Αυτές είναι οι πρώτες spy φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής της Alfa Romeo 4C. Αν κρίνουμε από τα φλας στα πλαϊνά του μπροστά προφυλακτήρα, το μουλάρι που βλέπουμε προορίζεται για την αγορά της Αμερικής.

Η κατασκευή της θα γίνεται από την Maserati, στο εργοστάσιο της στην Modena της Ιταλίας, εκεί όπου θα κατασκευάζεται η νέα Quattroporte και η GranTurismo, με την Fiat να κατασκευάζει 2.500 4C ετησίως, με τη παραγωγή της να ξεκινά από τον Μάιο του 2013.

Το μοντέλο παραγωγής είχαμε μάθει θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013, ενώ η Αμερικάνικη έκδοση θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014.

Μηχανικά θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα (ανάλογα με την έκδοση) και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Θα βασίζεται πάνω στην πρωτότυπη Alfa Romeo 4C, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2011 φορώντας ένα κόκκινο-κεραμιδί ματ χρώμα, ενώ στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 2011, φόρεσε ένα νέο ασημί χρώμα που η Alfa το ονομάζει “Fluid Metal”. Το μοντέλο παραγωγής, σύμφωνα με την Alfa δεν θα διαφέρει και τόσο από το πρωτότυπο, αφού οι Ιταλοί δηλώνουν ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες από αυτές που θα περίμενε κανείς.

Η τιμή του αναμένεται κοντά στις 45.000-50.000 ευρώ και θα είναι διαθέσιμο σε αρκετές εκδόσεις, με την enty-level να στέλνει 230 άλογα στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT. Θα ζυγίζει κοντά στα 850 με 900 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 4.5 δευτερόλεπτα.

Το carbon σασί τύπου μπανιέρα, θα είναι κατασκευής Dallara, ενώ τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η Dallara έχει μεγάλη εμπειρία σε κατασκευή αγωνιστικών σασί ενώ έχει κατασκευάσει και το KTM X-Bow. Η 4C μπροστά θα έχει μια σοφιστικέ ανάρτηση ενώ η πίσω θα είναι με γόνατα MacPherson. Θα έχει αναλογία βάρους 40% μπροστά και 60 % πίσω, μήκος 4 μέτρα και μεταξόνιο 2.4 μέτρων.

[Πηγή: Autoblog.it]