να πω, αν δεν γνωρίζεις όμως θα πεις ουάααου! Υστερεί στις εκτός δρόμου δυνατότητες έναντι των υπολοίπων του. Στο πρώτο του crash test απέσπασε μισό αστέρι!Σημειώνοντας αρνητικό ρεκόρ!Μετά απέσπασε 3 αστέρια(μέσος όρος της κατηγορίας). Η ρετσινιά έμεινε όμως!
      http://www.euroncap.com/results/nissan/navara.aspx

      Είναι όμορφο, είναι εντυπωσιακό αλλά μέχρι εκεί. Αν το θέλεις για δουλειά, να μην σπάει, να μην χαλάει και να το φορτώνεις τότε δεν θα επιλέξεις το Ναβάρα.

    • nikxan1

      ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΟΝΩΜΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ??
      εσενα περιμενα!!!
      πες τα!!!

    • nikxan1

      ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΟΝΩΜΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ??
      εσενα περιμενα!!!
      πες τα!!!

    • giannis1304

      είχα αφήσει την κουβέντα στα vw του στρατού, στην συνέχεια η κουβέντα άλλαξε και δεν την παρακολούθησα! :P

    • nikxan1

      ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΟΝΩΜΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ??
      εσενα περιμενα!!!
      πες τα!!!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    διαβαζω τα σχόλια και βλέπω μια εμπάθεια. σας παρακαλώ να μείνουμε στο θέμα. Θελω να ρωτησω το εξής: σε περίπτωση μάχης, όταν το όχημα εν μέσω οβιδών θα έχει ακινητοποιηθεί, γιατί του χαλασαν οι πολλαπλασιαστές, πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει η αλλαγή? οι οδηγοί θα περάσουν απο ειδικό” σχολείο”??

    • nikxan1

       χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
      σοφοκλη, αν και φανταζομαι οτι θα ειναι ντηζελ, αρα δεν θα εχουν πολλαπλασιαστες, επειδη το σχολιο σου ειναι πολυ ευστοχο, σου δινω +1 χωρις δευτερη σκεψη….

  • VW

    Αντιαεροπορικο της Rheinmetall   ειχαμε μπροστα στην πορτα του ΚΨΜ στο Στρατόπεδο Παπακυριαζή στην μενεμενη Θεσσαλονικης 320 ΛΕ..ωραιες μερεες….

    • nikxan1

       Αντιαεροπορικο της Rheinmetall ειχαμε και στην 80ΜΕΘ στην κω. αν και ημουν οδηγος, με καυλωσε που κινειται με JOYSTICK οποτε ανεβηκα, εκατσα, χαστουκισα στον λεβιε προς τα δεξια.
      αν δεν ημουν δεμενος, θα με ειχε πεταξει.
      τα δικα μας ΔΕΝ δουλευανε.
      τα δικα σας, δουλευανε??
      :))))))))))))))))))))))

    • VW

      δεν ξερω αν δουλευανε φιλος αλλα ηταν μεσα στο κτιριο οποτε οπως και να εχει ηταν εκτος λειτουργ…εκτος αν ηθελαν cabrio κτηριο!! χαχαχα…

  • GioKak

    Επειδή στα σχόλια αυτού του θέματος ακούστηκαν όλα σχεδόν τα αγροτικά(αυτοκίνητα εργασίας) της αγοράς ήθελα να παραθέσω σε όσους έχουν όρεξη να διαβάσουν λίγο τα παρακάτω link :

    VW AMAROK – http://www.4xforum.com/4×4-vehicle-guide/vw/

    NISSAN NAVARA – http://www.4xforum.com/4×4-vehicle-guide/nissan/

    MITSUBISHI L200/TRITON – http://www.4xforum.com/4×4-vehicle-guide/mitsubishi/

    TOYOTA HILUX – http://www.4xforum.com/4×4-vehicle-guide/toyota-2/

      Το site είναι του κυρίου Andrew St.Pierre White, ανεξάρτητου δημοσιογράφου, παρουσιαστή και συγγραφέα, μεταξύ άλλων…Kάποια πράγματα γι’αυτόν :

