Τα ελαστικά της Pirelli συνεχίζουν ν’ αποτελούν έναν δυσεπίλυτο γρίφο για τις ομάδες, καθώς ακόμα δεν έχουν καταφέρει να καταφέρουν να κατανοήσουν πλήρως τη συμπεριφορά τους σε όλες τις συνθήκες. Για τον σκοπό αυτό, κάποιες ομάδες έχουν προσλάβει μηχανικούς ελαστικών. Την αρχή έκανε η McLaren, με τον Hiroshi Imai, πρώην Αρχιμηχανικός τής Bridgestone, τον οποίο απέκτησε στα μέσα τού 2011, ενώ ακολούθησε η Ferrari, με τον Hirohide Hamashima, πρώην Διευθυντή Εξέλιξης της Bridgestone.

Ο Ιάπωνας υποστηρίζει πως η Scuderia έχει ακόμα να μάθει πολλά για τα νέα ελαστικά, τα οποία παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές με τα ελαστικά τής Bridgestone.

Ακόμα μελετάμε πολύ σκληρά πώς συμπεριφέρονται τα ελαστικά, αλλά και πώς να προετοιμάζουμε τα ελαστικά, για να μάθουμε τι είναι καλύτερο. Απ’ ό,τι καταλαβαίνω μέχρι τώρα, τα ελαστικά της προηγούμενης εταιρείας είχαν σταθερή περιοχή λειτουργίας, ενώ τα σημερινά έχουν περισσότερα σημεία βέλτιστης λειτουργίας. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να τα προετοιμάσουμε σωστά, και ο οδηγός πρέπει, επίσης, να το χρησιμοποιήσει για την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά, και όλοι αυτοί οι παράγοντες είναι πολύ σημαντικοί για το μέλλον.

Νομίζω ότι ο λόγος που οδηγεί ο Fernando το πρωτάθλημα είναι ο ίδιος ο Fernando. Στη Μαλαισία, η Ferrari χρησιμοποίησε πολύ καλά τα ελαστικά, και ο Fernando κέρδισε. Επίσης, στη Βαλένθια, κατανόησε πώς συμπεριφέρονται τα ελαστικά, και αυτό εξηγεί πώς κέρδισε εκείνον τον πολύ δύσκολο αγώνα.


[Πηγή: ESPN F1]