Στόχος των κατασκευαστών είναι η μείωση των εκπομπών CO2 και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά η Ευρωπαική Ένωσης έχει και άλλες, πιο φιλόδοξες απαιτήσεις. Εκτός από τα παραπάνω, η Κομισιόν θέλει όλο και μεγαλύτερη χρήση ηλεκτροκινητήρων, εναλλακτικών καυσίμων (όπως το υδρογόνο, το φυσικό αέριο και η αιθανόλη) και φυσικά η περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων. Για να τα καταφέρουν όλα τα παραπάνω οι εταιρίες θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερα στον τομέα ανάπτυξης, ώστε ο τελικός καταναλωτής να δαπανά λιγότερα για την χρήση του αυτοκινήτου του.

Όσο και αν δεν το θέλει η EE, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι οι κυρίαρχοι κινητήρες τουλάχιστον έως το 2050. Η μεγάλη πρόσκληση των κατασκευαστών είναι να πείσουν τους καταναλωτές ότι πλέον δεν χρειάζεται να αγοράζουν κάποιο “μεγάλο” κινητήρα, αφού οι νέοι μικροί αποδοτικοί κινητήρες αποδίδουν τα ίδια άλογα με κάποιον κινητήρα με σχεδόν διπλάσια χωρητικότητα, τεχνολογίας περασμένων δεκαετιών.

[Πηγή: Autonews]