H Volkswagen στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού, ανακοίνωσε ότι τα Blue Sport και Bulli δεν θα περάσουν στη παραγωγή, αλλά ταυτόχρονα δήλωσε, ότι τόσο η γρήγορη όσο και η ηλεκτρική έκδοση του up! αλλά και το XL1, έχουνε πάρει το πράσινο φως και θα τα δούμε σύντομα στους δρόμους.

Το up! GT θα βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο της Φρανκφούρτης, που είδαμε έναν χρόνο πριν. Η GTI έκδοση, θα βασίζεται στη τρίθυρη έκδοση και θα διαθέτει νέο bodykit, LED φώτα ημέρας, 17″ ζάντες, μαύρους γυαλιστερούς καθρέπτες, αεροτομή, διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Στο εσωτερικό του υπάρχει μαύρη οροφή, μπλε-ανθρακί ταπετσαρίες, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά.

Μηχανικά θα φορά έναν τον 1.000αρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 110 άλογα, θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και θα στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς.

Αναμένεται να παρουσιαστεί στο πρώτο μισό του 2013, ενώ την ίδια περίοδο θα βγει στην αγορά και η ηλεκτρική έκδοση του, το e-up!. Έναν χρόνο μετά θα δούμε στην αγορά και την πλήρως ηλεκτρική έκδοση του νέου Golf.

Επίσης, η Volkswagen, σε ότι αφορά το XL1, επιβεβαίωσε ότι θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή εντός του 2013. Το XL1 θα διατηρήσει το υβριδικό του σύστημα του πρωτότυπου που αποτελείται από έναν δικύλινδρο TDI πετρελαιοκινητήρα 800cc, 48 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 20 kW (27 ίππων) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Και οι δύο κινητήρες συνεργάζονται αρμονικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG και καταναλώνει μόλις 0.9 λίτρα/100 χλμ εκπέμποντας 24 γρ/χλμ CO2. Το αυτοκίνητο θα ζυγίζει μόλις 795 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 11.9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα.

Το πρωτότυπο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 35 χλμ με την φόρτιση των μπαταριών του να γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας. Αν η έκδοση παραγωγής διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί. Παλαιότερα είχε ακουστεί ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 100 μονάδες με τον πρόεδρο της VW, Ferdinand Piech, να δηλώνει ότι η έκδοση παραγωγής δεν θα είναι τόσο ακριβή αφού οι τιμές του carbon έχουνε μειωθεί μετά την ευρεία χρήση τους από την αεροπορική βιομηχανικά όπως η Boeing. Ο Piech συμπλήρωσε ότι το carbon του XL1 κοστίζει περίπου €5.000, ενώ το πακέτο μπαταριών λιθίου το 2013 θα κοστίζει γύρω στα €200 με €250. Ο ίδιος δικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας θα τοποθετηθεί αργότερα και στο up!.

Volkswagen GT Up! Concept

[Πηγή: VW]