      “I drove my first 4×4 when I was 13 years old. I bought my first 4×4
    when I was 22. Since then I have owned 10. During this time I have
    gained knowledge about 4x4s in the same way as anyone who loves 4x4s has
    – by doing things with them. The only real difference between me and
    any other experienced 4×4 person is that I have made a career out of
    writing, talking and doing all things 4×4.
      And this website is just
    another way I am sharing this experience, knowledge and opinion. I have
    been called opinionated. Yes I am. I say things as I see them. Some like
    it and others are offended by candid opinion and prefer sycophantic
    platitudes that make them feel good, like those found in sales
    brochures. Personally I am sick and tired of periodicals writing about
    4x4s to please advertisers. I won’t do it and the day I have to, is the
    day I will give this thing up altogether.
      So if you read something here
    that you do not agree with, that’s okay by me, because it’s only my
    opinion – highly respected as it may have become, it’s only opinion.

      Since 1993, when my 4×4 publishing business began, I have written 13
    4×4 books, made six 4×4 instruction video programs, written countless
    articles for magazines, published 17 high-detail maps of Southern
    Africa, made four 4×4 adventure TV series  of 13 episodes each, and have
    what I believe to be one of the longest standing 4×4 websites in the
    world – 4xforum.com.”

    Υ.Γ όσοι έχουν όρεξη να διαβάσουν, πιστεύω πως θα βρουν αρκετά χρήσιμα πράγματα στα reviews του κυρίου!

    Υ.Γ δεν θα ήθελα να μπω στη συζήτηση, απλά έδωσα τα link!…=)

  • GioKak

      Δεν θα επέμβω στη συζήτηση καθώς θεωρώ πως όσοι διάβασαν τα link που πόσταρα πήραν τις απαντήσεις τους, θα ήθελα όμως να σας ενημερώσω πως σε λίγο καιρό θα υπάρχει διαθέσιμο και στην Ελλάδα αυτό που είχε αναφερθεί και εδώ : https://www.autoblog.gr/2011/06/11/mazda-bt-50-freestyle/ σε όλες του τις εκδόσεις!

      Μεταξύ άλλων θα μπορεί να εξοπλιστεί και με τον 3.2 λίτρων I5 Duratorq της Ford! Είναι πεντακύλινδρος, με 201 ίππους, 470nm ροπή από τις 1500 έως τις 2750 και δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου ή αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων…Επίσης, θα έχει και δυνατότητα διάσχυσης νερού βάθους 80cm!

    • $26569747

      εγω θεωρω οτι οσοι διαβασαν τα λινκ δεν πηραν τιποτα απαντησεις αλλα τις αποψεις καποιου διαβασαν και τιποτα αλλο.δεν σημαινει κατι αυτο.σεβαστες οι αποψεις του!!!οσο για το mazda ας ευχηθουμε ολοι μας να μην ερθει ποτε στην ελλαδα,εχουμε το προηγουμενο για να γελαμε,με αυτο θα κλαίμε!!! 

    • GioKak

        Κατά την γνώμη μου πάντα, οι απόψεις του συγκεκριμένου κυρίου για το offroading και τις δυνατότητες των offroading αυτοκινήτων δεν είναι απλά απόψεις, είναι πολλά περισσότερα!

        Έχει τουλάχιστον 40 χρόνια εμπειρία στην offroad οδήγηση και μάλιστα σε μια περιοχή που μόνο τα πιο σκληροτράχηλα και ποιοτικά τετρακίνητα μπορούν να αντέξουν όπως είναι η Νότιος Αφρική! Ψάξε το κανάλι του στο youtube…θα δεις ότι ζει για το offroading καθημερινά, κάτι ξέρει παραπάνω από όλους μας…

        Εντελώς φιλικά σου απαντάω, δεν είναι συγγενής μου ο τύπος ούτε γνωστός μου, απλά επειδή κάποια στιγμή μου τη βάρεσε να ασχοληθώ περισσότερο και να μάθω ποιο είναι το πιο σκληροτράχηλο τετρακίνητο, έφαγα όλο το internet και έπεσα και πάνω του, μεταξύ άλλων! Άσχετα με το τι αγροτικό έχω εγώ(Mitsubishi L200) ή εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος εδώ μέσα, δε νομίζω να κατέχουμε περισσότερο το offroading από αυτόν!

        Αντικειμενικά να το πάρεις, όλοι ξέρουμε πάνω κάτω τι ρόλο βαράει το κάθε μοντέλο από αυτά(όπως το είπες και για το Mazda), απλά ο καθένας έχει την προτίμησή του, και σχεδόν κανείς δεν θα το φτάσει στα όριά του!
        Τα αγροτικά όμως, είναι αυτοκίνητα εργασίας και ως τέτοια πρέπει να κρίνονται, όχι ως προς το πoιο είναι το ταχύτερο(αναμφίβολα το Navara!) αλλά ποιο είναι το πιο σκληροτράχηλο και μπορεί να ανταπεξέλθει τα μέγιστα σε περιβάλλον εργασίας!

        Συμφωνείς μαζί μου?…=)

      Υ.Γ το νέο Mazda απλά το ανέφερα ως μια επιλογή ακόμα, όχι ως το καλύτερο! Από εσωτερικό πάντως σκίζει!

      Υ.Γ2 ε,τώρα πως να μην πετάξω τα συγκεκριμένα βίντεο?

      http://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk    part1
      http://www.youtube.com/watch?v=xTPnIpjodA8&feature=relmfu    part2
      http://www.youtube.com/watch?v=kFnVZXQD5_k&feature=relmfu    part3

      Πόσα από τα σημερινά αγροτικά θα περνούσαν το συγκεκριμένο “τεστ”?

    • $26569747

      φιλε συμφωνω μαζι σου ειναι αυτοκινητα εργασιας.και το navara αυτοκινητο εργασιας ειναι αλλα εχει και την δυνατοτητα να σου προσφερει και αλλα.δεν ξερω αν ειναι το πιο σκληροτραχηλο και αν θα περνουσε τα συγκεκριμενα τεστ που λες.ας δοκιμαζαν κ nissan στο top gear για να ξεραμε.(βεβαια αυτος ο τζερεμες του top gear ξερουμε οτι εχει μια εμμονη με τα μερσεντες και τα τουοτα).δεν θα διαφωνησω σε τιποτα μπορει το καλυτερο να ειναι το hilux η το mazda η οποιο αλλο δεν ξερω.εγω αυτο που ειπα κ ισχυριζομαι ακομα ειναι οτι τα εχω δοκιμασει σχεδον ολα στους δικους μου δρομους.εχω κανει τις δικες μου δοκιμες,το εχω φορτωσει φουλ και το εχω παει στο βουνο,εχω τραβηξει φορτωμενο hilux και γενικα εχω κανει αρκετα και εχω ακουσει πολλα απο  φιλους κ γνωστους.ξερω ακομα οτι στην αρκαδια που ζω ολοι εχουν παρει navara πουλωντας τα τουοτα τους.ξερω πολλους που εχουν mazda h isuzu να λενε οτι ενταξει navara δεν ειναι και ξερω και πολλους που λενε οτι το navara μου εβγαινε 35 χιλιαρικα εε και πηρα το hilux με 25.τελος παντων δεν εχουν καμια σημασια αυτα.εγω ειμαι πολυ ευχαρηστημενος και ολοι οσοι εχουν navara.οι υπολοιποι εχουν ολοι παραπονα.απλα σου λεω τη γνωμη μου και σου αναφερω ολα οσα εχω κανει και γνωριζω.εσυ απο τη πλευρα σου θα μου πεις τη δικη σου γνωμη.δεν ξερω να σου πω κατι αλλο δεν ειμαι ειδικος.απλα με αυτα που εχω ζησει και απο αυτα που ξερω navara  και ξερο ψωμι!!

    • GioKak

        Ο Jeremy έχει εμμονή με τα Mercedes και τα Ferrari, όχι με τα Toyota! Απ’όσο έχω καταλάβει εγώ τουλάχιστον…  =)

    • MitsosDaBest

      Μπλιαχ! Δε μ’ αρέσει καθόλου αυτό!

      Από μπροστά μοιάζει με Ssangyong και πίσω με Subaru Impreza!

      Αν εξαιρέσεις το εσωτερικό, το υπόλοιπο αμάξι είναι επιεικώς για τον π**τσο! =)

    • Mika

      Symfwnw se ola, orizontiws, kathetws kai plagiws!!!